Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Djbidji

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Djbidji (Pagina: 10 van 20)

Topic: Pismuziek/Plasplaat/Zeikplaat! (7-6-2008 18:13:00)
de live versie van george michael- papa was a rolling stone/killer. tijd zat om even te gaan wateren! wink ;)
Topic: wetgeving omtrend dj'en (10-4-2008 17:08:00)
je bent verplicht om zelfstandig in bijberoep te worden, ook al is het voor 1 keer. je met daarvoor wel een attest voor bedrijfsbeheer hebben.
Topic: Ledpar of Par met lampje ? (29-2-2008 18:44:00)
@ de mennoos

Wat zijn de specs van deze parren, als ik vragen mag?
Topic: Ledpar of Par met lampje ? (22-2-2008 17:24:00)
ok. Ik zou dit vooral willen nemen in de kleinere zalen, aangezien 8 raylights van 500 watt afschuwelijk veel warmte afgeven en de artiesten bij deze zweten als een rund.

zijn er eventueel andere alternatieven?
Topic: Ledpar of Par met lampje ? (21-2-2008 17:17:00)
even een vraagje, hoe zit het met het rendement van de 36x1 watt pars is dit wat of toch niet?

Wij zouden deze graag aanschaffen, speciaal voor artiesten uit te lichten aangezien deze geen warmte produceren.
Topic: Probleem met mackie srm 450 (1-2-2008 14:16:00)
heb de onderdelen besteld bij echo service center, en deze dan zelf gerepareerd. Je moet wel een heel lange kruisschroevedraaier hebben om de kasten open te doen, maar eenmaal dit gedaan is het simpel om de drivers te vervangen!

Heb nog twee nieuwe srm 450 bijgekocht, had eerst de qsc hpr 122i op het oog, maar deze vielen me zwaar tegen. (bijna geen laag, tegenover de mackie's)
Topic: Probleem met mackie srm 450 (13-1-2008 19:45:00)
hehe sneaky :V alweer een jaartje geleden, voor de mensen die het nog willen weten, het was de driver die stuk was, was gerepareerd (150 euries voor betaald) na een paar weken met carnaval vondt iemand het nodig om de volume knop van deze bewuste mackie voluit te zetten, gevolg kapotte driver en kapotte woofer angry . Is nog steeds niet hersteld, aangezien ik er mijn buik van vol had, maar zal deze volgende week toch moeten repareren aangezien het binnenkort weer caranval is en ik deze nodig heb, voor in een kroeg. Al de rest (4 toppen en 4 hybrides, made by iven) staat op een wagen voor de stoet. Ik heb wel de volumeknoppen reeds verwijderd! wink ;)
Topic: Jem Technohaze vs Antari HZ400 (12-10-2007 19:22:00)
Ik heb zelf een jem technohaze dmx, en gebruik daar altijd de jem hazer vloeistof voor, maar zoals ik hier in dit topic kan uitmaken, gaat dit ook perfect met gewone vloeistof?? of toch maar niet? shocked 8O
Topic: Post hier je logo! (14-9-2007 10:09:00)
bij deze ook de onze:

algemeen: klik
voor briefpapier,facturen,enveloppen, etc...: klik
Topic: Levens duur Spica 250 van 5 star-systems (28-1-2007 21:39:00)
Marijn ik zal je moeten teleurstellen, deze zijn reeds allemaal de deur uit.

Ik weet er bij een collega misschien nog staan, mail me anders eens bij interesse.

Groeten