Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Malcolm

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 127 bijdrage(n) van Malcolm (Pagina: 10 van 13)

Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (5-5-2009 01:58:00)
ik lag stiekem helemaal dubbel van een opmerking onder de volgende foto laugh :D

https://partyflock.nl/photo/448915.html
Topic: Eurovision diary (26-4-2009 20:57:00)
https://www.m-m-pr.com/images/stories/Eurovisiondiary/Apr25/sign-dontfuck.jpg

hehehe razz :p
Topic: Het centrale fotografie topic (partypics, apparatuur, tips) (26-4-2009 15:56:00)

Douwe schreef:

malcolm schreef:

vanavond ga ik ook wat plaatjes schieten, gewoon lekker met 1/5e seconde sluitertijd happy :) Dan komt het licht altijd wel mooi uit razz :p
Mag ik dat irritant langzaam vinden?
Bij mij begint het pas rond de 1/125e, bij 1/5e heb je veel te veel beweging, of je moet een lens hebben die ±f0,8 heeft.
hehe tuurlijk mag dat! 1/5 is ook erg langzaam razz :p maar met een redelijk vaste hand en een mooie flitser komen er toch (in mijn ogen) nette plaatjes uit happy :)
Topic: Het centrale fotografie topic (partypics, apparatuur, tips) (24-4-2009 18:33:00)
vanavond ga ik ook wat plaatjes schieten, gewoon lekker met 1/5e seconde sluitertijd happy :) Dan komt het licht altijd wel mooi uit razz :p
Topic: Eurovision diary (24-4-2009 18:31:00)
de personeelskosten alleen al zijn toch best groot te noemen laugh :D
Topic: Versiering Gala (16-4-2009 00:12:00)
Flashlight verhuurt een heel mooi systeem genaamd cyberhoist razz :p maar ik gok dat het budget dat niet toe gaat laten
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (13-4-2009 17:13:00)
ja mij ook! Mischien had ze haar avond niet helemaal want in het laatste kwartiertje van haar set kreeg ze het voor elkaar om een inputfader af te breken shut up :X
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (13-4-2009 00:37:00)
Ook wel een leuke..

Gister n feestje gedraaid met als afsluiter Miss Monica, deze dacht dat de EQ van een DJM800 alleen voor de monitors/koptelefoon bedoeld was! Dus elke keer als ze een cdtje uitzocht of met iemand stond de praten draaide ze al het mid en hoog eruit shocked 8O

We snapten het eerst niet totdat we doorkregen wanneer ze het deed ashamed :$ toen toch maar even gaan vertellen dat we er last van hadden laugh :D
Topic: Eurovision diary (9-4-2009 19:30:00)

Douwe schreef:

Tom schreef:

ah dus jij bent een TOP rigger wink ;)
Nee zo zou ik me niet durven noemen. wink ;)
Wel werk met een aantal, van de beste in Europa.
Dan doe je het toch goed happy :)
Topic: Eurovision diary (9-4-2009 00:54:00)

CyberDance schreef:

Mogen ze van geluk spreken dat die engineers er betijds achter gekomen zijn... shut up :X
inderdaad, met zulke grids is de schade niet te overzien!