Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Hendrik
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Hendrik (Pagina: 10 van 20)
Topic: Speakers voor max 80 decibel. (7-10-2004 20:18:00)
36, je kan ze later ook als effect gebruiken of als dj light om cd-koffers,.. te belichten. en als je dan later groter wild kan je ineens meer par 56/64 kopenPar 36 heeft een hele ander soort output.... En "groter wild" heb ik het liefst op mijn bord
Topic: DMX-analyzer voor storingen (27-9-2004 23:04:00)
Zit alleen "handel" in op grote schaal (en daar zit ik niet op te wachten). Wel is het zo dat een goede vriend binnenkort de software gaat gebruiken voor z'n www.mediastunter.nl siteHmmsz, we wilden eigenlijks zelf een webshop (kantoorartikelen) maar als digibeetje valt het allemaal niet mee. Kant en klare pakketten die niet doen wat je wilt, vermogens uitgeven aan concepten waarbij je vraagtekens hebt.
Als ik dit allemaal bekijk krijg ik het gevoel dat er iemand achter zit die er veel kijk op heeft. Dit werkt tenminste. En daar mag dan voor betaald worden of ben ik de enige? Als je eenmaal deze shop gezien hebt (ook qua snelheid) is het moeilijk om andere dingen te accepteren.
Topic: Electro Voice ZX-5 (27-9-2004 19:46:00)Dus.... Dat is dan dicht bij huis draaien.Topic: QSC PLX 3402 (27-9-2004 19:35:00)
maar volgens jou is dat niks?Een RMX kun je beter niet op het laag zetten. Klinkt voor geen meter. Drukt niet door maar vooral: hij maakt er een grote rommelige rotzooi van.Topic: DMX-analyzer voor storingen (25-9-2004 00:16:00)Uiteraard, het heeft dan ook niks met de kwaliteit van de kabel te maken.
@ jurrie:
Vraag me dan toch af wat voor "profi" bedrijf dat dan is. Een booster gebruik je voor geheel andere doeleinden. Leuke is dat je met gebruik van een booster zelfs een sterkere reflectie kan krijgen.
Als je bij een echt profi bedrijf geen terminator regenkomt kan dat ook wezen omdat er eentje in hun spotjes zit ingebakken.Topic: PAR 38 (23-9-2004 00:32:00)
Je weet nu in ieder geval waar je aan begint. En een gewaarschuwd mens........
Topic: PAR 38 (1-10-2004 22:33:00)stekelvarke schreef:
ik zouw ook niet voor de 38 gaan,als het tg voor huiskamer feestjes is warom geen par36, je kan ze later ook als effect gebruiken of als dj light om cd-koffers,.. te belichten. en als je dan later groter wild kan je ineens meer par 56/64 kopen
Dat kan het, was ook een optie. (kan wezen)
Jullie doen het dus per definitie niet. Ik weet niet meer wat trouwens maar er zijn toch echt fixtures met ingebakken terminator. En je zou zeggen dat hes in dat rijtje zou passen?
Ik meende ook dat er fixtures waren die herkenden of ze aan het eind van de lijn zaten en zichzelf automatisch afsloten in dat geval. Kan ook een droom geweest zijn
Topic: Profiel openen duurt erg lang (27-9-2004 21:38:00)Jullie doen het dus per definitie niet. Ik weet niet meer wat trouwens maar er zijn toch echt fixtures met ingebakken terminator. En je zou zeggen dat hes in dat rijtje zou passen?
Ik meende ook dat er fixtures waren die herkenden of ze aan het eind van de lijn zaten en zichzelf automatisch afsloten in dat geval. Kan ook een droom geweest zijn
Dré schreef:
Nope ;-)Zit alleen "handel" in op grote schaal (en daar zit ik niet op te wachten). Wel is het zo dat een goede vriend binnenkort de software gaat gebruiken voor z'n www.mediastunter.nl site
Als ik dit allemaal bekijk krijg ik het gevoel dat er iemand achter zit die er veel kijk op heeft. Dit werkt tenminste. En daar mag dan voor betaald worden of ben ik de enige? Als je eenmaal deze shop gezien hebt (ook qua snelheid) is het moeilijk om andere dingen te accepteren.
dj stylo schreef:
Na 15 meter wordt ie al weer slechter dus.RonnieB schreef:
heb natuurlijk ook naar die RMX4050 gekeken, is wat zwaarder, maar wel wat goedkoper...maar volgens jou is dat niks?
Didier_S schreef:
Zelfs een perfecte kabel zal hier nog last van hebben!@ jurrie:
Vraag me dan toch af wat voor "profi" bedrijf dat dan is. Een booster gebruik je voor geheel andere doeleinden. Leuke is dat je met gebruik van een booster zelfs een sterkere reflectie kan krijgen.
Als je bij een echt profi bedrijf geen terminator regenkomt kan dat ook wezen omdat er eentje in hun spotjes zit ingebakken.
Ik bedoel eigenlijk meer dat er te veel speling op zit. De ene keer links de andere keer rechts (tis maar net waar de wind weg komt) Dat is dus funest. Had het even wat duidelijker moeten vertellen idd.
Topic: PAR 38 (22-9-2004 20:32:00)De behuizing is ook compleet ruk (show pech dan) lamp zit vaak tegen de behuizing aan. En die lampen zijn al zo schokgevoelig
Topic: 3-way Speakers bouwen voor carnavalswagen+feestjes (22-9-2004 20:25:00)Het is misschien lullig om te zeggen maar die € 150 huur voor die set is echt oplichterij.