Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van DvE

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 127 bijdrage(n) van DvE (Pagina: 10 van 13)

Topic: Nieuwe OEM-cd-speler? Iets waard? (13-8-2004 16:24:00)
Weet iemand wat eigenlijk het verschil is tussen de American Audio CDI-500 en de Citronic Cd-S6 ??
Topic: Nieuwe OEM-cd-speler? Iets waard? (9-8-2004 19:17:00)

Reind schreef:

DvE schreef:

Jah dat dacht ik ok maar ik dacht dat hij in het weekend al een review/belevenis neer zou zetten

Sorry voor mijn ongeduld
maar ben gewoon heel erg nieuwschierig naar de nieuwe cd-speler

en ik heb nog steeds geen winkel in de buurt gevonden waar ik 'm kan testen

nogmaals sorry

Dave
Dan pak je de trein/bus/fiets naar een winkel die ze verkoopt.

Ik heb er vorige week donderdag ff op staan draaien maar vanwege het mooie weer nog absoluut geen zin gehad om dat ding binnen te gaan testen. (lig nu met laptop in de hangmat) en ik heb vakantie. Als het nou bagger weer was geweest had die review allang online gestaan maar het is binnen zelfs zo warm dat m'n airco het niet trekt.

Morgen begin ik weer met werken en dus ook met alle andere dingen. Ben vandaag nog ff aan het genieten van het mooie weer en mijn laatste vakantie dag.

Zo en nu ga ik gezellig met de vriendin/vrienden onder het genot van een fles rosé lekker zitten BBQ'en.
Jah oke sorry

Geniet maar effe lekker ga ik zo ook doen

Lekker zwemmen in het zwembad in de tuin !! laugh :D
Topic: Nieuwe OEM-cd-speler? Iets waard? (9-8-2004 18:44:00)

Jan2 schreef:

Toon is een beetje geduld alsjeblieft.
Het is vakantietijd, niet iedereen heeft zin/tijd om te reageren.

Je komt heus wel meer te weten over die spelers, en Reind gaat ze toch testen? Wacht daar dan gewoon op!
Jah dat dacht ik ok maar ik dacht dat hij in het weekend al een review/belevenis neer zou zetten

Sorry voor mijn ongeduld
maar ben gewoon heel erg nieuwschierig naar de nieuwe cd-speler

en ik heb nog steeds geen winkel in de buurt gevonden waar ik 'm kan testen

nogmaals sorry

Dave
Topic: Nieuwe OEM-cd-speler? Iets waard? (9-8-2004 17:25:00)
weten er al mensen iets meer over de nieuwe cd-spelers ????
Topic: Nieuwe OEM-cd-speler? Iets waard? (5-8-2004 18:00:00)

Reind schreef:

Don't push it hé wink ;)

M'n broertje komt trouwens een dag eerder logeren dus hij neemt hem straks al mee.

Het gaat om deze speler -> www.new-line.nl/v/13204
En tis een mee valler -> Vanavond neem ik de speler ff mee naar een BBQ feest (een hele strand tent voor ons alleen) van een stel vrienden waar we ook draaitafels e.d hebben staan.
Ik zal vanavond dus is ff wat cd's in dat ding frotten.

Zal ik morgen ff kijken of ik hem met toestemming uit elkaar kan schroeven e.d en dan zal ik van het weekend wel ff proberen een stukje te schrijven.
Hahaha laugh :D

'k zie het wel
Topic: Nieuwe OEM-cd-speler? Iets waard? (5-8-2004 16:09:00)

Reind schreef:

Ik spreek net mijn kleine broertje en die schijnt er gewoon 2 te hebben staan thuis.

Ik weet niet precies welk type het is maar tis wel 1 van de nieuwe OEM cd spelers en heb hem gezegd dat ie er morgen 1 in kan komen leveren bij mij voor een review dus met een beetje mazzel staat er na het weekend een nieuwe review op m'n site wink ;)
Lijkt me leuk

zet je er dan ook foto's bij van achterkant en van de jog enz ??

DAve
Topic: Nieuwe OEM-cd-speler? Iets waard? (5-8-2004 15:07:00)

massive schreef:

kijk.. je zoekt.. das al een hele vooruitgang wink ;)

raak niet te gepikeerd joh, we willen alleen maar aangeven dat je het meeste zelf wel kunt ontdekken. Jij zoekt iets, dus zal ook jij de meeste moeite er voor moeten doen, spreekt toch voor zich! Dit heet een forum, geen voorkauwcentrale happy :)

Mark.
jah oke maar ik ben al een week of 2 aan het zoeken want ik wil die cd-speler gewoon testen

maar als ik dan kijk op het internet dan zitten al die winkels zo ver weg en mijn ma heeft niet zo veel zin om 200 km te gaan rijden

kijk ze wil wel naar utrecht maar niet naar amsterdam en rotterdam en het gene wat ik een beetje dicht bij mijn huis had gevonden lag in Amsterdam en Rotterdam....

Dus vandaar dat ik het hier vraag en dan............

Dave
Ps. als nog iemand een zaak weet mail maar
Topic: Nieuwe OEM-cd-speler? Iets waard? (5-8-2004 14:47:00)
'k zoek wel ergens anders bedankt !!!
Topic: Nieuwe OEM-cd-speler? Iets waard? (5-8-2004 14:41:00)

massive schreef:

www.google.nl/search?hl=nl&ie=UTF-8&q=%22+Ten+Hove%22+amersfoort+geluid&lr=

is het nou echt zo moelijk sad :(
Sorry hoor dat ik verkeerd had gezocht ! sad :(
Topic: Nieuwe OEM-cd-speler? Iets waard? (5-8-2004 14:25:00)

Reind schreef:

Ik denk dat je dan in Amersfoort bij Ten Hove uit gaat komen.

Als die ze tenminste heeft staan.
Waar zit dat precies ??

Wat is het telefoon nummer ???

DAve