Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj pyro

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 199 bijdrage(n) van Dj pyro (Pagina: 10 van 20)

Topic: masters (5-12-2007 22:26:00)
dan is het heel simpel.
Voor zover ik weet heeft de AX-700, XLR en jack inputs.
Tenzij het al van de oudere modellen zijn, dan is het RCA en jack.

Nieuw model:
------------
Je gaat met (RCA, XLR???) van je uitgang van je mengpaneel naar de XLR ingang van versterker 1
Je gaat dan vanuit de jack van versterker 1 naar de XLR van versterker 2
Tot slot met de jack van versterker 2 naar de XLR van versterker 3

Je hebt dan in totaal:
2x deze of 1x deze om van je mengtafel naar je 1e versterker te gaan
en 2x deze om de versterkers onderling te verbinden.

Oud model:
----------
Je gaat met (RCA, XLR???) van je uitgang van je mengpaneel naar de RCA ingang van versterker 1
Je gaat dan vanuit de jack van versterker 1 naar de RCA van versterker 2
Tot slot met de jack van versterker 2 naar de RCA van versterker 3

Je hebt dan in totaal:
1x deze of 1x deze om van je mengtafel naar je 1e versterker te gaan
en 2x deze om de versterkers onderling te verbinden.
Ben je er vanaf met ongeveer 30 eurokes wink ;)
Topic: Dmx lichtafel (5-12-2007 14:25:00)
En welke software heb je dan gebruikt?
Topic: masters (4-12-2007 10:27:00)
Kost al gauw een dikke 120€.
Zou ik er persoonlijk niet voor overhebben.
Zeg nu gewoon welke versterkers je gebruikt en dan kunnen we je misschien verder helpen
Topic: masters (3-12-2007 23:01:00)
Vertel eerst eens welke versterkers je gebruikt.
Je zou 4 van deze kunnen kopen, maar dan moet je wel met 6 XLR kabels naar je versterkerrack, en er zijn toch wel handigere dingen dan dat wink ;).
Topic: masters (3-12-2007 21:55:00)
Kan je niet gewoon doorlussen van de ene versterker naar de andere?
Topic: Dmx lichtafel (30-11-2007 10:31:00)
Ik heb al gewerkt met sweetlight en daslight.
LJ heb ik geen ervaring mee, dus daar kan ik niks over zeggen.
Als ik echter moet kiezen tussen deze twee zou ik toch naar daslight gaan omdat hierbij het programmeren net iets fijner werkt.
Sweetlight vind ik persoonlijk nogal onoverzichtelijk.
Ze hebben in ieder geval allebij de mogelijkheid om er nog een externe tafel aan te hangen zodanig dat je ook faders kan gebruiken.
Een scenesetter of een fademaster lijken mij hiervoor wel leuke tafels, hoewel deze laatste nog altijd niet leverbaar is.
Hangt er een beetje van af hoe uitgebreid je met je faders wil gaan natuurlijk.
Topic: Dmx lichtafel (28-11-2007 20:15:00)
Eventueel computersturing een optie?
Topic: Skybeamer (16-11-2007 20:09:00)
In dat geviel zie ik geen probleem.
Wel eens navragen of hieronder ook sky tracers vallen, want er zijn ook vergunningen van Vlarem 2 voor geluid en dergelijke wink ;).
Indien dit in orde is, bespaart dit je in ieder geval weer de ganse papierendoenderij om alles geregeld te krijgen.
Topic: Skybeamer (16-11-2007 09:53:00)
Je kan natuurlijk altijd een uitzondering op de vlarem wetgeving aanvragen, maar de vraag is dan natuurlijk of dit allemaal de moeite is.
En inderdaad, het is k*t dat ze in vlaanderen van die regels hebben, maar ja, we zullen er maar mee leren leven zeker razz :p.
Topic: Skybeamer (15-11-2007 19:18:00)
Voor zo ver ik weet heb je hier in België wel een vergunning nodig voor een sky tracer of iets dergelijks.
Volgens de Vlarem II normen zijn sky tracers zelfs bij wet verboden (Art. 4.6.0.3. en Art. 4.6.0.4.).
Zou dus niet zomaar durven roepen dat je geen vergunning nodig hebt...