Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van BSS

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van BSS (Pagina: 11 van 20)

Topic: Advies gezocht van grotere bedrijven (22-1-2015 12:10:00)
Bij promoteams is voorkomen een van de belangrijkste factoren, dus daar kan je eisen op stellen.
Bij DJ's zijn het de draaikwaliteiten die van tel zijn, dus daar mag je ook kwaliteitseisen aan stellen.

Je kan de vraag altijd terugkaatsen of ze een promoteam kunnen voorzien met als klein extra verzoekje dat hun mensen een show kunnen vervoeren, opbouwen en draaien.
Is toch de normaalste zaak als je een promoteam boekt, toch? wink ;)
Topic: American DJ ST-132 VS VMB TE-034 Wind-Up Statief (22-1-2015 08:16:00)
Het gaat er me niet om welk statief het beste voelt, maar welk er voor zorgt dat het spul veilig omhoog gaat.

De VMB kan op papier meer dan de ST.
Met een ST die je wat overbelast zal het ook wel lukken, maar ik hou liever de veiligheidsmarges aan.

Maar wat ik lees is dat het dus wel kan met de vmb te034 zonder dat ik het ding over zijn nek doe gaan.
Dat het meer kan dan enkel een lichtbrugje (want dat doe ik nu met de ST's en dat gaat prima, maar ik wil de volgende stap zetten).

Nog aanraders in deze prijscategorie?
Work heeft ook een paar leuke windups, zoals bv de Work LW135 of Work LW-142R

Iemand daar ervaring mee?
Topic: American DJ ST-132 VS VMB TE-034 Wind-Up Statief (21-1-2015 15:00:00)
Ondertussen zijn we al een aantal jaartjes verder.

Ik ben aan het uitkijken naar statieven om een (kleine) trusscarré veilig te kunnen liften.
De carré is gemiddeld 4*6 meter, soms een metertje extra.
Er hangt zelden meer aan dan 4-8 scanners (10kg/stuk) en 4 ledbarren (neem nog 40kg om ruim te rekenen). Dan kom ik aan 120kg. Hier en daar een kabel en haak + 20m truss etc ~170kg lijkt me realistisch.

Ik heb zelf een setje ST-132 statieven maar die zijn net een tikje te licht om veilig te liften denk ik?

Welke statieven zijn hiervoor geschikt zonder overkill te zijn?
de vmb te034 lijkt me goed, al lees ik dat die amper steviger is dan de ST-132 ? Hij kost wel het 3dubbele en als deze gekeurd is en het gewoon veilig is ga ik er van uit dat het gewoon een prima statief is en dat ie stiekem toch ook echt wel beter is.
Is de vmb te034 geschikt voor kleine carrés?

Kan je met 3 statieven een trusscarré liften of heb je er echt 4 nodig?

Zijn er andere statieven in het 400-600 euro segment waarmee je een trusscarré veilig kan liften?
Of ben je al direct op die giganten van 1000 euro en meer aangewezen?
Topic: Duratruss (20-1-2015 16:26:00)
Hallo

Heeft er iemand ervaringen met duratruss DT34?
Is het evenwaardig aan global/prolyte?

De bedoeling is een carrétje op te kunnen zetten, geen mega structures. Er wordt ook niet gecombineerd met andere merken.

De prijs is gelijkaardig en de maten komen ook overeen met andere trussen (50mm/2mm wanddikte).

Het gaat hier over een 2dehands set dus het merk is wat het is. Is het "volwaardige" truss?
Topic: Bedrijfsnaam (16-1-2015 12:12:00)
Klinkt een beetje als een record label (groovesupport) of opnamestudio.

Nuja, een naam bouw je inderdaad op. Als iemand me vraagt waar ik drumlessen volg denk ik dat ik eerder je naam dan "groovesupport" zou zeggen :)
Topic: Bedrijfsnaam (14-1-2015 12:21:00)
Drumcoach ofzo.

Als persoon heb je toch niet meteen een bedrijfsnaam nodig?
Gewoon je echte naam?
Topic: Bedrijfsnaam (14-1-2015 09:56:00)
De discussie ging toch nog steeds over bedrijfsnamen?
Is toch best on-topic lijkt me.
Topic: Bedrijfsnaam (14-1-2015 08:43:00)

Tom schreef:

Erwin heeft het door.
Toch doet mijn naam het aardig op google hoor
Nou nee, er wordt hier gediscussieerd dat het handig is als je naam de lading dekt of een hint in die richting geeft.

Met jouw toevoegingen dekt elke naam de lading.

Dan kan je evengoed Peeters licht en geluid als bedrijfsnaam nemen.

Peeters zegt, net zoals OVM sales, niets over de activiteiten.
Uit jouw naam kan ik enkel afleiden dat je iets verkoopt. Dan leg ik echt niet de link met verhuur van discobars of dj activiteiten hoor.

De 1e hit in google zijn op je eigen (niet echt iets zeggende) bedrijfsnaam is nu ook niet echt een kunst hoor.

Als ik mijn bedrijf awagadoegoe noem en awagadoegoe.be registreer en daar wat tekst op zet zal ik ook snel op pagina 1 staan.
Topic: Bedrijfsnaam (13-1-2015 16:29:00)
OVM sales is nochtans ook zwaar nietszeggend hoor.

Kan evengoed een stofzuigerleurder zijn.
Topic: Actieve subs (4-12-2014 09:08:00)
Jawel kwa prestaties wel. Subs duwen goed door, toppen gaan ook zeer hard. Maar ik zoek uiteindelijk iets handelbaarders.
Heb een voorkeur voor enkele 18" subs ipv dubbele.
Ik had hem ook vrij snel gekocht om mijn klanten te kunnen blijven bedienen.
En dat doet hij prima, maar op lange termijn liever iets handelbaarder daar ik vaak in mijn eentje werk.

Ook de amps zijn zwaar. Staat wel op wieltjes dus da's niet zo een probleem, maar ik ben beperkt in laadcapaciteit en met bijna 100kg aan amps tikt dat ook door.

Ook ben ik toch weer aan't twijfelen voor actief.
Op locatie om een of andere reden gekraak in 2 topkasten. Vond niet aan wat het lag. Snel actieve topjes gezet want dat werkt gewoon -altijd-
Thuis alles nog eens aangesloten. Probleem weg. Mss slechte kabel ofzo.. maar het insteken en gaan van actief vind ik ook erg leuk..

Maar goed, als de subs los weg geraken ga ik wel weer op zoek naar 8 enkele 18" subjes