Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Masterboy

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 167 bijdrage(n) van Masterboy (Pagina: 11 van 17)

Topic: Verschil geluidskwaliteit tussen mengpanelen? (1-8-2006 23:28:00)
Ik heb deze avond even een Rodec MX-180MKIII gehaald bij een vriend en deze hier even aangesloten en geeft dezelfde minder goede klank dan mijn Rodec.
Dus de Rodec zal dan wel in orde zijn.
Moet wel zeggen dat het verschil in geluidskwaliteit tussen de Vetelec en Rodec het meeste opvalt bij het draaien van vinyl.
Met CD valt het niet zo erg op.
Topic: Verschil geluidskwaliteit tussen mengpanelen? (1-8-2006 16:26:00)
Omdat ik een nieuw compacter meubel voor mijn muziekinstallatie had laten maken ,had ik besloten om een Rodec MX-300MKIII mengpaneel te kopen, na jarenlang een oud groot Vetelec mengpaneel te hebben gebruikt.
Maar toen ik dat nieuw Rodec mengpaneel op mijn versterker aangesloten had, schrok ik wel even van het geluid.
Het geluid van deze nieuwe Rodec klinkt minder mooi (scheller en doffer) dan dat ik gewoon was van dat oud Vetelec beest.
Ik heb al alles geprobeerd met de toonregeling van de Rodec, versterker en externe equaliser, maar het geluid krijg ik niet echt mooi geregeld dan ik voordien gewoon was.
Is er dan zoveel verschil in het geluid tussen diverse mengpanelen, want ik snap niet dat het geluid van zo een oud Vetelec mengpaneel(ongeveer 25 jaar oud)stukken mooier klinkt dan een huidige Rodec?
Topic: BPM Studio Controller (28-5-2006 18:07:00)
Maar als je die remote controller hebt gekocht, dan heb je toch normaal een officiele versie van BPM studio erbij?
Topic: Niet tevreden van Denon CD speler (7-5-2006 14:41:00)
Ik wilde maar effe laten weten dat ik ondertussen een DN-D4500 heb aangeschaft en deze is met het lezen van cd's echt heel goed.
Alle cd's die mijn DN-D9000 weigerde of slecht afspeelde, speelt deze DN-D4500 allemaal perfect af.
Topic: Niet tevreden van Denon CD speler (20-4-2006 16:23:00)

DJ-Ridoo schreef:

Miss uitkijken naar een andere CD-Speler.

Wij gebruiken al een tijdje de (nieuwe) DN-D4500. (verbeterde versie van de 4000)
Dit is echt een aanrader: leest alles probleemloos af.
Ja inderdaad, ik heb nog al van mensen gehoord dat de DN-D4500 heel goed cd's leest.
Topic: Niet tevreden van Denon CD speler (19-4-2006 12:59:00)
Inderdaad Reind, en met cd-r's kan mijn DN-D9000 nog het beste overweg.Heel weining problemen mee.
Topic: Niet tevreden van Denon CD speler (18-4-2006 14:20:00)
Ik heb eens een mail naar Denon gedaan ivm dat mijn DN-D9000 geen copy beveiligde cd's afspeelt en kreeg als antwoord dat ze bijv. niet telkens voor iedere kopieerbeveiliging nieuwe firmware kunnen uitbrengen omdat er zoveel beveiligingen zijn en nog steeds nieuwe beveiligingen uitkomen.DUs dat is wel te begrijpen.
Alleen vind ik het dus ook irriterend dat men een dure dubbele cd speler heeft en men bijna verplicht is om er nog een gewone budget cd speler bij te kopen om de beveiligde cd's te kunnen afspelen.Ofwel moet men telkens van alle originele copy protected cd's een copy maken.
Topic: Niet tevreden van Denon CD speler (17-4-2006 23:40:00)
Maar die oude single-cd's zijn niet copy protected en en hebben geen extra data erop zoals videoclips en leest hij dus ook niet.
Gelukkig heeft hij geen problemen met cd-r's.
Topic: Niet tevreden van Denon CD speler (17-4-2006 19:44:00)
Ik denk ook dat ik van die single-cd's beter een copy maak, want cd-r's speelt hij wel perfect af.
Topic: Niet tevreden van Denon CD speler (17-4-2006 19:19:00)
Ik heb nog steeds spijt dat ik mijn DN-2600F verkocht heb, want deze had veel minder problemen met het lezen van cd's dan deze DN-D9000.
Steken ze er dan tegenwoordig minder kwalitatieve drives in hun toestellen?
Ik heb altijd Denon cd spelers gehad, maar denk dat ik bij aankoop van een volgende toch eerst goed ga uittesten hoe het zit met het lezen van cd's.