Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van John_voof
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 198 bijdrage(n) van John_voof (Pagina: 11 van 20)
Topic: Slechtste ervaring (29-1-2005 17:28:00)
Dat had ik niet verwacht eerlijk gezegt, ik heb altijd gedacht dat de SL niet te evenaren waren
Ja, maar dat is oud nieuws
. Maar er zijn nog best mensen die de SL's nog steeds fijner vinden, ligt eraan wat je makkelijk vindt...Topic: Reacties op het "welke draaitafel voor welk budget" topic. (17-1-2005 20:09:00)ABN a.u.b.! Doet iedereen, dus jij ook voortaan. Vinden de mod's ook niet echt leuk volgens mij...Topic: Te doen bij brand (12-1-2005 20:32:00)
Laat me raden, daarna zeker de hele rij en daarna wellicht de hele buurt en en en... Overdrijven is ook een kunst
.
Nee, even serieus, ik zie de ernst ook wel in van goed en veilig bedraden. Je wilt natuurlijk niet dat je mooie case straks het gevaar loopt om af te fikken
.
Inderdaad heeft hij de draaitafel helemaal niet gecased vervoerd. Ik denk dat hij ze zo, hup, die auto in heeft gezet (waarschijnlijk ook nog een de kofferbak, waar je dus helemaal niet ze omvallen oid). Achteraf kwam hij erachter dat hij hem in de originele doos had moeten vervoeren, "want die had ie thuis nog wel liggen"... Volgens mij staat het ook in de handleiding: 'Transport in original box only' oid.
Ik heb er zelf niets mee te maken, met heel het vervoer gebeuren, ik mocht alleen een plaatje van hem opzetten. Ik wist niet dat hij een zo'n liedje op had gezet zonder outro, dat bleek later pas zo te zijn...
En ja, ik heb voorkeur voor vinyl omdat je, bij hardstyle, de meeste hele liedjes (dus net als de 12" versie) niet op CD zult vinden, eerder een voorgemixte CD (en je weet hoe hardstyle DJ's daar over denken
)
Ik denk dat hij nog wel contact op zal nemen met André (hij heeft ze hier gekocht), maar ik denk zo dat het totaal geen zin heeft, aangezien hij ze helemaal niet beschermd heeft vervoerd, nog niet eens in een doos (liefste een sterke case natuurlijk) gedaan oid. Toonarm zal denk ik ook niet onder de garantie zitten, en zo wel, dan is het denk ik zo dat het de fabrikant zegt dat hij de draaitafel niet veilig genoeg heeft vervoerd en meneer dus zelf met de schuld zit. Jammer, het zijn toch echt goede beestjes (lees: beesten
)
Topic: Slipmatten in webshop: vilt of neopreen? (29-1-2005 13:11:00)Ik heb er zelf niets mee te maken, met heel het vervoer gebeuren, ik mocht alleen een plaatje van hem opzetten. Ik wist niet dat hij een zo'n liedje op had gezet zonder outro, dat bleek later pas zo te zijn...
En ja, ik heb voorkeur voor vinyl omdat je, bij hardstyle, de meeste hele liedjes (dus net als de 12" versie) niet op CD zult vinden, eerder een voorgemixte CD (en je weet hoe hardstyle DJ's daar over denken
)Ik denk dat hij nog wel contact op zal nemen met André (hij heeft ze hier gekocht), maar ik denk zo dat het totaal geen zin heeft, aangezien hij ze helemaal niet beschermd heeft vervoerd, nog niet eens in een doos (liefste een sterke case natuurlijk) gedaan oid. Toonarm zal denk ik ook niet onder de garantie zitten, en zo wel, dan is het denk ik zo dat het de fabrikant zegt dat hij de draaitafel niet veilig genoeg heeft vervoerd en meneer dus zelf met de schuld zit. Jammer, het zijn toch echt goede beestjes (lees: beesten
)Twee platters schoonmaken lijkt me makkelijker dan je halve platencollectie, of krijg je de verf moeilijker van je platters af?
Topic: Slechtste ervaring (29-1-2005 13:01:00)Kick....
Gistere een feestje gehad, kwam een vriend van me draaien met zijn SynQ XTRM-1's. Afijn, ik mocht een plaatje opzetten. Hij had al van te voren een CD opgezet (andere SynQ was kapot gegaan tijdens vervoer; toonarm naar boven toe gebogen en naaldverlichtinglampje was afgebroken
). En ik ging dan ff met de enige draaitafel die het dan wel goed deed een plaatje gelijk zetten. Lukte redelijk, op die bibbers na
. Dus ikke klaar met pitchen, komt de outro denk ik he, maar nee hoor
. Me vriend had dus het liedje wat op de CD stond van internet afgehaald en was dus blijkbaar uit een hele mix, en dan eindigt het liedje ZONDER outro
.
