Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Sucksir
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 108 bijdrage(n) van Sucksir (Pagina: 10 van 11)
Topic: luxe-probleem (24-3-2005 22:46:00)Als dit maar niet betekent dat de Numark net zo'n ramp wordt als de SL-DZ1200.
Misschien is het maar goed dat de mixer steeds wordt uitgesteld. 'Finalizing' van de mixer wordt dan beter uitgewerkt, zodoende dat het binnenwerk beter van wordt. ALthans......dat zou je verwachten net als bij de SL-DZ1200
Topic: nieuwe Numark DJM beater? (26-2-2005 16:18:00)
mocht je trouwens een keer een setje denon (2x s3000 en x1500) willen testen, dan ben je bij deze uitgenodigd
(ik woon omgeving amersfoort)Bedankt voor je aanbod, maar ik zal ten eerste mijn leverancier maandag bellen en kijken of ik met hem iets kan regelen. Ik woon zelf trouwens in de Achterhoek dicht bij de grens.
Maar ronnieB, vertel eens iets over de Denon X1500 i.c.m met jou S3000's. Vind je ze goed samenwerken en is het wel verstandig om een S5000 erbij te nemen? Hoe bevalt de faders van X1500 (want jij heb ze al een tijdje), hoop dat ze niet zo k*t zijn als die van pioneer DJM-series. Is verder de sampler en de effecten wel makkelijk te bedienen en klinken ze ook redelijk?
Beetje veel vragen maar
......is toch wel belangrijk voor mij omdat jij ze als set gebruikt die ik ook graag wil.
Alvast bedankt,
(waarom ik niet in mijn vorige post dit heb bijgezet-------> Ik heb het over het hoofd gelezen en dan nog in die vorige post editten was wel een beetje erg druk geweest.)Topic: luxe-probleem (13-2-2005 21:38:00)
cdj 1000 mk2 ==mixer== cdj 800
of
dn-s5000 ==mixer== Dn-s3000?
Ja dat heb je goed gezien,
En wat victor zegt, Ik denk wel degelijk dat de S5000 de S3000 aanvult. De S5000 heeft echt veel meer opties, zoals aplha play en mirrormix en andere gein.
Ik wou eigenlijk altijd al een CDJ-800 omdat ik daar vroeger altijd mee heb gewerkt en het is eigenlijk zo'n beetje een idool. En daarbij neem ik een CDJ-1000 voor extra opties en vooral die kaart. Maar ik zat zelf al aardig te twijfelen of dat wel een goed idee was, mede omdat ze niet zoveel op elkaar lijken als de Denons.
Maja....In ieder geval de Denon S3000 en S5000 valt goed met elkaar te combineren. De S5000 heeft alleen boven de play en cue knop wat extra knoppen en voor de rest hebben de andere knoppen af en toe dubbele betekenissen. Qua lay-out verschillen ze dus bijna niks.
Zelf zat ik overigens er wel over te denken om twee S5000's te nemen als ik de X1500 mixer koop. Zo heb ik dan wat budget over en kan ik gelijk de beste cd-spelers halen.Topic: luxe-probleem (13-2-2005 20:52:00)
HUIDIGE SITUATIE
Ik heb hem nu een paar dagen, en ben er niet zo tevereden over, ik vertel later wel wat precies, omdat ik nu moe wordt.
Oh ja, nog bedankt voor jullie reacties, het heeft zeker bij gedragen aan de keuze die ik wou maken, ook al is die een beetje anders dan jullie verwachten.
Waarom ik voor functies en looks ging en dus geen CDX kocht?
Wie betaalt er nou 1000 euro voor een Numark? en hij moet zich nog bewijzen.
Groeten,
ik ga slapen, moet morgen vroeg op. Kalm aan
NOG IETS
Waarom ik dit niet bij die andere post had gezet?
