Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Master Partys
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 143 bijdrage(n) van Master Partys (Pagina: 11 van 15)
Topic: Drive-in show websites (13-12-2010 14:43:00)
Kijk bijvoorbeeld maar eens goed naar de kisten van Ampco/Flashlight.
Die snap ik even niet?Topic: Drive-in show websites (2-11-2010 14:56:00)Dit ging over een zaal bij Roosendaal in de buurt.welke zaal was het? Ik kom uit Roosendaal en ben wel benieuwd
duidelijk de 2e
Dat groen van die 1e vind ik helemaal niets
Topic: Website (3-12-2010 16:56:00)
Dat groen van die 1e vind ik helemaal niets
Een dikke kick,
Ik ben namelijk op zoek naar iemand die hier op het forum het wellicht leuk vind om (tegen vergoeding) een website te bouwen voor een grand café (wat in het weekend flink stappen is) in Roosendaal.
Handig zou zijn als je zelf ook uit de buurt (Breda, Etten-leur, Bergen op Zoom... noem maar op) komt aangezien het haast niet onvermijdelijk is om de zaken mondeling te bespreken.
Alvast bedankt voor de reacties.
Groet,
Jeroen Onrust
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (2-11-2010 16:32:00)Ik ben namelijk op zoek naar iemand die hier op het forum het wellicht leuk vind om (tegen vergoeding) een website te bouwen voor een grand café (wat in het weekend flink stappen is) in Roosendaal.
Handig zou zijn als je zelf ook uit de buurt (Breda, Etten-leur, Bergen op Zoom... noem maar op) komt aangezien het haast niet onvermijdelijk is om de zaken mondeling te bespreken.
Alvast bedankt voor de reacties.
Groet,
Jeroen Onrust
ah ok, zulke grote kisten heb ik niet, maar als ze komen zal het in mijn achterhoofd houden inderdaad
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (2-11-2010 15:04:00)
hugovanmeijeren schreef:
Dan moet je de wielplaten a-symmetrisch onder je kist zetten. Ben je ook van dat probleem verlost.Kijk bijvoorbeeld maar eens goed naar de kisten van Ampco/Flashlight.

Ik heb er even snel doorheen gekeken en dit is wat ik toevallig tegen kwam:
Zoals de naam al aangeeft is de weddingshow gericht op bruiloften tot maximaal 150 personen geeft "de weddingshow" aan dat hij maar tot 150 pers. te boeken is?
Verder een zeer nette overzichtelijke site!
Topic: Wie verhuurt..... (Diversen) (28-10-2010 10:52:00)Zoals de naam al aangeeft is de weddingshow gericht op bruiloften tot maximaal 150 personen geeft "de weddingshow" aan dat hij maar tot 150 pers. te boeken is?
Verder een zeer nette overzichtelijke site!
Te huur gevraagd voor vrijdag 5 februari:
Ik ben in de omgeving Roosendaal (Noord-Brabant) voor 05.02.2011 op zoek naar 12 vierkante meter LED-vloer. Je moet even denken in de richting een discoparty, dus andere gave 'disco'effecten zijn ook welkom. Het vind plaats in een grote kroeg/discotheek waar al een basis lichtset hangt van wat movingheads, parren en scans.
Heb je het in huis? Zou je dan even contact met me op willen nemen.
Topic: Welke trussen passen op elkaar? (18-10-2010 17:03:00)Ik ben in de omgeving Roosendaal (Noord-Brabant) voor 05.02.2011 op zoek naar 12 vierkante meter LED-vloer. Je moet even denken in de richting een discoparty, dus andere gave 'disco'effecten zijn ook welkom. Het vind plaats in een grote kroeg/discotheek waar al een basis lichtset hangt van wat movingheads, parren en scans.
Heb je het in huis? Zou je dan even contact met me op willen nemen.
Oké, dus als ik het goed begrijp glimt de een wat meer dan de ander, maar wat is er qua uiterlijk anders? Of stel ik nu debiele vragen?
Topic: Welke trussen passen op elkaar? (17-10-2010 21:32:00)Dat is niet mijn vraag. Het gaat mij enkel om het feit wat het verschil is tussen de bepaalde series.
Net zoals er verschil is tussen een CDJ1000 en een CDJ800
Topic: Welke trussen passen op elkaar? (15-10-2010 09:41:00)Net zoals er verschil is tussen een CDJ1000 en een CDJ800
Ik heb even zitten zoeken en vond dit topic wel het meest geschikt voor mijn vraag:
Wat is het verschil tussen de series: DT22, FT30, PT30, GT30, etc.?
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (28-9-2010 16:23:00)Wat is het verschil tussen de series: DT22, FT30, PT30, GT30, etc.?
calipso schreef: