Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Bestek

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Bestek (Pagina: 10 van 20)

Topic: Flightcase in kofferbak (6-3-2020 10:41:00)
Ik heb zelf al mijn flightcases voor mixers extra diep gemaakt zodat je microfoonontvangers, inear en derglijke korte spullen aan de achterzijde kan bevestigen, hier kijk je vaak toch nooit naar tijdens gebruik, (ik niet iig laugh :D ).
Maar om toch even terug te komen op het statief, ik heb een allen en heath SQ5 in case die ik altijd op een k&M keyboard statiefje zet, gewoon de simpele variant, nooit bang geweest dat dit om zou vallen.
Topic: Flightcase in kofferbak (4-3-2020 11:31:00)
Een stolpcase met binnenrack? Je kunt dan op locatie het binnenrack op de lege stolpcase zetten en dan is het op hoogte.
Nadeel is vaak wel het gewicht, maar je bent toch al gewend om hem in de auto te tillen laugh :D
Topic: Door de mic praten... niet zijn ding... (26-2-2020 15:35:00)
Microfoon gebruik is toch ook bij een bruiloft best een belangrijke vaardigheid om het publiek een beetje te betrekken zodat niet je hele dansvloer leegloopt bij een iets mindere keuze laugh :D .
Niet elke bruiloft vraagt erom maar helemaal zonder zou ik toch niet zo snel aandurven.
Het is zeker iets wat je onder de knie moet hebben als je kroegen, feestavonden, etc doet.
Het vasthouden van het apparaat en er goed gebruik van maken kun je nog wel leren, maar als je geen prater bent dan word het toch erg lastig.
Een tijdje in de kroeg gaan werken kan wellicht helpen laugh :D
Topic: Incasso (26-2-2020 10:40:00)
Update;

Betreffende "artiest" moest zaterdag optreden waar ik voorzag in de techniek laugh :D
Het grootste deel heb ik contant ontvangen sneaky :V er rest nog 90 euro dus ik ben zeer tevreden razz :p
Topic: Incasso (14-1-2020 16:02:00)
Het zijn dure lessen helaas, ik schrijf al 15 jaar facturen en heb het buiten dit voorval gelukkig nog nooit meegemaakt.
Ik zou het zeker inleggen bij een incasso bureau, die interesseert het niet of je een getekende offerte hebt, dat komt pas als je naar de rechter moet.
Ik zou echter wel goed kijken naar welk incasso bureau je neemt, mijn loopt nu via de verzekering en dat gaat erg stug.
Meeste verloopt via een geautomatiseerd systeem en komt daardoor niet heel dwingend over.
Laatste herinnering voor gerechtelijke stappen is nu verzonden dus ben benieuwd wat het vervolg gaat zijn.
Topic: Incasso (30-12-2019 10:45:00)
Maar dan ben je per definitie toch je geld kwijt?
Betreffende persoon heeft geen eigen bezittingen van waarde, woont thuis en heeft geen vast/regelmatig/legaal inkomen.
We wachten het nog maar eens even af helaas
Topic: Incasso (26-12-2019 17:04:00)
Loopt helaas nog, bedrag is inmiddels verhoogd met de rente en incasso kosten. Ik ben er inmiddels achter dat ik helaas niet de enige ben bij wie hij dit doet, een enkeling is ook een incasso begonnen, anderen laten het erbij.
Absurd hoe lang je kunt wegkomen met zoiets.
Topic: Kabels automatisch oprollen (9-12-2019 11:51:00)
Als je ervoor zorgt dat je de kabels slim plaatst is naar mijn ervaring de vervuiling minimaal.
Op plaatsen waar het publiek er echt overheen loopt rol ik een kabelmat uit of ga ik door de lucht.
Ik maak een keer of 3 per jaar alle kabels schoon met een doekje en flink sopje, je ziet dan meteen eventuele beschadigingen en ik test ze even.
Topic: Uitversterken sprekers (27-10-2019 16:18:00)
Staan alle microfoons continu open?
Zo ja een gate ertussen, alles onder de 120hz weg draaien en je moet een heel eind komen.
Verder kan het helpen de microfoons niet in een statief te zetten, de mensen moeten dan de mic zelf vasthouden en richten hem dan automatisch beter dan met de tafel standaard
Topic: QSC of Das Audio: meedenken voor de keuze (17-9-2019 11:41:00)
Draai al enige tijd naar volle tevredenheid met de RCF NX32a , iets duurder maar een heerlijk kastje.
Ook zonder sub in te zetten, er zit een boost functie op maar die gebruik ik bijna nooit.
Neem enkel nog een subje mee als het een wat ruiger feestje betreft, bij de meeste bruiloften en feestjes is het ruim voldoende