De maximale aantal karakters was vol :S
Topic: luxe-probleem (24-3-2005 22:44:00)Ik heb hem nu een paar dagen, en ben er niet zo tevereden over, ik vertel later wel wat precies, omdat ik nu moe wordt.
Oh ja, nog bedankt voor jullie reacties, het heeft zeker bij gedragen aan de keuze die ik wou maken, ook al is die een beetje anders dan jullie verwachten.
Waarom ik voor functies en looks ging en dus geen CDX kocht?
Wie betaalt er nou 1000 euro voor een Numark? en hij moet zich nog bewijzen.
Groeten,
ik ga slapen, moet morgen vroeg op. Kalm aan
NOG IETS
Waarom ik dit niet bij die andere post had gezet?
De maximale aantal karakters was vol :S
Dag mensen,
Zoals beloofd heb ik beide sets naast elkaar gezet bij mijn leverancier en heerlijk een goed uur heb gepield.
Voor de duidelijkheid,
Set 1 was een PIO 800 -- DJM600 -- PIO 1000 MK2
Set 2 was een Denon S3000 -- Denon X1500 -- Denon S5000
Ik had eigenlijk nooit echt gewerkt met de Pioneer CDJ-1000 MK2, maar wat een heerlijk ding. Lekker basic en voelt redelijk goed aan in tegenstelling tot de CDJ-800 bij mij op het werk.
Daarna heb ik even Set 2 geprobeerd en ik moet zeggen ik was zwaar enthousiast omdat ik nog nooit met Denons heb gespeeld. Op het eerste gezicht dacht ik van 'he wat klein, moet dit nou 1000 euro kosten'. Maar ja....toen maar even aangezet en bezig geweest. Ik dacht dat de PIO-tjes robuust aanvoelden, maar de Denon voelt wel wat strakker. Daarmee bedoel ik dat die metalen bovenplaat(die overigens niet onder spanning staat, zeer prettig is in tegenstelling tot mijn huidige ETP-mixer ;)). Na wat spelen met de loops en de hotstarts kwam ik er achter dat ze niet veel scheelden met PIO-tjes, misschien waren de PIO-tjes wat overzichtelijker. Die lichten van Denon maken het echter weer goed. Ik hou van bling bling :D.
Dus ik heb eerst even wat met de basics gespeeld en daar scheelden ze niet zoveel van mekaar. Toen ben ik bezig geweest met scratchen. Ik moet zeggen, dat die draaibare platter van Denon echt wel lekker is. Die scratchdisk hebben ze extra stroever gemaakt dan conventionele platen en dat maakt het scratchen makkelijker. Je merkt wel meteen dat die platter te klein is en ja, hij voelt gewoon raar aan, als je al een halve decennium met SL's werkt. Maar toch klonk de scratch wel chill en kon geen verschil zien met de PIO-tjes. Op dat moment vond ik het jammer dat ik geen draaitafel er kon naast zetten. Dan kon ik ze echt vergelijken. Ik wou het het nog vragen, maar ik dacht van dat is weer teveel van het goede. Wel moet ik een kanttekening plaatsen bij de Denon en zijn buffergeheugen. Als je bijvoorbeeld even op play drukt om te pauzeren en je drukt weer op play en daarna scratch je heel snel dan merk je dat de cd-speler erg laat pas reageert. Dit is toch wel erg slecht gedaan. Bij de PIO-tjes had ik dit niet. Als je bijvoorbeeld een echo maakt en je drukt dan op play om weer door te spelen en je wilt dan een spin maken gelijk na die echo dan kan dat niet, omdat de Denon (allebei de Denons heeft dit probleem) enige downtime heeft. Dat is best wel jammer omdat ik veel effecten gebruik met de play-toets.
