Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Decibel Drive-in

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 175 bijdrage(n) van Decibel Drive-in (Pagina: 11 van 18)

Topic: doe muziek?? (23-1-2008 16:16:00)
Tjoeke tjakke wink ;)
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (22-1-2008 21:40:00)
Conclusie; Sch**ten doe je thuis maar laugh :D
Topic: Liedjes met boot (17-1-2008 21:23:00)
Piet Piraat - Schip Ahoy al genoemd? laugh :D
Topic: Liedjes met boot (14-1-2008 17:17:00)
Niet echt met boot, maar;
K3 - Liefdeskapitein?
Topic: Liedjes met boot (13-1-2008 13:24:00)
Stef Ekkel & DJ Goldfinger - De woonboot
Topic: Bedrijfsnaam gezocht! (10-1-2008 13:43:00)

martinus schreef:

Ferdi schreef:

Drive in show BEAM!
Absoluut leuke naam voor een drive-in, maar het gaat dus om zowel drive-in alsook licht en geluidswerk. Daar kan het dan weer niet echt in...

jelmer schreef:

"Drive in show Movingheads"
Eveneens een goede, maar ook hetzelfde verhaal: puur op drive-in gericht... dus niet helemaal wat we zoeken...
Beam Light & Sound dan?
Topic: Behringer Condenser C-1 Mic, welke kabel heb ik nodig? (5-1-2008 11:21:00)
Kun je in plaats van de Mic voorversterker niet beter een Shure PG58 kopen, o.i.d. (desnoods een tweedehandsje), en die Behringer de deur uit doen voor een leuk prijsje?
Topic: DJ-nickname (4-1-2008 17:39:00)

SebasVD schreef:

Davilex is nog steeds een merknaam wink ;) Denk niet dat je die zomaar mag gebruiken.
Dat was toch van die A2-racer spelletjes? laugh :D
Topic: DJ-nickname (3-1-2008 12:52:00)
Als je nou met iemand anders draait, David & Goliath laugh :D
Topic: Wat kosten jullie nou? (2-1-2008 12:35:00)

Patie schreef:

wij nemen alles mee voor 100 euro

en voor 50 t/m 70 ook maar dan met kleine set

niet duur toch?
Hmja, maar wat is je defenitie van 'alles' en 'kleine set'?