Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Sjoerdiej
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 176 bijdrage(n) van Sjoerdiej (Pagina: 11 van 18)
Topic: Defecte printplaat Showtec PIXIE of MEX-150 ( moving head ) (9-1-2010 13:31:00)
Noordwijk, uurtje rijden ( helaas nog geen 18
) ik zal hem deze week wel even op de scanner leggen
Topic: Defecte printplaat Showtec PIXIE of MEX-150 ( moving head ) (9-1-2010 09:19:00)
Makkelijker gezegd dan gedaan
Het ligt echt ergens op die printplaat, maarja wat... :PTopic: Defecte printplaat Showtec PIXIE of MEX-150 ( moving head ) (5-1-2010 21:15:00)Ho helemaal overheen gelezen
Dat is wel een leuk effect met zo'n kleine machine
Topic: Ombouw sneeuwmachine naar kleine schuimmachine (5-1-2010 19:05:00)Ja zeker, ik zag die actie ook dus ik dacht dan gelijk maar even 2 domein namen erbij
En nog lekker pakkend ook !: www.Jouwdj.nl en www.jouwdisco.nl
Koste bij mekaar maar iets van 8,50
Ze komen allemaal wel op hetzelfde terecht maar het zijn pakkende namen die je goed kan onthouden.
SjoerdTopic: Defecte printplaat Showtec PIXIE of MEX-150 ( moving head ) (4-11-2009 19:38:00)Pim,
Iemand die er ECHT verstand van heeft is er naar aan het kijken.
En zoals ik al eerder tegen jouw zei: " Eerst lezen en dan pas reageren " als je had gekeken zag je dat ik dit allang had gedaan. ( het verwisselen )
SjoerdTopic: Showtec Showmaster 24 fader vraagje (3-11-2009 11:11:00)Als het goed is kan dat met een oscilloscoop maar dat moet je even aan fossalta van het forum vragen die heeft daar verstand van.
Topic: Defecte printplaat Showtec PIXIE of MEX-150 ( moving head ) (29-10-2009 14:45:00)
Ganzz schreef:
Leg de print anders even onder de scanner. Ik weet niet waar je woont anders kan ik er ook even een blik op werpen
) ik zal hem deze week wel even op de scanner leggen
Ganzz schreef:
Als alle IC's werken dat moet het toch wel te repareren zijn..
Het ligt echt ergens op die printplaat, maarja wat... :P
Het repareren is niet gelukt, ik kreeg overigens een tijdje geleden een e-mail van forumlid Marius86 die nog zo'n printplaat te koop had, dus ik hoop dat hij deze nog te koop heeft
Sjoerd
Topic: Ombouw sneeuwmachine naar kleine schuimmachine (5-1-2010 19:28:00)
Sjoerd
roystraver schreef:
Highenergy schreef:
het resultaat van 2 minuten met 1 machine
Dat is wel een leuk effect met zo'n kleine machine
ziet er erg leuk uit
Hoelang duurde het om deze berg met schuim te creëren ?
Sjoerd
Topic: Website Hosting+domeinnaam (10-11-2009 19:28:00)
Hoelang duurde het om deze berg met schuim te creëren ?
Sjoerd
maaarten schreef:
Ik heb de domeinen www.dj-maarten.com en www.hipfeest.nl gekocht bij Starthosting (Yourhosting). Prima bedrijf. Ze hebben trouwens een leuke actie voor NL-domeinen.
En nog lekker pakkend ook !: www.Jouwdj.nl en www.jouwdisco.nl
Koste bij mekaar maar iets van 8,50
Ze komen allemaal wel op hetzelfde terecht maar het zijn pakkende namen die je goed kan onthouden.
Sjoerd
pimmie schreef:
hey sjoerd heb jij van die print platen een schema hoe het er uit ziet want dan kan me paa je helpen P.S probeer is alle ic´s te verwisselen wel 1 voor 1 en dan testen mischien kan je er dan achter komen welken kapot isIemand die er ECHT verstand van heeft is er naar aan het kijken.
En zoals ik al eerder tegen jouw zei: " Eerst lezen en dan pas reageren " als je had gekeken zag je dat ik dit allang had gedaan. ( het verwisselen )
Sjoerd
Rechts onder in staan een aantal schuiven,
2 Masters A en B
Staan die allebij op full? ( dus de ene naar boven en de andere beneden ik weet niet uit me hoofd welke )
Staan de fade time en de speed time faders allebij helemaal naar boven?
Staat je mode select ( bij de druk knopjes ) op het oranje lichtje?
Sjoerd
[ Edit: Big Bang was me al voor
]
Topic: Defecte printplaat Showtec PIXIE of MEX-150 ( moving head ) (29-10-2009 19:16:00)2 Masters A en B
Staan die allebij op full? ( dus de ene naar boven en de andere beneden ik weet niet uit me hoofd welke )
Staan de fade time en de speed time faders allebij helemaal naar boven?
Staat je mode select ( bij de druk knopjes ) op het oranje lichtje?
Sjoerd
[ Edit: Big Bang was me al voor
]pimmie schreef:
hey sjoerd hoe heet dat aparaat waar je die print plaat mee door meet
Voor degene die interesse in de handleiding hebben, klik