Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj krissie
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Dj krissie (Pagina: 10 van 20)
Topic: Verschil tussen DMX kabels en XLR kabels (1-1-2009 22:07:00)Zou me bij (kleine) producties niet kunnen voorstellen wat er nou echt verwisseld wordt. Kabels kunnen over en weer gebruikt worden.IK kan het in MIJN vak gebied juist wel voorstellen! En om te verkomen dat ik kabels moet gaan volgen om na te kijken welke kabel wat wat is, gebruik ik gewoon connectoren met een kleurtje. Topic: Verschil tussen DMX kabels en XLR kabels (1-1-2009 21:57:00)Ik neem aan dat je wel onderscheid heb tussen de xlr en dmx kabels? Kwa connectoren. Anders zou het eens kunnen gebeuren dat er wat verwisseld word.Topic: PA markt 2009 (30-12-2008 08:10:00)
Ze zijn ook niet gemaakt om te gebruik als springtouwtje 
Topic: Suggestie webshop en forum (26-12-2008 21:19:00)
Kristiangaat perfect..
ik werk er dagelijks mee 2/4/6 speakers spraak of muziek gaat prima..
Ev gaat er vanuit dat je netjes bij de groene lampjes op je versterker blijft. Werk zelf ook met de zx1 maar ik vind een cp-2200 één per kant wat te veel om het heel te kunnen houden.Topic: Het bouwen van een case (17-12-2008 16:43:00)
Zelfbouw/laten bouwen geen optie dus?Voor die prijs wat ik voor dat kistje heb betaald niet nee.
KristianTopic: Het bouwen van een case (17-12-2008 12:04:00)
- Groot kistje voor compact apparaat
- Connectoren zo hoog aan achterkant is wel erg vervelend richting publiek als je dit setje ergens neerzet..
- Chassis-delen niet achter blindpanel gemonteerd maar ervoor? Why?
- Waarom jack en geen XLR?-Helaas geen compacter kistje kunnen vinden 
-Lager kan niet i.v.m. met de deksel.
-Ik snap niet wat je bedoeld?
-Jack-chassis zijn voor de Fader-start. Tulp is de signaal uitgang(en).
KristianTopic: Het bouwen van een case (17-12-2008 11:57:00)Je biertje is dus niet duurder, de toegang WEL (want bijna alle cafe's/kroegen zijn normaal gratis en dan "ineens" 7,5-10 euro).Dat zou het zelfs goedkoper zijn als je op locatie met je collega's viert en betaald krijgen dan zelf 100 euro uitgeven aan drank en toegang.
JeroenVDV schreef:
dj krissie schreef:
Ik neem aan dat je wel onderscheid heb tussen de xlr en dmx kabels? Kwa connectoren. Anders zou het eens kunnen gebeuren dat er wat verwisseld word.big bang schreef:
Voor alles tasker c801. Geen gedonder met opletten welke kabels waarvoor, gewoon altijd goed.DJ Bartje schreef:
heb weer zin in de PA-markt, zal weer met een hoop XLR's thuiskomen zoals vorig jaar, want die speel je altijd kwijt. Ik teminste toch

Vele 2ehandse verkoop site's hebben een blokkering dat je geen link mag vermelden bij je advertentie. Als je dat toch doet krijg je een melding dat er een link in je advertentie staat.
Zou dit ook niet kunnen in de afdeling tweedehands op dit forum maar dat je dan een melding krijgt van "U heeft geen [TK] [GZ] of [GR] ingevuld.
Of uiteraad dat wanneer je een topic aanmaakt dat je dan moet aangeven wat voor advertentie het is. Dat het dan automatische ingevuld wordt.
Uiteraad denk ik alleen maar mee voor verbetering van het forum.
Kristian
Topic: Filtering EV SB 122 naar EV ZX1 (17-12-2008 17:48:00)Zou dit ook niet kunnen in de afdeling tweedehands op dit forum maar dat je dan een melding krijgt van "U heeft geen [TK] [GZ] of [GR] ingevuld.
Of uiteraad dat wanneer je een topic aanmaakt dat je dan moet aangeven wat voor advertentie het is. Dat het dan automatische ingevuld wordt.
Uiteraad denk ik alleen maar mee voor verbetering van het forum.
Kristian
djp schreef:
dj krissie schreef:
800 watt op een speaker die peaken van 800 watt mag hebben? Is de cp 2200 niet een beetje te veel voor zo'n kastje om het een beetje heel te houden?Kristian
ik werk er dagelijks mee 2/4/6 speakers spraak of muziek gaat prima..
JeroenVDV schreef:
dj krissie schreef:
-Helaas geen compacter kistje kunnen vinden
-Ik snap niet wat je bedoeld?
De D-size chassisdelen kun je netjes ACHTER het blindpanel monteren (liefst met zwarte popnagels). Dan zie je dus geen metaalkleurige plaatjes op het zwarte blindpanel
Had ik niet aan gedacht.Kristian
JeroenVDV schreef:
Op zich netjes, wat puntjes/vragen:- Groot kistje voor compact apparaat
- Connectoren zo hoog aan achterkant is wel erg vervelend richting publiek als je dit setje ergens neerzet..
- Chassis-delen niet achter blindpanel gemonteerd maar ervoor? Why?
- Waarom jack en geen XLR?

-Lager kan niet i.v.m. met de deksel.
-Ik snap niet wat je bedoeld?
-Jack-chassis zijn voor de Fader-start. Tulp is de signaal uitgang(en).
Kristian
Sdj-1 foto's
Kist heb ik niet zelf gebouwd. Maar ben wel benieuwd van de reactie's van het totale.
Kristian
Topic: Filtering EV SB 122 naar EV ZX1 (15-12-2008 21:52:00)Kist heb ik niet zelf gebouwd. Maar ben wel benieuwd van de reactie's van het totale.
Kristian
800 watt op een speaker die peaken van 800 watt mag hebben? Is de cp 2200 niet een beetje te veel voor zo'n kastje om het een beetje heel te houden?
Kristian
Topic: Wat kosten jullie nou? (15-12-2008 08:34:00)Kristian
JeroenVDV schreef:
Watt-Xtra schreef:
Ik zou mij trouwens ook flink genaaid voelen als het biertje in het cafe rond de jaarwisseling ineens 2 keer zo duur wordt!