Daarna heb ik even de handleiding van Denon gelezen, want ik was er nog niet zo zeker van en heb daarna de sample, slice en alphatrack functies uitgeprobeerd. Ik moet erbij zeggen dat alles wel aardig ging, behalve de alphatrack. Ik snapte er geen bal van, ook omdat de handleiding behoorlijk zuig was, met stukjes Engels en zelfs Spaans tussen de Nederlandse handleiding. Althans.....het leek op spaans ;)
Die alphatrack was echt lastig en heb het toen ook maar gelaten voor wat het was. De andere, zeg maar, uitgebreidere functies op Denon waren wel allemaal goed te doen zoals de Mirrormix en de Hotdisc, ook al was het soms wel even doorzoeken. Maar daar wen je denk ik wel aan en besides, hoe zou het anders moeten met zoveel functies.
Ik heb verder ongeveer een kwartier gepield met PIO-tjes en zeg maar een klein uur met de Denons. Ja, ik nam mijn tijd en daarom durfde ik ook niet om een SL te vragen. Schik....:D
Aangekomen bij de mixers. De Pioneer DJM600 kan ik kort over zijn. Ziet er gelikt uit, werkt wel simpel, ook de effectensectie ook al heb ik die niet uitgeprobeerd, want ik heb er zat mee gespeeld op werk. Verder ben ik niet zo tevreden over de faders van die DJM600 van mijjn werkgever. Maar ja.....hij heeft hem ook al meer dan 2 jaar en nog geen fader vervangen. Verder kan ik gelijk zeggen dat ik nooit deze mixer zou nemen omdat het teveel kost, en je kan beter een Reloop 40 DSP halen, is vrijwel hetzelfde. Die Reloop ziet er zelfs nog beter uit, met die overduidelijke VU-leds.
Dan de Denon X1500. Ik heb zelf weinig gespeeld met de Denon X1500, omdat ik vooral was gefocused op de CD-spelers, omdat ik die het eerst wou kopen en de mixer een half jaartje later. Wel heb ik de EQ getest en de schuifjes aaangevoeld. Ook deze faders voelen wel redelijk aan, beetje zoals de Pioneer DJM600. De EQ klonk wel aardig, ook al hoor ik van onder andere Dre, dat de standard EQ behoorlijk zuig was. Ik vond het hem wel redelijk tot goed, maar misschien was deze wel gemodificeerd, want de Denon heeft een instelbare EQ-anpassing. Best wel handig zou je zeggen. De effecten waren ook simpel met die tap-toets, ook zo'n beetje als de Pioneer DJM600. De Sampler en andere gein heb ik niet getest. Maar ik was wel te spreken over die mixer, vooral die lichtjes vind ik wel kick. Meer kan ik er niet van zeggen, want dat zou niet zo objectief meer zijn.
Nou aangekomen bij het eind. Ik heb uiteindelijk de Denon S5000 met de Denon S3000 gekocht. De mixer weet ik nog niet precies, maar ik denk dat het gewoon de Denon X1500 wordt, omdat ik gecharmeerd ben door de looks of misschien moet ik toch voor de Ecler gaan, maar die heeft weer geen BPM-counter en VU-leds per kanaal. Erg jammer, als de Nuo dat had dan had ik zelfs een honderd euro meer willen betalen en toch de Nuo nemen, aangezien ik zeer lovende verhalen hoor over durablity van Nuo, onder andere de reviuw van Reind. Reind bedankt voor je bijdrage aan de DJ-wereld, echt een goede review. Keep up the good work.
