Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Brokencore

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 165 bijdrage(n) van Brokencore (Pagina: 11 van 17)

Topic: Welke soldeerbout? (13-5-2010 10:35:00)
Na jaren een Velleman / Nedis / OEM soldeerstation gehad (rond de 50 euro) te hebben een Ersa RDS 80 gekocht. Niet omdat de oude slecht was (ik was er best wel over te spreken, soldeerde goed en punt ging jaren mee) maar omdat ik vermogen tekort kwam.

Velleman ding was 48W, de RDS 80 80W. Toch even net iets prettiger bij het solderen van connectoren. Zou iedereen de RDS 80 kunnen aanraden, zij het niet dat ik hem vorig jaar voor 90 euro bij Conrad gekocht heb en hij daar nu 185 euro kost shut up :X Kan kan je volgensmij evengoed gelijk een Weller kopen razz :p

(Edit: Conrad website wordt gecensureerd? Naar mijn idee een redelijk ander marktgebied)
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (7-4-2010 22:57:00)
Aan je kabel en mixer te zien gebruik je nu zo kabel. Je mixer beschikt ook over XLR outputs, probeer die eens te gebruiken. Vind ik altijd iets netter dan zo tulp <> XLR verloop (al is het op deze korte afstanden niet echt boeiend, mogelijk hoef je iets minder hard uit te sturen op je mixer).

Ik kan het natuurlijk ook mis hebben over de kabel hoor razz :p
Topic: Showtec LED Operator 4 en Led Commander (28-3-2010 16:34:00)
De ledparren beschikken over een aantal interne programma's welke ik wil gebruiken. Omdat er slechts 4 van de 6 kanalen gepatcht kunnen worden aan een fader (R,G,B,Master) zijn er twee kanalen "niet bedienbaar". Waaronder dus het kanaal voor het selecteren van de interne programma's.

Door tijdelijk het "interne programma" kanaal toe te wijzen aan een fader en dan een paar scene's met de interne programma's van de parren te maken dacht ik dit op te lossen. En daarna gewoon weer de fader terugpatchen naar bijvoorbeeld het rode kanaal.

Dan kan ik de programma's gebruiken door de juiste scene te kiezen.
Topic: Showtec LED Operator 4 en Led Commander (28-3-2010 15:37:00)
Ik heb de handleiding even doorgenomen en had nog een vraag:

De LED parren die ik wil gebruiken hebben 6 kanalen. R,G,B, Master, Strobe, Interne programma's. Nu kan ik er slecht 4 patchen aan de faders, zijn de andere twee dan compleet niet bedienbaar?

Werkt het als ik eerst een fader aan bijvoorbeeld kanaal 5 patch, en dan een scene maak met dat kanaal. Vervolgens unpatch ik kanaal 5 weer en wijs hem ergens anders aan toe. Werkt die scene dan op kanaal 5 nog steeds? Dan kan ik de intere programma's van de par gewoon aanroepen met een scene.
Topic: rechtse kanaal opeens zachter bij p2000 (21-3-2010 17:18:00)
Heb je de versterker niet op "parallel" staan (achterkant) en vervolgens probeert beide kanalen aan te sturen?
Topic: PA-markt 2010 (26-2-2010 19:40:00)

dj-nsp schreef:

Het parkeren is gratis.
je zou evt bij de bowling baan en de wokboer kunnen neerzetten zee van ruimte.
Tip voor busjes laugh :D
Waar is dit precies, naast de Expo hallen? Kom namelijk met de aanhanger, en wil die wel ergens kwijt kunnen :p.
Topic: PA-markt 2010 (25-2-2010 14:09:00)
Lijkt me niet zo raar dat de organisatie daar op dat moment geen tijd voor heeft! En je had terplekke een nieuw kaartje kunnen kopen?
Topic: geluidset (2-2-2010 19:47:00)
Heb zelf geen ervaring met de DCX-2496. Maar bij digitale processors is het zo dat 0dB het absolute maximum is. Hoge kans dat de processor nu een zwaar vervormd signaal naar de subs stuurt.
Topic: PA-markt 2010 (29-1-2010 22:08:00)

watje schreef:

krijg ik korting als ik een vrouw mee neem?
Even goed de reactie van Companion lezen, het is nog niet zeker dat er particuliere standruimtes komen wink ;)

/flauw shut up :X
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (26-1-2010 19:19:00)
Als we toch met MP links bezig zijn: Hier zou ik ook niet graag onder staan