Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Djp

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Djp (Pagina: 10 van 20)

Topic: Wat voor speakers voor een techno feestje 14 m bij 7 m (27-3-2008 21:32:00)
wil je huren of kopen, indien één malig is huren wellicht een goede optie.
indien huren stuur mij eens een mailtje, wie weet kan ik nog wat voor je betekenen.
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (26-3-2008 19:53:00)

YourLiVe schreef:

tja, hij is opgehouden he... volgens de website zijn bijna alle spullen al verkocht dus dan kun je weer wat geld uitgeven he wink ;)
offtopic:
zo weet jij meer dan mij haha.. stop er idd mee maar heb nog
vrijwel alle apparatuur .. alleen het spul wat nooit gebruikt word gaat eruit.
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (25-3-2008 19:12:00)
de directeur hier heeft zich ook een andere auto laten aanmeten wink ;)

https://www.sandijk.nl/bmw.jpg
Topic: school feest 450 man (6-2-2008 23:33:00)
indien je het wilt proberen ;)

heb een 4-acoustic set staan

4x 18" sub
2x 12" top

3,2 kw.. met de carnaval zonder moeite dik 700 man mee gedraaid.. en hard!
mail me maar indien intresse in huur ;)
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (16-1-2008 19:39:00)
mooie bak joost!!
mag je trots op zijn ;)
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (3-1-2008 16:34:00)
ja hier.. natuurlijk heb ik nog zo'n carkitje haha.. zal ff opzoeken als ik weer thuis ben razz :p
Topic: Now! FM had de primeur om de Dateq XTCII te showen! (31-12-2007 18:39:00)
Gadver.. wat een lelijk ding!!

het oog wil ook wat.. maar als ik deze vergelijk met mijn XTC vind ik de oude XTC veel mooier!!
Topic: Alvast prettige kerstdagen! (23-12-2007 10:01:00)
Prettige Feestdagen en Natuurlijk een knallend 2008

Groeten uit Het Koude Herveld
Patrick & Nancy
Topic: Is behringer goed? (2-11-2007 17:01:00)
op welke manier uitbreiden??

met 2 speakers, 4 speakers??

check even tot hoevel ohm die powered mixer van je aankan..

mag ik daarnaast vragen hoe oud je bent?
Topic: Beamer + scherm huren, omgeving Sittard-Geleen (2-11-2007 16:59:00)
tjaa je zult altijd mensen hebben die onder de prijs gaan werken..

razz :p

hier doet diezelfde beamer 150 euro ex btw ex scherm.. dus jaa..