Nu de onderbouwing. Nou kijk, de Denon heeft nou beduidelijk meer functies dan de Pio-tjes en is ook wat goedkoper en heeft MP3 --->zeer belangrijk voor mij omdat ik nu eidenlijik van mijn 4 cd-koffers 1 cd-koffer kan maken. Verder vind ik de Denon wel beter uitzien, ondanks dat hij zo klein is, maar die lichten en de draaiende platter maken het goed. Maar qua mooiheid scheelt het niet veel. Die vinyl-aangever in het midden van de jog van de Pioneer is ook heerlijk om te zien, maar heb toch een draaiende platter, omdat ie toch beter de draaitafel evenaart. Verder werk ik al vijf jaar met Pioneer en ben nooit echt fan geworden en wou gewoon een keer iets anders. Iet in die Denons trok me aan, echt raar. Meestal trekken de Pioneer's je aan door de naam, maar zoiets had ik nu bij Denon. Dat terzijde, want zoiets mag nooit een rol spelen bij je keuze. Ik zat wel heel veel te twijfelen door die downtime van die platter van Denon, maar toch heb ik ervoor gekozen omdat ik toch voor die functies ging en een keer iets anders wil. Ik wou gewoon anders doen dan de rest. Ik weet dat dit niet een goede onderbouwing is, maar een betere verklaring heb ik er niet voor. Je kunt dus uiteindelijjk zeggen dat ik ben gegaan voor looks en functies en MP3 en die actieve platter.
Topic: Final Scratch 2 (6-3-2005 13:43:00)Zoals beloofd heb ik beide sets naast elkaar gezet bij mijn leverancier en heerlijk een goed uur heb gepield.
Voor de duidelijkheid,
Set 1 was een PIO 800 -- DJM600 -- PIO 1000 MK2
Set 2 was een Denon S3000 -- Denon X1500 -- Denon S5000
Ik had eigenlijk nooit echt gewerkt met de Pioneer CDJ-1000 MK2, maar wat een heerlijk ding. Lekker basic en voelt redelijk goed aan in tegenstelling tot de CDJ-800 bij mij op het werk.
Daarna heb ik even Set 2 geprobeerd en ik moet zeggen ik was zwaar enthousiast omdat ik nog nooit met Denons heb gespeeld. Op het eerste gezicht dacht ik van 'he wat klein, moet dit nou 1000 euro kosten'. Maar ja....toen maar even aangezet en bezig geweest. Ik dacht dat de PIO-tjes robuust aanvoelden, maar de Denon voelt wel wat strakker. Daarmee bedoel ik dat die metalen bovenplaat(die overigens niet onder spanning staat, zeer prettig is in tegenstelling tot mijn huidige ETP-mixer ;)). Na wat spelen met de loops en de hotstarts kwam ik er achter dat ze niet veel scheelden met PIO-tjes, misschien waren de PIO-tjes wat overzichtelijker. Die lichten van Denon maken het echter weer goed. Ik hou van bling bling :D.
Dus ik heb eerst even wat met de basics gespeeld en daar scheelden ze niet zoveel van mekaar. Toen ben ik bezig geweest met scratchen. Ik moet zeggen, dat die draaibare platter van Denon echt wel lekker is. Die scratchdisk hebben ze extra stroever gemaakt dan conventionele platen en dat maakt het scratchen makkelijker. Je merkt wel meteen dat die platter te klein is en ja, hij voelt gewoon raar aan, als je al een halve decennium met SL's werkt. Maar toch klonk de scratch wel chill en kon geen verschil zien met de PIO-tjes. Op dat moment vond ik het jammer dat ik geen draaitafel er kon naast zetten. Dan kon ik ze echt vergelijken. Ik wou het het nog vragen, maar ik dacht van dat is weer teveel van het goede. Wel moet ik een kanttekening plaatsen bij de Denon en zijn buffergeheugen. Als je bijvoorbeeld even op play drukt om te pauzeren en je drukt weer op play en daarna scratch je heel snel dan merk je dat de cd-speler erg laat pas reageert. Dit is toch wel erg slecht gedaan. Bij de PIO-tjes had ik dit niet. Als je bijvoorbeeld een echo maakt en je drukt dan op play om weer door te spelen en je wilt dan een spin maken gelijk na die echo dan kan dat niet, omdat de Denon (allebei de Denons heeft dit probleem) enige downtime heeft. Dat is best wel jammer omdat ik veel effecten gebruik met de play-toets.
