Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Decibel Drive-in
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 175 bijdrage(n) van Decibel Drive-in (Pagina: 11 van 18)
Topic: doe muziek?? (23-1-2008 16:16:00)Absoluut leuke naam voor een drive-in, maar het gaat dus om zowel drive-in alsook licht en geluidswerk. Daar kan het dan weer niet echt in...Eveneens een goede, maar ook hetzelfde verhaal: puur op drive-in gericht... dus niet helemaal wat we zoeken...Beam Light & Sound dan?Topic: Behringer Condenser C-1 Mic, welke kabel heb ik nodig? (5-1-2008 11:21:00)
Denk niet dat je die zomaar mag gebruiken.Dat was toch van die A2-racer spelletjes?
Topic: DJ-nickname (3-1-2008 12:52:00)
en voor 50 t/m 70 ook maar dan met kleine set
niet duur toch?Hmja, maar wat is je defenitie van 'alles' en 'kleine set'?
Tjoeke tjakke
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (22-1-2008 21:40:00)
Conclusie; Sch**ten doe je thuis maar
Topic: Liedjes met boot (17-1-2008 21:23:00)
Piet Piraat - Schip Ahoy al genoemd?
Topic: Liedjes met boot (14-1-2008 17:17:00)
Niet echt met boot, maar;
K3 - Liefdeskapitein?
Topic: Liedjes met boot (13-1-2008 13:24:00)K3 - Liefdeskapitein?
Stef Ekkel & DJ Goldfinger - De woonboot
Topic: Bedrijfsnaam gezocht! (10-1-2008 13:43:00)martinus schreef:
Ferdi schreef:
Drive in show BEAM!jelmer schreef:
"Drive in show Movingheads"Kun je in plaats van de Mic voorversterker niet beter een Shure PG58 kopen, o.i.d. (desnoods een tweedehandsje), en die Behringer de deur uit doen voor een leuk prijsje?
Topic: DJ-nickname (4-1-2008 17:39:00)SebasVD schreef:
Davilex is nog steeds een merknaam
Denk niet dat je die zomaar mag gebruiken.
Als je nou met iemand anders draait, David & Goliath
Topic: Wat kosten jullie nou? (2-1-2008 12:35:00)
Patie schreef:
wij nemen alles mee voor 100 euroen voor 50 t/m 70 ook maar dan met kleine set
niet duur toch?