Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Magik77

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 151 bijdrage(n) van Magik77 (Pagina: 10 van 16)

Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (25-9-2003 13:01:00)
Traffic is een typisch nummer dat ten onder gaat, omdat het TE vaak word gedraaid. Op zich is het nummer niet zo slecht. (ook niet super) Maar de ene week is het een dancesmash op die radiozender, de andere week is het een alarmschijf op die radiozender, dan is het weer een megahit op weer een andere radiozender. Het nummer word op een gegeven moment door je strot naar binnen geduwd, en alles wat er onder dwang ingaat, is over het algemeen niet lekker. happy :)
Tiesto draait anders als 2-3 jaar terug, en al helemaal anders als 5 jaar geleden, nummers die hij toen nooit zou draaien (Armani&Ghost, Happiness Tomcraft e.d.) draait hij nu wel....Jammer...
Topic: OEM superbak vs. PTD-6000 (24-9-2003 15:25:00)
Ik vind het alleen wel vreemd, want voordat de OEM bak er was, werd gezegd dat de PDT-6000 minstens net zo goed was dan de SL1200, en nu word gezegd dat de SL1200 beter is. Dat de OEM bak nu de beste TT is, daar was al geen twijfel meer (bij mij althans), en het prijsverschil tussen de OEM bak en een PDT6000 is dusdanig klein dat je keuze zo is gemaakt.
Topic: Mixen of Platenkeus? (22-9-2003 21:04:00)
Heb je Paul van Dijk wel eens achter zijn TT's zien staan? Net een zoutzak, formidabele DJ, die ook goed produceert, alleen hij straalt niet zo veel energie en plezier uit. dat is jammer....
Topic: CD-spelers: CD-R en CD-RW lezen? (22-9-2003 15:57:00)
Nu volgt natuurlijk de vraag, wat zijn goede CDR's??? Ik geef liever een paar centen meer uit, aan een CDR waarvan ik weet dat ie goed is. Dan de helft aan een ander merk, waarvan ik weet dat ik binnekort opnieuw moet branden, omdat die ene CDJ hem niet wil slikken.
Mensen met ervaring met merken die goed worden geaccepteerd door CDJ's??? Zo ja welke merken???
Ik heb er trouwens nog niks over deze site gevonden....
Topic: CD-spelers: CD-R en CD-RW lezen? (22-9-2003 15:12:00)
Dus kun je je beter afvragen wat is een goed merk CDR??? Ikzelf brand alles op lifetec CDR's van de Aldi, en dat gaat prima, maar weet niet hoe ze het doen in CDJ's, in mijn gewone CD-speler gaat het prima, maar als ik straks een CDJ koop, van Pioneer Denon Numark of een ander merk, dan heb ik weinig zin al mijn muziek weer op een ander merk CDR te branden.
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (17-9-2003 08:02:00)
Dat is waar, maar dat geld ook voor Silence van Delerium, (waar Tiesto toch wel een hele goede remix van gemaakt heeft) Nummer was al een paar jaar oud, en vooral in Duitsland populair, voordat het in Nederland doorbrak.
Ik vind trouwens dat Tiesto idd met Searching de goede kant op gaat, zijn sets van de laatste paar weken zijn weer als vanouds, en weinig popi jopi nummers meer, om iedereen maar tevreden te houden. Het laatste jaar draaide hij niet echt super vond ik, ik hoopte er op dat hij tijdens Tiesto in concert beter zou draaien, maar zijn muziekselectie was minder dan bij zijn solo in 2002 in de HMH. Dat deed trouwens niks aan de sfeer af.
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (16-9-2003 10:45:00)
Ik vind flight 643 ook vooral commercieeler dan Traffic. Als traffic niet op single uit zou komen, dan zou het nummer misschien langer houdbaar blijven, maar ik denk dat veel mensen hem over een paar weken beu zijn (als dat nu nog niet het geval is)
Jammer is trouwens dat het nummer dat Tiesto maakte voor die Coca Cola reclame "Searching" (wat trouwens een volledig nummer is) niet uitgebracht word, dat vind ik een zeer goed nummer.
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (15-9-2003 15:39:00)
Vind je het nummer Nyana niks? Staat op zijn gelijknamige cd.
Wat betreft die remix, die draaide hij ook bij zijn "concert" tijdens het vallen van het doek.
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (15-9-2003 07:52:00)
Ik vind het een vrij redelijk nummer, maar ben beter van hem gewend. Ik hoor liever zijn remix van Barber's adagio for strings van William Orbit. Maar het schijnt dat die niet uit komt. (terwijl dat eerst wel het geval zou zijn)
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (13-9-2003 09:53:00)
Dat is een collumn van Nico Dijkshoorn.
Er werd hier al gezegd dat je het alleen moest lezen als je anti alles bent. Ook alleen lezen als je geen smaakt hebt. Die kerel die dit geschreven heeft, is er puur en alleen op uit om reacties uit te lokken. Veel van zijn beweringen zijn grote onzin, en totaal niet onderbouwd.