Daarna heb ik even de handleiding van Denon gelezen, want ik was er nog niet zo zeker van en heb daarna de sample, slice en alphatrack functies uitgeprobeerd. Ik moet erbij zeggen dat alles wel aardig ging, behalve de alphatrack. Ik snapte er geen bal van, ook omdat de handleiding behoorlijk zuig was, met stukjes Engels en zelfs Spaans tussen de Nederlandse handleiding. Althans.....het leek op spaans ;)
Die alphatrack was echt lastig en heb het toen ook maar gelaten voor wat het was. De andere, zeg maar, uitgebreidere functies op Denon waren wel allemaal goed te doen zoals de Mirrormix en de Hotdisc, ook al was het soms wel even doorzoeken. Maar daar wen je denk ik wel aan en besides, hoe zou het anders moeten met zoveel functies.
Ik heb verder ongeveer een kwartier gepield met PIO-tjes en zeg maar een klein uur met de Denons. Ja, ik nam mijn tijd en daarom durfde ik ook niet om een SL te vragen. Schik....:D
Aangekomen bij de mixers. De Pioneer DJM600 kan ik kort over zijn. Ziet er gelikt uit, werkt wel simpel, ook de effectensectie ook al heb ik die niet uitgeprobeerd, want ik heb er zat mee gespeeld op werk. Verder ben ik niet zo tevreden over de faders van die DJM600 van mijjn werkgever. Maar ja.....hij heeft hem ook al meer dan 2 jaar en nog geen fader vervangen. Verder kan ik gelijk zeggen dat ik nooit deze mixer zou nemen omdat het teveel kost, en je kan beter een Reloop 40 DSP halen, is vrijwel hetzelfde. Die Reloop ziet er zelfs nog beter uit, met die overduidelijke VU-leds.
Dan de Denon X1500. Ik heb zelf weinig gespeeld met de Denon X1500, omdat ik vooral was gefocused op de CD-spelers, omdat ik die het eerst wou kopen en de mixer een half jaartje later. Wel heb ik de EQ getest en de schuifjes aaangevoeld. Ook deze faders voelen wel redelijk aan, beetje zoals de Pioneer DJM600. De EQ klonk wel aardig, ook al hoor ik van onder andere Dre, dat de standard EQ behoorlijk zuig was. Ik vond het hem wel redelijk tot goed, maar misschien was deze wel gemodificeerd, want de Denon heeft een instelbare EQ-anpassing. Best wel handig zou je zeggen. De effecten waren ook simpel met die tap-toets, ook zo'n beetje als de Pioneer DJM600. De Sampler en andere gein heb ik niet getest. Maar ik was wel te spreken over die mixer, vooral die lichtjes vind ik wel kick. Meer kan ik er niet van zeggen, want dat zou niet zo objectief meer zijn.
Nou aangekomen bij het eind. Ik heb uiteindelijk de Denon S5000 met de Denon S3000 gekocht. De mixer weet ik nog niet precies, maar ik denk dat het gewoon de Denon X1500 wordt, omdat ik gecharmeerd ben door de looks of misschien moet ik toch voor de Ecler gaan, maar die heeft weer geen BPM-counter en VU-leds per kanaal. Erg jammer, als de Nuo dat had dan had ik zelfs een honderd euro meer willen betalen en toch de Nuo nemen, aangezien ik zeer lovende verhalen hoor over durablity van Nuo, onder andere de reviuw van Reind. Reind bedankt voor je bijdrage aan de DJ-wereld, echt een goede review. Keep up the good work.
