Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj Jasper
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Dj Jasper (Pagina: 11 van 20)
Topic: Het bouwen van een case (1-11-2004 07:37:00)
Ok, natuurlijk zijn er grenzen, maar om een beetje doffe of donkere flightware maak ik mij niet druk.
JohnHet is nog niet zover dat je er niet meer voor de dag mee kan komen. Dus zo druk hoef ik me nog niet te maken. Het gaat ook maar om 2 hoeken en een handvat. Ik vroeg het me gewoon af, bedankt.Topic: Het bouwen van een case (31-10-2004 16:54:00)
Alvast bedankt!Weet misschien iemand dit, alvast bedankt.Topic: Goede Start Drive-in (31-10-2004 11:22:00)Ik denk dat ie gewoon van meranti is gemaakt en geschilderd oidTopic: Het bouwen van een case (28-9-2004 15:47:00)
scheelt bakken geld op die manier. ik heb de afgelopen weken op school tussen de lessen door de fliteware op papier geset voor 8 kisten. als je er dan achterkomt dat je al 700 euro kwijt bent aan fliteware en 60 euro voor lijm. en dan heb ik het hout niet meegerekend, aangezien ik nog wat plakjes overheb.
Bij een bedrijf wat eerst zelf zijn kisten maakte, maar ze hebben het sinds kort uitbesteed. Dus hadden/hebben ze nog wat over, waar ze vanaf wilden. Vandaar tegen een leuke prijs.
Topic: Het bouwen van een case (26-9-2004 20:18:00)Ja, dat mag
Ijzer:
8 platte hoeken EUR 0,50 per stuk = 4.00
8 overzethoeken EUR 0,10 per stuk = 0.80
2 vlindersloten EUR 2,75 per stuk = 5.50
1 inbouw handvat EUR 2,25 per stuk = 2.25
4 meter hoekprofiel EUR 1,70 per meter = 6.80
4 meter sluitprofiel EUR 3,40 per meter (male en female) = 13.60
Hout:
plaat 244*122 was 60 euro, ik kon het alleen per plaat kopen. Als ik het per vierkante meter had gekocht was ik ongeveer 20 euro kwijt, dus een derde. = 20
Totaal is dat dus: 52.95 aan materiaal.Topic: Het bouwen van een case (26-9-2004 14:12:00)kloptTopic: Het bouwen van een case (26-9-2004 10:54:00)
ideedeluxe schreef:
KNIPOk, natuurlijk zijn er grenzen, maar om een beetje doffe of donkere flightware maak ik mij niet druk.
John
dj Jasper schreef:
Ik heb een jaar geleden een 2e hands kist gekocht, die zag er toen nog wel goed uit, maar in de loop van de tijd is het flightware donker geworden, maar nog niet geroest. Wat kan ik hiertegen doen en hoe kan ik het misschien schoonmaken?Alvast bedankt!
Heel veel mensen denken altijd bij behringer: slecht!
Maar ik vind er voor het geld best goed geluid uit komen, de top mag dan wat schel klinken, maar als je een beetje EQ hebt, of zelfs alleen al op je mixer de high terugdraaien, dan is het geluid best goed. Ik draai er regelmatig feesten mee tot 125 man, en nooit problemen oid. En ik ben niet de enige, ook Victor Junior gebruikt al een tijdje deze set!
Topic: Het bouwen van een case (27-10-2004 16:21:00)Maar ik vind er voor het geld best goed geluid uit komen, de top mag dan wat schel klinken, maar als je een beetje EQ hebt, of zelfs alleen al op je mixer de high terugdraaien, dan is het geluid best goed. Ik draai er regelmatig feesten mee tot 125 man, en nooit problemen oid. En ik ben niet de enige, ook Victor Junior gebruikt al een tijdje deze set!
Ik heb een jaar geleden een 2e hands kist gekocht, die zag er toen nog wel goed uit, maar in de loop van de tijd is het flightware donker geworden, maar nog niet geroest. Wat kan ik hiertegen doen en hoe kan ik het misschien schoonmaken?
Alvast bedankt!
Topic: Welke (low budget) 19" mixer raden jullie aan? (1-10-2004 07:38:00)Alvast bedankt!
Waarom zou je ze niet anders eerst even proberen, zo kan je al een keuze maken van 3 of 4, en dan vertel je dat hier.
Topic: Het bouwen van een case (30-9-2004 19:53:00)speakerfreak schreef:
zal alleen niet zo road bestendig zijn?martijn schreef:
waar haal jij je fliteware?
scheelt bakken geld op die manier. ik heb de afgelopen weken op school tussen de lessen door de fliteware op papier geset voor 8 kisten. als je er dan achterkomt dat je al 700 euro kwijt bent aan fliteware en 60 euro voor lijm. en dan heb ik het hout niet meegerekend, aangezien ik nog wat plakjes overheb.
Tom. V schreef:
Mag ik weten hoeveel dat heeft gekost?Ijzer:
8 platte hoeken EUR 0,50 per stuk = 4.00
8 overzethoeken EUR 0,10 per stuk = 0.80
2 vlindersloten EUR 2,75 per stuk = 5.50
1 inbouw handvat EUR 2,25 per stuk = 2.25
4 meter hoekprofiel EUR 1,70 per meter = 6.80
4 meter sluitprofiel EUR 3,40 per meter (male en female) = 13.60
Hout:
plaat 244*122 was 60 euro, ik kon het alleen per plaat kopen. Als ik het per vierkante meter had gekocht was ik ongeveer 20 euro kwijt, dus een derde. = 20
Totaal is dat dus: 52.95 aan materiaal.
kvm schreef:
Op de foto kan ik het niet goed zien of je slechts 1 handvat hebt gebruikt.Vanwege het gewicht en gemak had ik de handvaten links en rechts geplaatst (korte gedeelte van de kist) en het vlinderslot voor.
Dat is natuurlijk eigen keus.Ook zie ik dat je door het male female profiel geboord hebt (waar de popnagels zitten) met een iets kortere popnagel was dat niet nodig geweest.
Inderdaad, daar kwam ik later pas achter. Toen hoefde ik alleen nog maar de overzethoeken, jammer, maar helaas.Ik neem aan dat je geribbelde popnagels hebt gebruikt en geen gladde?
Uiteraard, maar is het echt zo'n verschil zonder ribbels?Ik heb mijn kist afgemaakt, en een deel van mijn cdtjes zit er nu in. Het eindresultaat:
home.wanadoo.nl/kids.hofman/Nikon%20E2100%20834.jpg
home.wanadoo.nl/kids.hofman/Nikon%20E2100%20835.jpg
home.wanadoo.nl/kids.hofman/Nikon%20E2100%20836.jpg
home.wanadoo.nl/kids.hofman/Nikon%20E2100%20837.jpg
home.wanadoo.nl/kids.hofman/Nikon%20E2100%20838.jpg
home.wanadoo.nl/kids.hofman/Nikon%20E2100%20834.jpg
home.wanadoo.nl/kids.hofman/Nikon%20E2100%20835.jpg
home.wanadoo.nl/kids.hofman/Nikon%20E2100%20836.jpg
home.wanadoo.nl/kids.hofman/Nikon%20E2100%20837.jpg
home.wanadoo.nl/kids.hofman/Nikon%20E2100%20838.jpg