Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Laxap

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Laxap (Pagina: 10 van 20)

Topic: zoek krachtige lazershow graag wat meer info van mensen met laser (30-10-2007 21:22:00)
Laserworld heeft leuke groene lasers. Vooral de proline serie. Deze heeft lasers vanaf 150 mw tot 12000 mw. Dan praat je wel over prijzen van €1.249,- voor de 150 mw en €44.449,- voor de 12000 mw versie. En alles wat daar tussen zit is natuurlijk ook mogelijk.

Als je €12.500,- te besteden hebt zou ik er 3 van 500 mw nemen. (kosten per stuk geloof ik €4200,-)

De scansnelheid van deze lasers is 45k en ze zijn via dmx en ILDA aan te sturen.

Hier nog even een link naar een filmpje van de 150 mw versie Ik weet niet zeker of dit toegestaan is, volgens mij is dit een link naar de fabrikant van het product, maar ik kan het mis hebben. En als ik de foto's mag geloven die er onder staan dan leveren ze ook lasers voor q-dance. En bij de lasershow die daar gegeven wordt heb ik altijd wel een oooooh gevoel razz :p
Topic: Hybride 15'' beyma SM-115K geladen (eigen ontwerp) (30-10-2007 10:12:00)

Dré schreef:

Als je een hoorn namelijk extreem gaat verkorten (en dat doe je bij een hybride kast) dan krijg je daar gratis een grillig belastingspatroon voor terug (en nee, dat is geen ideaal maar een compromis).
Betekent dat dat je een speaker dan niet volledig zou kunnen belasten?

Ik heb laatst namelijk een V5000 in brigde (3000 watt op 4 ohm) gehad op 2 18" hybride subs van IVEN (800 watt 8ohm ps). Zat alleen een simpele crossover en een equalizer van Behringer tussen. De versterker heeft de hele avond net onder de clip staan te spelen en de subs konden het prima aan.
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (8-10-2007 22:24:00)
Hier dan ook maar een foto van de aanhanger die ik afgelopen week mee had. Daar zat overigens deze show in.

Voorheen ging het altijd gewoon in de Picasso, maar de show wordt steeds groter en ik heb dus besloten om alles in een aanhanger te vervoeren. Scheelt namelijk ook dat de stoelen niet uit de auto gehaald hoeven te worden. En natuurlijk een stuk veiliger.

En Ferdi, als je de volgende keer een paar wind-up statiefen wil huren kun je mij een mailtje doen. Dan kun je in ieder geval je truss netjes omhoog takelen wink ;)
Topic: Filmpje lichtset (8-10-2007 16:23:00)

Ferdi schreef:

snap helemaal niks van zijn verhaal shocked 8O Vriend, neem hier een voorbeeld!(Het is geen reclame)!
Hey collega's uit Deventer, ik wist eerlijk gezegd niet dat jullie bestonden.
Topic: Logo ontwerpen (9-9-2007 11:13:00)
Het logo is inmiddels nog iets bijgeschaafd en ziet er op dit moment zo uit
Topic: Theorie baspoort (4-9-2007 17:52:00)
Ik zie zo al een klein foutje, je hebt het in je formule over de diameter van de buis, daarna heb je het over de diameter van je poort. Een poort is vierkant en een buis rond. Ik denk dus dat je de kleinste diameter van je poort moet nemen, en die is neem ik aan wel iets kleiner dan 28 cm. Het kan natuurlijk ook zijn dat je een rond poort hebt van 28 cm in doorsnede maar dat lijkt mij ook sterk.
Topic: Logo ontwerpen (2-9-2007 13:02:00)
Ik heb gisteren een opzet gemaakt voor een logo. Deze ziet er nu zo uit.

Ik wil het lettertype nog iets aanpassen, want dit vind ik nog te standaard.
Verder is deze versie nu zwart-wit omdat ik wil dat het logo ook herkenbaar moet zijn wanneer het maar in 2 kleuren gemaakt kan worden. Echter moet er voor de website en de visite kaartjes nog wat kleur in. Misschien dat iemand hier nog een idee voor heeft?

De naam van de drive-in is Explosive Sound, echter vind ik zelf nog een beetje dat het woord "Sound" nog niet duidelijk genoeg aanwezig is. Misschien dat ik de tekst ".NL" en "Drive-in Show - Licht - Geluid" nog iets kleiner maak waardoor het wat duidelijker wordt dat het Explosive Sound is.

Ik hoop dat er hier een paar mensen zijn die mij wat tips of kritiek kunnen geven?
Topic: Hulp/Advies vasthangen van Truss aan Houten balk (9-7-2007 09:36:00)

TNT schreef:

Met een haakse schroefboormachine een gat van 12mm in het hart van de balk boren,
Het moet inderdaad wel in het hart van de balk gebeuren. Hier hopen zich namelijk geen krachten op zoals momenten. Wanneer je uit het hart van de balk gaat boren verzwak je de balk waardoor ik niet met zekerheid kan zeggen dat die balk dan nog erg sterk blijft.
Topic: nieuwe merken op new line (5-7-2007 16:35:00)
Maar dat is een mooi apparaatje happy :)

Alleen jammer dat hij dan meteen weer €399,- moet kosten sad :( .
Topic: Drive in show meubel (28-6-2007 11:08:00)
Omdat ik zelf ook nog een keertje goedkope platen wil maken. En de letters zijn gewoon stikkers? Of hebben jullie ze zelf erop geverft?