Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj merinos

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 110 bijdrage(n) van Dj merinos (Pagina: 10 van 11)

Topic: PW 18/500 JBs subkast (22-5-2005 21:44:00)
jawel de foto's zijn online gekomen uiteindelijk, straks met geluk ook nog de nieuwe want we hebben hem geschilderd.

veel plezier ermee:
klik
Topic: PW 18/500 JBs subkast (21-5-2005 20:07:00)
we zijn terug naar de winkel geweest en een andere woofer bestelt.
EMINENCE sigma pro 18 deze is 650 watt.

vandaag(22 mei) is hij bestelt hopelijk is hij snel binnen pics komen er aan!!
Topic: PW 18/500 JBs subkast (20-5-2005 17:08:00)
nog niet veel tijd gehad om iets online te zetten enz. maar wees gerust het komt wel, ik heb zitten denken om eventueel een andere woofer te halen ipv deze. Hebben jullie soms voorstellen, liefst goede prijs/kwaliteit en lage prijs.
Topic: PW 18/500 JBs subkast (20-5-2005 16:21:00)
pfff, juist terug van de winkel en gehoord dat de woofer niet binnen is, zelfs niet bij beglec zelf.
Naar het schijnt komt hij pas, met een beetje geluk, pas binnen rond 1 Juli.
Maw nog lang wachten op basbox, kast zonder woofer sad :(
Topic: PW 18/500 JBs subkast (18-5-2005 23:43:00)
Ik heb hem gekocht(besteld) bij Geronika in Westmalle (België). vrijdag is hij binnen en kunnen we gaan spelen en testen maar razz :p

foto's komen achterna, op deze moment is hij ingespannen en de lijm aan het drogen(echt een heel stevige kast)
Topic: PW 18/500 JBs subkast (16-5-2005 19:51:00)
ja da waren we van plan als niemand ons kon helpen, want als we nu al alles lijmen en het gat is te groot dan moet onze mooie kast verzaagt worden sad :(
Topic: PW 18/500 JBs subkast (16-5-2005 19:24:00)
Deze kast zijn we dus aan het maken, een soortgelijke als de vibe 18, met gewone bassreflex. dus veel mislopen kan er denk ik niet.

heb nog wel een vraagje het gat voor de woofer is al gezaagd en is nu 43cm, ik weet niet wat de diameter is van de box zodat het uitkomt met de gaatjes voor de vijzen. Kan iemand dit mij zeggen?
Topic: PW 18/500 JBs subkast (14-5-2005 20:10:00)
deze kast ongeveer namaken, we gaan is nameten hoe lang de poort is van Vibe 18s en de afmetingen.
Wat raden jullie aan voor plaatmateriaal(houtsoort), ik dacht aan MDF 18mm.
Topic: PW 18/500 JBs subkast (14-5-2005 12:40:00)
mmm als iemand weet hoe hij er langst binnen uit ziet zou het wel handig zijn of iemand die dit te weten kan komen? dank
Topic: PW 18/500 JBs subkast (13-5-2005 19:42:00)
om ze zelf te meten heb ik niet veel goesting en ok niet veel verstand voor. dus het zal de vibe kast worden die we namaken.
suggesties voor "verbeteringen" zijn welkom, denk wel niet dat het er is maarja