Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Xplod

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 199 bijdrage(n) van Xplod (Pagina: 10 van 20)

Topic: tips voor 'n herintredende dj (6-12-2006 12:27:00)
Wat is je budget...?
Als het budget er is kun je idd eens naar de Numark CDX kijken.

Mvg

Bert
Topic: Light - Geluid Nieuwjaar (5-12-2006 19:24:00)
Als je mij even mailt denk ik dat ik nog wel wat tips heb. Ik ken hier in Belgisch Limburg nog wel wat plekken waar je redelijk voordelig enz kan huren, maar je prijs (zoals eerder gezegd) zal sowieso omhoog moeten.

Mvg

Bert
Topic: Verkeerde manier van pitchen? (4-12-2006 21:07:00)
Dat bedoelde ik ook enkele pagina's terug. Als je dat gevoel niet hebt gaat dat nog het langste duren om te oefenen. Sommige mensen hebbe dat in het begin al iets meer dan anderen...

Bij mij is dit gevoel toch opvallend goed aanwezig, en ik denk dat dat vooral komt door de 5 jaren 'notenleer' die ik gevolgd heb indertijd waar men je echt de hele tijd zo'n dingen aan zat te leren (opbouw van muziek, maten, enz... )

Ik vind het wel gek dat sommige DJ's niet merken dat er iets 'niet juist' is aan hun mix wanneer hun maten niet juist uitkomen. Dan merk ik toch altijd "hier klopt iets niet...", en soms stoort het mij ook echt wanneer het net niet uitkomt... shut up :X razz :p

Mvg

Bert
Topic: Verkeerde manier van pitchen? (13-11-2006 22:00:00)
Ik had in de begin ook zoiets van "hoe kan ik dat in godsnaam oefenen?!", maar nu na 3 maanden begin ik toch al duidelijk een groot verschil te merken. Het gaat nog lang niet perfect (lang leve pitch bend...), maar het begint toch al ergens op te lijken... happy :)
En het gevoel "wanneer" een plaat erin moet komen had ik al van een dik half jaar met Traktor gewerkt te hebben... happy :)
Ik denk dat als je dat gevoel niet hebt dat je daar nog het meeste op mag gaan oefenen...

Mvg

Bert
Topic: Geluid in club (13-11-2006 21:52:00)

DJ_SCARAViLii schreef:

gratis toegang kan ja krijgen wink ;)
Hebben we een deal...? wink ;)
Sorry voor het off-topic gaan... ashamed :$ happy :)
Topic: Goed gebruik statieven (licht én geluid!) (12-11-2006 19:59:00)
Ik denk dat Pietje gewoon wil weten hoeveel procent van de belasting op welk statief komt... wink ;) happy :)

Mvg

Bert
Topic: nieuwe merken op new line (30-10-2006 12:22:00)
Hij staat ondertussen ook al in de webshop:
Linkje
Topic: dj wallpapers voor desktop (11-10-2006 13:14:00)
Nog een foto van afgelope vrijdag: Klik

Is een foto van één van de colormoontjes op het feest van vrijdag. Vond ik geen misse foto... happy :)

Mvg

Bert
Topic: Wat kosten jullie nou? (27-9-2006 16:10:00)

DJ Bastisito schreef:

Kan ik nog steeds weinig over zeggen, zou ik jullie keer voor moeten zien. Want wat voor de 'een' als goed wordt bestempeld is voor de andere zwaar bagger.
Daar heb je een punt... happy :)
Vrijdag 6 oktober moeten we weer ergens gaan draaien (spijtig genoeg in een tentje van 5 bij 10 meter... sad :( ), dan zal ik nog wel ees foto's posten zodat je toch al een beetje een beeld hebt hoe het er uit ziet... happy :)

Andere opmerkingen zijn altijd welkom...! happy :)

Mvg

Bert
Topic: Wat kosten jullie nou? (27-9-2006 14:32:00)

DJ Bastisito schreef:

Wat een beetje het probleem is: afgaande van een apparatuurlijstje vind ik het onmogelijk om een goede prijsopgaaf te doen. Dat hangt van veel meer factoren af. Zo vind ik het veel belangrijker dat het personeel er een feestje van weet te maken, ervaring van het personeel, etc. Tuurlijk reken je meer voor een flinke A-merk geluidsset dan voor een DAP setje (hoop dat ik niemand op de tenen trap), maar de DJ/LJ vind ik zelf veel belangrijker. De veiligheid van de apparatuur daargelaten.
Vandaar ook dat voorlaatste (min of meer...) stuk in mijn post... wink ;)
Maar er van uit gaande dat we gewoon een veilig en goed feest verzorgen, wat zou jij dan durven vragen inc. DJ's?

Mvg

Bert