Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Malcolm
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 127 bijdrage(n) van Malcolm (Pagina: 10 van 13)
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (5-5-2009 01:58:00)
Dan komt het licht altijd wel mooi uit
Mag ik dat irritant langzaam vinden?
Bij mij begint het pas rond de 1/125e, bij 1/5e heb je veel te veel beweging, of je moet een lens hebben die ±f0,8 heeft.hehe tuurlijk mag dat! 1/5 is ook erg langzaam
maar met een redelijk vaste hand en een mooie flitser komen er toch (in mijn ogen) nette plaatjes uit
Topic: Het centrale fotografie topic (partypics, apparatuur, tips) (24-4-2009 18:33:00)
Nee zo zou ik me niet durven noemen.
Wel werk met een aantal, van de beste in Europa.Dan doe je het toch goed
Topic: Eurovision diary (9-4-2009 00:54:00)
inderdaad, met zulke grids is de schade niet te overzien!
ik lag stiekem helemaal dubbel van een opmerking onder de volgende foto
https://partyflock.nl/photo/448915.html
Topic: Eurovision diary (26-4-2009 20:57:00)Topic: Het centrale fotografie topic (partypics, apparatuur, tips) (26-4-2009 15:56:00)
https://partyflock.nl/photo/448915.html
Douwe schreef:
malcolm schreef:
vanavond ga ik ook wat plaatjes schieten, gewoon lekker met 1/5e seconde sluitertijd
Dan komt het licht altijd wel mooi uit
Bij mij begint het pas rond de 1/125e, bij 1/5e heb je veel te veel beweging, of je moet een lens hebben die ±f0,8 heeft.
maar met een redelijk vaste hand en een mooie flitser komen er toch (in mijn ogen) nette plaatjes uit
vanavond ga ik ook wat plaatjes schieten, gewoon lekker met 1/5e seconde sluitertijd
Dan komt het licht altijd wel mooi uit
Topic: Eurovision diary (24-4-2009 18:31:00)
Dan komt het licht altijd wel mooi uit
de personeelskosten alleen al zijn toch best groot te noemen
Topic: Versiering Gala (16-4-2009 00:12:00)
Flashlight verhuurt een heel mooi systeem genaamd cyberhoist
maar ik gok dat het budget dat niet toe gaat laten
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (13-4-2009 17:13:00)
maar ik gok dat het budget dat niet toe gaat latenja mij ook! Mischien had ze haar avond niet helemaal want in het laatste kwartiertje van haar set kreeg ze het voor elkaar om een inputfader af te breken
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (13-4-2009 00:37:00)
Ook wel een leuke..
Gister n feestje gedraaid met als afsluiter Miss Monica, deze dacht dat de EQ van een DJM800 alleen voor de monitors/koptelefoon bedoeld was! Dus elke keer als ze een cdtje uitzocht of met iemand stond de praten draaide ze al het mid en hoog eruit
We snapten het eerst niet totdat we doorkregen wanneer ze het deed
toen toch maar even gaan vertellen dat we er last van hadden
Topic: Eurovision diary (9-4-2009 19:30:00)Gister n feestje gedraaid met als afsluiter Miss Monica, deze dacht dat de EQ van een DJM800 alleen voor de monitors/koptelefoon bedoeld was! Dus elke keer als ze een cdtje uitzocht of met iemand stond de praten draaide ze al het mid en hoog eruit
We snapten het eerst niet totdat we doorkregen wanneer ze het deed
toen toch maar even gaan vertellen dat we er last van hadden
Douwe schreef:
Tom schreef:
ah dus jij bent een TOP rigger
Wel werk met een aantal, van de beste in Europa.
CyberDance schreef:
Mogen ze van geluk spreken dat die engineers er betijds achter gekomen zijn...