Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van DJJD
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van DJJD (Pagina: 11 van 20)
Topic: krachtstroom aanleggen (6-2-2005 11:42:00)
Eventueel oppervlak even tapen tegen krassen, en goed koelen tegen smelten.
Koelen kan met kruipolie.ahh oké zoiets dacht ik al, maar dan smelt hij er dus niet doorheen (en is mn zaagje meteen vies)?Topic: Bierscherm? (29-1-2005 19:37:00)
Martin.Juist wel!
alles is dik ingepakt in 20mm schuimrubber, foto geeft misschien een verkeerd beeld, maar daar was het gescheurd.Topic: equalizer (24-1-2005 21:22:00)
Ook geen wereldkisten, maar in ieder geval een heel stuk strakker dan jouw bouwsel!mijn kisten hebben me uiteindelijk in totaal 50 euro per stuk gekost, en bij de kisten die jij voorsteld heb je ook nog geen schotel met aansluitingen en er past geen cd speler in. Daarnaast zal de speler waarschijnlijk minder beschadigen als ik hem laat vallen in mijn kistje.
Het is niet dat ik beledigd ben ofzo hoor maar ik vind dit nou niet zo'n goed alternatief, het ziet er misschien wat netter uit maar dat is alles.
Hallo,
onze zolder (met veel lampen/geluid) word binnenkort helemaal verbouwd, dus het leek mij een goed idee om dan meteen krachtstroom daar aan te leggen. Alleen ik hoorde van andere mensen dat je daar een abonnement voor moest betalen ofzo?, wat mij best raar lijkt.
Maarja dus valt dit te realiseren?
Topic: De Bouw van de X-TRO ( top voor de Punisher ) (1-2-2005 22:16:00)onze zolder (met veel lampen/geluid) word binnenkort helemaal verbouwd, dus het leek mij een goed idee om dan meteen krachtstroom daar aan te leggen. Alleen ik hoorde van andere mensen dat je daar een abonnement voor moest betalen ofzo?, wat mij best raar lijkt.
Maarja dus valt dit te realiseren?
Is twee keer de V5000 (www.new-line.nl/v/12533)trouwens geen goede optie voor 2* Punisher en 2* Xtro, als je de Xtro passief filtert tenminste
Topic: Bierscherm? (30-1-2005 11:45:00)Tom schreef:
Decopupeerzaag met ijzerzaagje, en dan op langzame snelheid.Eventueel oppervlak even tapen tegen krassen, en goed koelen tegen smelten.
Koelen kan met kruipolie.
even nog iets anders, weet iemand hoe je plexiglas het beste kunt zagen/snijden? (electrisch)
Topic: equalizer (29-1-2005 19:30:00)sorry had het een beetje verkeerd gelezen.
Maar waarom geen "echte" equalizer?
bijvoorbeeld www.new-line.nl/v/11011
Topic: Speakerstands (25-1-2005 23:05:00)Maar waarom geen "echte" equalizer?
bijvoorbeeld www.new-line.nl/v/11011
Ik weet alleen dat André's grote concurrent *kuch* feedbac *kuch* wel K&M tussenpaaltjes(zonder schroefdraad) verkoopt voor iets van 40 euro kan ik mij herinneren.
Topic: Bierscherm? (25-1-2005 22:44:00)heeft echt niemand een idee???
Topic: Het bouwen van een case (25-1-2005 17:31:00)kvm schreef:
Nee, dat heb je verkeerd. Jouw cd speler zit niet volledig in het schuim. (voetjes staan op de bodem.)Martin.
alles is dik ingepakt in 20mm schuimrubber, foto geeft misschien een verkeerd beeld, maar daar was het gescheurd.winamp???
Ik denk trouwens dat de meeste computerboxen niet lager gaan dan 50 Hertz
Topic: Het bouwen van een case (24-1-2005 19:54:00)Ik denk trouwens dat de meeste computerboxen niet lager gaan dan 50 Hertz
Victor schreef:
deze voor maar € 77. Of deze als je liever geen kunststof hebt.Ook geen wereldkisten, maar in ieder geval een heel stuk strakker dan jouw bouwsel!
Het is niet dat ik beledigd ben ofzo hoor maar ik vind dit nou niet zo'n goed alternatief, het ziet er misschien wat netter uit maar dat is alles.