Nu de onderbouwing. Nou kijk, de Denon heeft nou beduidelijk meer functies dan de Pio-tjes en is ook wat goedkoper en heeft MP3 --->zeer belangrijk voor mij omdat ik nu eidenlijik van mijn 4 cd-koffers 1 cd-koffer kan maken. Verder vind ik de Denon wel beter uitzien, ondanks dat hij zo klein is, maar die lichten en de draaiende platter maken het goed. Maar qua mooiheid scheelt het niet veel. Die vinyl-aangever in het midden van de jog van de Pioneer is ook heerlijk om te zien, maar heb toch een draaiende platter, omdat ie toch beter de draaitafel evenaart. Verder werk ik al vijf jaar met Pioneer en ben nooit echt fan geworden en wou gewoon een keer iets anders. Iet in die Denons trok me aan, echt raar. Meestal trekken de Pioneer's je aan door de naam, maar zoiets had ik nu bij Denon. Dat terzijde, want zoiets mag nooit een rol spelen bij je keuze. Ik zat wel heel veel te twijfelen door die downtime van die platter van Denon, maar toch heb ik ervoor gekozen omdat ik toch voor die functies ging en een keer iets anders wil. Ik wou gewoon anders doen dan de rest. Ik weet dat dit niet een goede onderbouwing is, maar een betere verklaring heb ik er niet voor. Je kunt dus uiteindelijjk zeggen dat ik ben gegaan voor looks en functies en MP3 en die actieve platter.
die Xone 92 is mijn alltime favourit, helaas kost ie zo veel 
Je hebt het echt strak voor mekaar
Topic: nieuwe Numark DJM beater? (26-2-2005 20:30:00)
Je hebt het echt strak voor mekaar
ow.....dus de mixer is helemaal af (finalized). Het enige wat er nog rest zijn een paar logistieke problemen (uitleveren van de adapters).
Dit is wel prettig om te horen, de mixer kan elk moment uit komen en hierbij rectificeer ik mijn eerdere post, waarin ik stelde dat het binnenwerk beter van zou worden als de mixer steeds werd uitgesteld. Nou....dit is dus niet het geval volgens DJ pieter.
Topic: nieuwe Numark DJM beater? (26-2-2005 18:53:00)Dit is wel prettig om te horen, de mixer kan elk moment uit komen en hierbij rectificeer ik mijn eerdere post, waarin ik stelde dat het binnenwerk beter van zou worden als de mixer steeds werd uitgesteld. Nou....dit is dus niet het geval volgens DJ pieter.

Victor schreef:
Waar lijkt dit verhaal op? *kuch SL-DZ1200* kuch!Misschien is het maar goed dat de mixer steeds wordt uitgesteld. 'Finalizing' van de mixer wordt dan beter uitgewerkt, zodoende dat het binnenwerk beter van wordt. ALthans......dat zou je verwachten net als bij de SL-DZ1200

Nou, wees daar maar niet zo zeker van Reind. Ik heb in een buitenlandse webshop gelezen dat de Numark 5000FX wederom is uitgesteld tot april 2005.
Ik ben zelf eerlijk gezegd zeer gefrusteerd over het feit dat dit product keer op keer wordt uitgesteld. Ik zit zelf ook al te wachten op deze mixer in de hoop dat deze een goedkoper alternatief kan worden voor Denon X1500 en de Ecler Nuo 5, zodoende dat ik in plaats van een S3000 en een S5000 nu gelijk een setje S5000's kan halen.
Dan moet de mixer wel enig kwaliteit in zich hebben, maar dat zal ook wel, gezien de andere recente mixer-releases van Numark (DXM-06 bijv.)
Laten we het hopen........
Topic: Nieuwe Mixers van Denon (14-2-2005 16:11:00)Ik ben zelf eerlijk gezegd zeer gefrusteerd over het feit dat dit product keer op keer wordt uitgesteld. Ik zit zelf ook al te wachten op deze mixer in de hoop dat deze een goedkoper alternatief kan worden voor Denon X1500 en de Ecler Nuo 5, zodoende dat ik in plaats van een S3000 en een S5000 nu gelijk een setje S5000's kan halen.
Dan moet de mixer wel enig kwaliteit in zich hebben, maar dat zal ook wel, gezien de andere recente mixer-releases van Numark (DXM-06 bijv.)
