Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van MBF
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van MBF (Pagina: 10 van 20)
Topic: Wie zou dat harpje nou vast draaien ?? (28-11-2005 14:17:00)Topic: Fliteware bestellen. (27-11-2005 16:15:00)
zoeits Me camera is leeg en het is moeilijk te zien. Ik probeer vanavond foto's te maken.Dat moet wel een GE lamp zijn. Hoe weet je dat?, het staat namelijk niet op het glas alleen op de lampvoet en dan bedoel ik waar die 2 pinnen uitkomen. Het zti dus op het stenen blokje geprent dat om de pinnetjes heen zit. Ik vind het niet echt op een GE logo lijken. Het lijkt net CP met 1/3e cirkel.Topic: Keuze Martin SCX500 - The Winner 2 JB Systems (25-11-2005 15:59:00)Handleiding gelezen maar ik word er niet wijzer van. HIj heeft wel een apart shutter kanaal maar dat heeft the winner ook en die heeft geen aparte shutter.Topic: Raylight vs PAR (24-11-2005 16:17:00)
WE hebben al zo'n soort topic, bij leuke foto's. Die van die neerzeilende truss kennen we ook al.
Topic: Raylight vs PAR (27-11-2005 21:56:00)MBF schreef:
Nah,, dit is het neutric logo.Ik ben benieuwd, ik wil namelijk een case maken dus ik hoop dat het snel in de webshop staat.
Topic: T-shirt met werkend equalizer-spectrum (27-11-2005 02:21:00)die text heb je ook in de riem uitvoering. Die van bladiebla (die reclame van hi).
Topic: Raylight vs PAR (26-11-2005 19:54:00) tekeningetje van mij klopte niet helemaal
Scherper kan ik hem niet maken! Ik ben benieuwd of iemand weet welk merk het is. Ik denk gewoon no name lampen
Topic: Raylight vs PAR (26-11-2005 00:56:00)Scherper kan ik hem niet maken! Ik ben benieuwd of iemand weet welk merk het is. Ik denk gewoon no name lampen
Nah,, dit is het neutric logo. Het lijkt er niet veel op. Ik zou morgen een foto maken als me camera dat kleine tekentje kan zien
Topic: Raylight vs PAR (26-11-2005 00:19:00)
Hendrik schreef:
MBF schreef:
er staat niet veel op. Alleen een 2 en dit tekentje:zoeits Me camera is leeg en het is moeilijk te zien. Ik probeer vanavond foto's te maken.
MBF schreef:
Een vraagje, heben deze scanners een aparte shutter?er staat niet veel op. Alleen een 2 en dit tekentje:
zoeits Me camera is leeg en het is moeilijk te zien. Ik probeer vanavond foto's te maken.
Topic: Raylight vs PAR (23-11-2005 20:52:00)zoeits Me camera is leeg en het is moeilijk te zien. Ik probeer vanavond foto's te maken.
ik kom allemaal lampen tegen maar hoe weeti k nou welke van mij is, want daar staat niets op behalve dat nummer en hoeveel watt enzo maar bij elke par die ik zie staat wat anders.