Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Bassie Rassie

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 185 bijdrage(n) van Bassie Rassie (Pagina: 10 van 19)

Topic: Suggestie webshop en forum (4-11-2009 01:16:00)
Oftewel je wilt alle unieke eigenschappen die new-line heeft laten vallen en gewoon een standaard webshop zien die iedereen al heeft.

Vergeet ook niet, alle informatie moet ook geladen worden, iemand met een trage internetverbinding ziet dus eerst alleen de teksten.
In de situatie die nu bestaat kan de persoon het ook lezen en hierdoor een beeld in zijn hoofd krijgen hoe het eruit ziet.

Verder krijgen mensen die nog weinig verstand van licht- en geluidsapparatuur hebben gelijk informatie en handig weetjes. Bij andere webshops/winkels zullen ze hier eerst om moeten vragen. Oftewel de beginnende mensen hebben veel minder kans op miskopen.

Overigens ik heb het gevoel dat er deze discussie is, omdat deze webshop niet onder de normale webshoppen valt. Beetje zoals als je met 10 vrienden gaat eten en zij gaan met z'n allen naar de Mac, dat jij dan ook maar naar de Mac gaat, zodat we allemaal hetzelfde doen en niemand buiten de groep valt.
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (31-10-2009 23:06:00)
Donderdagavond schoolfeestje gedaan. Je staat rustig licht-te-tikken, beetje rook spuiten en je ziet in 1 keer groene laser straal door de ruimte gaan, richting jou.

Schrik je best wel, gelijk ook persoon opgezocht en laserpen laten inleveren.
(proberen ze altijd nog er vanaf te komen met de smoes: 'ik gebruik hem niet meer.' of 'ik gooi hem zelf wel weg')
Topic: Meisje half blind door laserstraal op Tomorrowland (22-9-2009 23:38:00)
Hoe wil je die schep mee naar binnenkrijgen of die ook begraven van te voren sneaky :V
Topic: Slechtste ervaring (20-8-2009 01:16:00)
En hebben ook nog stroom in the middle of nowhere ?
Topic: Wat voor werk doe je in de vakantie? (29-7-2009 23:31:00)

patrickspan schreef:

bij de albert heijn moet je minimaal 15 jaar zijn..
Bij Albert heijn´s die bij Ahold zijn ingeschreven (krijg je een uitbetaling vanuit zaandam & loonstrookje) is de minimum leeftijd 15 jaar(overdag) en 16 jaar(s'avonds) voor een vakkenvuller.

Maar er bestaan tegenwoordig genoeg Albert Hein's die niet bij Ahold ingeschreven staan, maar alleen onder de naam van Albert Hein verkopen. Deze nemen niet altijd de regeltjes even sirieus.

Hierdoor zijn er verschillende bedragen dat je verdiend. (hangt ook van je contract-uren af natuurlijk)

Zelf verdien ik 5,81 per uur (zonder vakantie-uren, adv-uren, reisgeld enz.) Verder inderdaad een voordeel-pas die ter vervanging is van de blauwe voordeelkaart.
Topic: Wanbetalers (22-6-2009 22:53:00)
Je kan ook een tussen weg nemen.

Een bedrag bepalen waar beide partijen mee eens zijn en wat op papier staat.
Topic: Geslaagd?!?! (19-6-2009 14:55:00)
Niveau 3 duurt 3 jaar en niveau 4 duurt 4 jaar.
Topic: Geslaagd?!?! (19-6-2009 14:43:00)

davidkamphuis schreef:

Toch maar niet gedaan omdat het een hele 'basic' opleiding was volgens mensen die nu in het beroep zitten..
Is het ook, maar je kan beter beginnen met een goede basis vindt ik zelf.
Topic: Geslaagd?!?! (19-6-2009 11:41:00)
Ben ook in het bezit van een VMBO diploma. Volgend jaar naar Podium en Evenemententechniek in Drachten.
Topic: cd spelers en mixer om te beginnen (7-6-2009 22:40:00)
Al doe zoekfunctie gebruikt ?