Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Geit

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Geit (Pagina: 10 van 20)

Topic: Wat kosten jullie nou? (7-7-2006 18:12:00)
ik denk dat mn post niet helemaal helder was..

ik doelde hierop...

in vergelijking met jou prijzen
Topic: kan dit in een truss? (7-7-2006 18:06:00)
correctie: doorakken zal het wat langer over doen.

omvallen zal ie doen als een of andere zatlap dr tegenaan loopt..
Topic: Wat kosten jullie nou? (7-7-2006 18:05:00)
voor mij is het ook een hobby, en vraag ik bodemprijzen?
een Drive-in moet je niet begionnen voor het geld, maar omdat je graag strakke shows wegzet waar nog maanden over gepraat wordt.

een Drive-in show als boterhamverdiener: veel te duur om op te starten en het duurt realtief lang voordat je er goed geld aan kan verdienen.
Topic: Wat kosten jullie nou? (7-7-2006 17:58:00)

senne derine schreef:

haha weten jullie wat ik maar kost ?........6.50 euro per uur exclusief transport+plaatsingskosten ongeveer voor een avond is dat rond de
30 euro

greetz senne
en daar zet je voor weg?

Meestal is de kwaliteit van de show redelijk vergelijkbaar met de prijs.

een hogere prijs vragen kan betekenen dat mensen je professioneler zien en zal je eerder fatsoenlijke klussne op leveren als een lage prijs. Ook helpt het om je kas te spekken, want je kunt met een hogere prijs(en dus ene hogere winst) sneller nieuwe apparatuur kopen: dus je groeit sneller.
Topic: DAP k-115 met welke versterker? (7-7-2006 16:57:00)
Over de palladium serie zijn wij erg tevreden, hebben er nu 3 "in dienst" en hebben al aardig op dr donder gehad van ons, maar geven geen krimp.
Topic: Newbie vragen (7-7-2006 16:26:00)
als je er je pc op kunt aansluiten kun je er ook een mengpaneel aanhangen, mits je die pc via tulp aan je surround set hebt hangen.

meeste mixers hebben tulp uit, deze gaat dan dus je surround systeem in. je pc kun je op je mengpaneel aansluiten, wil je je pc geluiden weer over je surround set horen.

wel vraag ik me af hoelang het duurt totdat je je surround set bent voorbijgegroeit.

Wil je drive-in werk gaan doen kun je lastig met en surround-systeem aan komen zetten.

geit.
Topic: Krachtstroom (7-7-2006 14:50:00)
ik stel voor dat je eens naar de specs in de webshop kijkt.

genoemde stekkers staan hier ook in, met alle speceficaties.
Topic: kan dit in een truss? (7-7-2006 12:51:00)

J.C. Sound & Light schreef:

Ik denk dat de maximale belastbaarheid toch betrouwbaarder is dan de test op Senne haar kamer
precies, dat is waar ik op doelde.

Zolang jij niet in je eentje in een zaal staat tijdens een feest lijkt het mij logisch dat je berekend of alles veilig is met een vf=10.

JIJ bent als aanbieder van het licht in dit geval verantwoordelijk voor de meegebrachte installatie, als het dus doorzakt en er staan mensen onder die daar lelijke brandwonden en andere verwondingen aan overhoudne kijkt men jou daarvoor aan.

niet lullig bedoelt senne, maar je kunt niet ongestraft aanklooien als het om mensen gaat, ik vind persoonlijk dat je dat bij geen een levend wezen kunt doen, maar dat laten we in het midden.

voor een beginner zijn goede statieven nu eenmaal duur, om nog maar te zwijgen over box of trio truss. maar het is wel een stuk veiliger.

iedereen moet ooit beginnen, en natuurlijk zul je met vallen en opstaan leren.

geit.
Topic: kan dit in een truss? (7-7-2006 12:31:00)
het gewicht kunnen houden is 1 ding, maar is het dan ook nog veilig?
Topic: Newbie vraag: Verschil dimmer en switch? (3-7-2006 19:23:00)
een switch zet een analoog aparaat(stopcontact) aan of uit.

een dimmer zorgt ervoor dat bijvoorbeeld een par feller of minder fel brand.

waarom niet overal dimmers: sommige apparaten bijten terug als je ze niet de volle 230V~ geeft. een scanner bv zal je niet echt aardig vinden als je deze aan een dimmer hangt en ie niet de stroom krijgt die de scan nodig heeft.