Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van MMD

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 102 bijdrage(n) van MMD (Pagina: 10 van 11)

Topic: ''DAS '' ..... Onmogelijk plotje? (18-4-2005 20:50:00)
Oh, mijn fout.
De GM M-5 wordt aangegeven als vervanger voor de M-3.
Topic: ''DAS '' ..... Onmogelijk plotje? (18-4-2005 20:42:00)
Staat het op de driver?
Op de site van DAS staat namelijk GM M-5.

De beveiliging gaat er niet zo snel uit hoor.
Het is alleen wel zo handig dat je reserve bij je hebt.
(Uiteraard ook wat gereedschap maar dat weet iedereen wel, toch?)
Topic: ''DAS '' ..... Onmogelijk plotje? (18-4-2005 19:54:00)

That_Dj_Sjokkie schreef:

Heb ze toch gehaalt, de das ds12, ze klinken er goed en ben er zeer tevreden over.
Even een vraag.
Ben je in de veronderstelling dat in de DS-12 de M-3 driver zit?
Er zit namelijk een GM M-5 in.
De specs:https://www.dasaudio.com/speakers/_files/hojastecnicas/tem5-00.pdf

Heb ook nog een tip voor je.
Het lampje dat je ziet op foto 15 is een beveiliging voor de hoog driver.
Zorg dat je altijd reserve bij je hebt.
Dus even kijken welk wattage deze heeft.
Mocht het toevallig een 21 Watter zijn, kun je deze bestellen bij een lampenwinkel die Osram lampen verkoopt.

Geen dank, André
Topic: ''DAS '' ..... Onmogelijk plotje? (18-4-2005 19:06:00)
Link werkt niet?
Topic: ''DAS '' ..... Onmogelijk plotje? (17-4-2005 06:58:00)
Sorry type foutje.
Met ME3 bedoel ik inderdaad M3.

André
Topic: ''DAS '' ..... Onmogelijk plotje? (14-4-2005 17:02:00)
Excuses niet nodig hoor, gewoon even zoeken op hun site met de zoekmachine.
Overigens, zelf heb ik 4X PF-12 van DAS en deze zijn prima geschikt als spraakset.
Ook heb ik ze wel eens gebruikt om zang te versterken en op zich ging dit ook wel goed.

André
Topic: ''DAS '' ..... Onmogelijk plotje? (14-4-2005 16:54:00)
Mag ik je erop wijzen dat de DS-12 uitgerust is met de ME3 hoogdriver.
Deze word ook gebruikt in de PF-12.
Voor andere type`s weet ik het niet maar dat is simpel te vinden op de site van DAS.

André
Topic: ''DAS '' ..... Onmogelijk plotje? (12-4-2005 23:37:00)
Als je naar andere pdf`s van "tweeters" van das kijkt, zul je hetzelfde opmerken.
Duidelijk is wel dat de meet-methode anders is.
Fig. 1 en 2 is 1ste methode.
Fig. 3 en 4 is 2de methode
Nu nog iemand die dit ophelderen kan.

André
Topic: Budget (waarschijnlijk Eminence) Project (12-4-2005 20:59:00)
@ Johan

Je zegt Le(optioneel).

Wanneer ik dit simuleer zijn er toch wel verschillen.
Zijn deze verschillen dan te verwaarlozen?

Screenshot: https://www.dreuning.net/speakers/welgeenLe.jpg

Voor Winisd 0.50a7
Projektbestand wel Le: https://www.dreuning.net/speakers/wel Le.wpr
Projektbestand wel Le: https://www.dreuning.net/speakers/geen Le.wpr

André
Topic: Budget (waarschijnlijk Eminence) Project (10-4-2005 19:55:00)
Je zou ook de moeite kunnen nemen om deze zelf in te voeren in Winisd.

Hier de parameters van de sm-115:
www.new-line.nl/v/61