Laten we het hopen........
Wow, dat is echt geen geld man. Dit wordt echt een massakoop en over twee jaar zie je ze allemaal op tweedehands-sites 
Kun je er trouwens twee cd-spelers en twee TT's op aansluiten? Ik heb dit nergens gelezen
Topic: luxe-probleem (13-2-2005 21:44:00)
Kun je er trouwens twee cd-spelers en twee TT's op aansluiten? Ik heb dit nergens gelezen
RonnieB schreef:
als je meer als 4 inputs aan wilt gaan sluiten, dan heeft de denon mixer toch weer een klein voordeel met zijn matrix-inputs, je kunt daarmee dus 8 apparaten aansluiten, en zelf de apparaten toewijzen aan de faders.mocht je trouwens een keer een setje denon (2x s3000 en x1500) willen testen, dan ben je bij deze uitgenodigd
(ik woon omgeving amersfoort)Maar ronnieB, vertel eens iets over de Denon X1500 i.c.m met jou S3000's. Vind je ze goed samenwerken en is het wel verstandig om een S5000 erbij te nemen? Hoe bevalt de faders van X1500 (want jij heb ze al een tijdje), hoop dat ze niet zo k*t zijn als die van pioneer DJM-series. Is verder de sampler en de effecten wel makkelijk te bedienen en klinken ze ook redelijk?
Beetje veel vragen maar
......is toch wel belangrijk voor mij omdat jij ze als set gebruikt die ik ook graag wil.Alvast bedankt,
(waarom ik niet in mijn vorige post dit heb bijgezet-------> Ik heb het over het hoofd gelezen en dan nog in die vorige post editten was wel een beetje erg druk geweest.)
dj fleur schreef:
dus als ik het goed begrijk wil je dus of:cdj 1000 mk2 ==mixer== cdj 800
of
dn-s5000 ==mixer== Dn-s3000?
En wat victor zegt, Ik denk wel degelijk dat de S5000 de S3000 aanvult. De S5000 heeft echt veel meer opties, zoals aplha play en mirrormix en andere gein.
Ik wou eigenlijk altijd al een CDJ-800 omdat ik daar vroeger altijd mee heb gewerkt en het is eigenlijk zo'n beetje een idool. En daarbij neem ik een CDJ-1000 voor extra opties en vooral die kaart. Maar ik zat zelf al aardig te twijfelen of dat wel een goed idee was, mede omdat ze niet zoveel op elkaar lijken als de Denons.
Maja....In ieder geval de Denon S3000 en S5000 valt goed met elkaar te combineren. De S5000 heeft alleen boven de play en cue knop wat extra knoppen en voor de rest hebben de andere knoppen af en toe dubbele betekenissen. Qua lay-out verschillen ze dus bijna niks.
Zelf zat ik overigens er wel over te denken om twee S5000's te nemen als ik de X1500 mixer koop. Zo heb ik dan wat budget over en kan ik gelijk de beste cd-spelers halen.
JA, bij de pioneer lijkt het me wel duidelijk. CDJ_800 heeft onder andere beatcutter die de CDJ_1000 niet heeft. Ze compenseren elkaar een beetje.
Bij de Denons is het verschil niet zo duidelijk te zeggen, maar heeft het meer met de prijs te maken en ik wil een basic-cd-speler. De Denon S5000 is af en toe te ingewikkeld (heb deze cd-speler al wel paar keer getest). Beetje lastig om mee te werken, maar ik denk dat je na een tijdje wel alles onder de knie hebt.
Bij de Denons is het verschil niet zo duidelijk te zeggen, maar heeft het meer met de prijs te maken en ik wil een basic-cd-speler. De Denon S5000 is af en toe te ingewikkeld (heb deze cd-speler al wel paar keer getest). Beetje lastig om mee te werken, maar ik denk dat je na een tijdje wel alles onder de knie hebt.