Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van OmErta

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van OmErta (Pagina: 10 van 20)

Topic: html-tips voor het maken van je site (1-10-2005 13:03:00)
externe stylesheet is natuurlijk het beste.
Topic: veels te goedkope dmx interface? (25-9-2005 14:22:00)
even zoek op de site van plase leert me dat het gaat over een product van enttec

grtz Alex
Topic: Op 23 oktober DJ snuffelmarkt (17-9-2005 09:28:00)
van op de site:

De entreeprijs voor de Discobeurs is € 7,50 per persoon.
Op vertoon een entreekaart van de MILE beurs in Nieuwegein krijgt u een korting op de entreeprijs.
Deze korting zal nader bekend worden gemaakt bij de ingang van de beurs.

mvg Alex
Topic: Andere webshop gebruikt letterlijk tekst new-line! (15-9-2005 13:49:00)
Zalig ook hoe de site in elkaar zit en hoe weinig fouten erop staa. *Ergens*(zoeken ze zelf maar uit waar) staat te lezen: Normale prijs: 109€ Kortingsprijs: 160€ Leuk gevonden maar of het echt zo bedoelt is? Staan trouwens wel meer fouten op de site maar ga ze hier niet noemen, ze kunnen ze zelf zoeken mochten ze nog eens tijd vinden.

mvg Alex
Topic: Andere webshop gebruikt letterlijk tekst new-line! (14-9-2005 21:47:00)
noem je dit concurrentie?
Topic: fluweel op een technics. (30-8-2005 10:17:00)
De ene rood, de andere groen en de slipmatje juist omgekeerd.
Topic: Idee voor verbetering (29-8-2005 17:13:00)
wat misschien ook handig is dat als je drukt op "Alles markeren als gelezen" enkel de pagina met topics die je ziet als lezen gemarkeerd worden. Nu druk ik soms te vroeg op alles markeren als gelezen (bij een pagina met enkel 2de hands tipics) maar dan was ik even vergeten dat op de eerste pagina nog interesante topics stonden die ik nog wou lezen. Zomaar een ideetje.

grtz Alex
Topic: Keuze rackmount/desktop (28-8-2005 12:08:00)
Volgens mij moet je toch wel een keuze maken hoor, ofwel 1he hoog, ofwel niet diep. De combinatie lijkt me zeer moeilijk te werken (zoals fracktone ook al zegt).
Topic: Agenda-software (25-8-2005 20:58:00)
wat intereseert het je? als iemand met minder goede bedoelingen op je netwerk aansluit, dan zal het je wel intereseren. Maar nu niet allemaal de netwerken gaan beveiligen hé anders kan niemand nog op internet sad :( .
Topic: meubel bouwen (21-8-2005 18:07:00)

joep poep schreef:

marijn marijn, wel bij de les blijven he! kijk eens onderaan pagina 1!
Elke gebruiker kan instellen hoeveel posts hij op 1 pagina wilt ik zit nog steeds op pagina 1. Misschien even zeggen welke post je bedoelt? wat ik heb geen idee