En toen was het stil........ Heel stil...
Het enige wat ik had gemixt was een snare drum door de andere melodie heen enzo, niet veel schokkens (ik draai ook zelf niet, alleen zo een keer lukt het me wel een beetje om een plaatje te mixen (op deze keer na dan
)). Maar het was dus blijkbaar niet zo heel erg, alhoewel het ff gewoon stil was, heeft volgens mij niemand zich er aan geërgerd, behalve dan een paar mensen die zelf ook DJ zijn. Verder helemaal NIETS van gehoord (was trouwens ook niet echt hardstyle volk), alleen toch balen voor jezelf.
Dus een les geleerd: kijken op die display bij 'Time left'. Maar toch gaat mijn voorkeur uit naar vinyl, waar je dus geen (/niet veel) last hebt van die abrupt afgebroken liedjes zonder outro
Topic: HELP! jack afgebroken, tip in mengpaneel (18-1-2005 21:10:00)Gistere een feestje gehad, kwam een vriend van me draaien met zijn SynQ XTRM-1's. Afijn, ik mocht een plaatje opzetten. Hij had al van te voren een CD opgezet (andere SynQ was kapot gegaan tijdens vervoer; toonarm naar boven toe gebogen en naaldverlichtinglampje was afgebroken
). En ik ging dan ff met de enige draaitafel die het dan wel goed deed een plaatje gelijk zetten. Lukte redelijk, op die bibbers na
. Dus ikke klaar met pitchen, komt de outro denk ik he, maar nee hoor
. Me vriend had dus het liedje wat op de CD stond van internet afgehaald en was dus blijkbaar uit een hele mix, en dan eindigt het liedje ZONDER outro
.En toen was het stil........ Heel stil...
Het enige wat ik had gemixt was een snare drum door de andere melodie heen enzo, niet veel schokkens (ik draai ook zelf niet, alleen zo een keer lukt het me wel een beetje om een plaatje te mixen (op deze keer na dan
)). Maar het was dus blijkbaar niet zo heel erg, alhoewel het ff gewoon stil was, heeft volgens mij niemand zich er aan geërgerd, behalve dan een paar mensen die zelf ook DJ zijn. Verder helemaal NIETS van gehoord (was trouwens ook niet echt hardstyle volk), alleen toch balen voor jezelf.Dus een les geleerd: kijken op die display bij 'Time left'. Maar toch gaat mijn voorkeur uit naar vinyl, waar je dus geen (/niet veel) last hebt van die abrupt afgebroken liedjes zonder outro
Misschien dat je met een magneet aan de gang kan gaan, als dat geen kwaad kan voor andere delen in je apparatuur.
Topic: Bierscherm? (18-1-2005 16:39:00)En als je het niet kan winnen, gooi je ff een draaitafel naar beneden
.
Topic: Bierscherm? (18-1-2005 16:01:00)
.Boven het publiek gaan staan, heb je zelf ook nog een mooi plekkie om mee te kunnen doen aan de smijtpartij
.
Topic: Reacties op het "welke draaitafel voor welk budget" topic. (17-1-2005 20:23:00)
.obedaih schreef:
Ja ik lees alleen maar goede recenties op deze site over de OEM-decks
Dat had ik niet verwacht eerlijk gezegt, ik heb altijd gedacht dat de SL niet te evenaren waren
. Maar er zijn nog best mensen die de SL's nog steeds fijner vinden, ligt eraan wat je makkelijk vindt...De XTRM-1 heeft line-out, dat kan makkelijk zijn voor als je je platen ooit wilt gaan digitaliseren.
De andere vorm van de Stanton.. Tja, ik had ook geen moeite met de pitchreset knop op de XTRM-1, dus ja...
Verder is het gewoon kijken naar welke kleur je het mooiste vind denk ik zo.
Topic: laptop aansluiten op mengpaneel (17-1-2005 19:16:00)De andere vorm van de Stanton.. Tja, ik had ook geen moeite met de pitchreset knop op de XTRM-1, dus ja...
Verder is het gewoon kijken naar welke kleur je het mooiste vind denk ik zo.
joske007 schreef:
euh oe doe ge da? of wat bedoel dePatrickK schreef:
Leuk als je fans blokkeren, daarna doorbranden, en vervolgens je trafo in de fik gaat, daarna het hele rack, en daarna het huis.
.Nee, even serieus, ik zie de ernst ook wel in van goed en veilig bedraden. Je wilt natuurlijk niet dat je mooie case straks het gevaar loopt om af te fikken
.