Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Marijn

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Marijn (Pagina: 10 van 20)

Topic: showtec multipar (7-2-2013 21:59:00)
filter begint in het midden door te branden (gat).
Origineel gekocht bij andere webshop (geen naam) als LEE filter, ik ga er dus vanuit dat dit ook zo is.....
Topic: showtec multipar (6-2-2013 21:03:00)
ik gebruik weldegelijk LEE filters, alleen geen HT denk ik. jij wel dan neem ik aan?
Topic: showtec multipar (6-2-2013 20:11:00)
Ja, de medium flood lens.
Topic: showtec multipar (6-2-2013 18:15:00)
Had het dus getest met een Studiobeam 575 (MFL) volledig open, met een LEE 106 filter, dit werkte dus niet (ging na 1 minuutje al doorbranden).
Topic: showtec multipar (2-2-2013 00:16:00)
Zoals hierboven zei ik dus een gemiddelde productie/avond volledig 100% aan.
Topic: showtec multipar (1-2-2013 22:43:00)
Niemand?
Topic: alu pipes 1m (22-12-2012 18:56:00)
Heb jij ze zelf? hoe maak je ze zwart?

Thanks!
Topic: alu pipes 1m (22-12-2012 15:17:00)

joepurlings schreef:

Zoek eens op stairville aluminium pipe en endcap...
Ervaring met deze? zijn deze uit de fabriek zwart?
Topic: alu pipes 1m (21-12-2012 21:00:00)
Wie maakt ze zelf? Op welke manier maken jullie ze toe aan de uiteinden? hoe maken jullie ze zwart?

Of koop je ze? waar?
Topic: showtec multipar (12-12-2012 00:40:00)
Ik heb enkele studiobeams en wil hier kleurenfilters voor snijden. Zijn de standaard LEE filters hiervoor ok? of neem ik hiervoor een high temp. dikkere filter? (moeten vaak voluit branden als bv. floorspot)