Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van DJ-XL
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 148 bijdrage(n) van DJ-XL (Pagina: 10 van 15)
Topic: Post hier je logo! (31-8-2007 15:26:00)
Er staan er verder maar weinig bij waar ik echt het idee drive in bij heb.Volgens mij Logo-creator oid, dit zijn enorm standaard logo's. Laat eens iets op maat maken!Topic: Kids Disco (24-7-2007 15:02:00)
die vloeistof komt er dan ruim 250 graden uit.
Doet zeer op je hoofd denk ik.Niet alleen op je hoofd 
Oke, vroeger heette paint Paintbrush..
Maar je hebt het wel in paint digitaal gemaakt volgens mij? :P
Topic: Post hier je logo! (31-8-2007 15:04:00)Maar je hebt het wel in paint digitaal gemaakt volgens mij? :P
Met paint kan dat logo van TNT ook :P Heb je geen duimstok voor nodig hoor
Topic: Post hier je logo! (29-8-2007 20:23:00)
Hallo allemaal,
Ik ben wel eens benieuwd hoe iedereen zijn logo eruit ziet,
dus hierbij open ik een topic waarbij iedereen zijn logo mag plaatsen.
Wie trapt er af
?
Topic: Hoe ver gaan jullie met promotie? (23-8-2007 19:48:00)Ik ben wel eens benieuwd hoe iedereen zijn logo eruit ziet,
dus hierbij open ik een topic waarbij iedereen zijn logo mag plaatsen.
Wie trapt er af
?Ik doe zelf aan:
- Visite kaartjes
- Website
- Lichtkrant
- T-Shirts/Polo's
- Als ik foto's maak en ze mogen op het net worden geplaatst, dan roep ik ook om dat ze die op m'n website kunnen vinden.
Topic: Logo voor Drive-in show (19-8-2007 20:51:00)- Visite kaartjes
- Website
- Lichtkrant
- T-Shirts/Polo's
- Als ik foto's maak en ze mogen op het net worden geplaatst, dan roep ik ook om dat ze die op m'n website kunnen vinden.
sonic boom schreef:
Ik krijg wel het idee dat je allemaal standaard sjablonen hebt gebruikt uit een photoshop-achtig programma. Als dit zo is zou ik oppassen met de copyrights van dit soort afbeeldingen. Het zou in ieder geval verklaren waarom je er zo veel in korte tijd hebt gemaakt.Er staan er verder maar weinig bij waar ik echt het idee drive in bij heb.
Als ik op een feest van 10/12 jarige moet draaien, dan ga ik toch niet alleen Jumpstyle draaien hoor! In heb begin top 40 muziek en dan een tijdje daarna gewoon een rondje Jumpstyle. En daarna feest muziek, want meestal is het een feest waar iets gevierd moet worden.. ;) Dus dan kan er toch wel wat apres ski muziek tussen door hé ;).
Topic: Kids Disco (22-7-2007 23:13:00)Kretaboys - Tjoeke Tjakke
Zonder s. Is hier wel bekend hoor, ik draai hem vrijwel op ieder feest. En iedereen doet wel mee!
Topic: Wat kosten jullie nou? (4-7-2007 18:53:00)Zonder s. Is hier wel bekend hoor, ik draai hem vrijwel op ieder feest. En iedereen doet wel mee!
Die site is enorm langzaam.. Tijd voor een betaalde host?
Topic: Wat kosten jullie nou? (4-7-2007 18:34:00)Heb je niet gewoon foto's van je show? Ik denk dat klanten daar mee in geinteresseerd zijn hoor ;)
Topic: Weggeef spullen (29-6-2007 10:37:00)Tom schreef:
rookdozen kunnen ook druppelen,die vloeistof komt er dan ruim 250 graden uit.
Doet zeer op je hoofd denk ik.
