Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj rabe

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 108 bijdrage(n) van Dj rabe (Pagina: 10 van 11)

Topic: Te doen bij brand (30-5-2005 20:38:00)
oke ga ik doen ;)
Topic: Te doen bij brand (27-5-2005 08:13:00)
kun je bijvoorbeeld je set verzekeren tegen brand scade en is dat duur
ashamed :$ ashamed :$

mvg mathijs
Topic: Versterker keuze (25-5-2005 18:30:00)
maar als je later voor de rw-15 gaat zal ik zeker een p-900 nemen ik heb dat setje ook gehad en dat draait perfect geen vervorming happy :). en dan voor de rw-18b als je die later er nog eens bij koopt een p-1600

mvg mathijs
Topic: Versterker keuze (24-5-2005 22:03:00)
dat kan wel versterker gewoon niet te hard zetten sneaky :V
Topic: Versterker keuze (24-5-2005 21:56:00)
ik heb thuis ook 2x rw-15 en rw-18 b ik heb er een p-900 maar deze is veel te licht ik denk dat je minsten een 1600 moet hebben bij mij springt de 900 dan ook al vrij gauw in de clip en dat is natuurlijk niet goed

mvg mathijs
Topic: draaien mbv laptop? (14-5-2005 22:12:00)
ik draai met virual dj en een game theater van herculas dat werkt wel fijn je kan zo je nummer zoeken en af spelen maar het is natuurlijk nog het mooist om het zelf in mekaar te mixen op cd speler sneaky :V

mvg mathijs
Topic: Stel je even voor... (9-2-2005 19:11:00)
hallo... ben mathijs ben 16 jaar woon in wehl ben sinds men 10/ 11 begonne met een beetje muziek draaien op feestjes van men klas genoodjes enzz. toen der tijd had ik nog 2 van die gamma dingen toen vondt ik dat al heel wat laugh :D laugh :D
Topic: MIXMAN DM2 (25-1-2005 19:18:00)
dankje voor de reactie ik ben ook aan het kijken voor ander merken ik heb er ook een gezien van dj consul en van behringer die zijn wel iets durder maar dan heb je wel een betere https://www.behringer.com/BCD2000/index.cfm?lang=ENG

mvg mathijs raben
Topic: MIXMAN DM2 (25-1-2005 17:22:00)
hallo ik ben van plan er ook een te kopen
het is bijna geen geld voor zo iets maar is het voor dat geld wel een goede aan koop of raden jullie het af (aangezien mijn buget klein is )

al vast bedankt
Topic: dap mission-800 (25-12-2004 12:05:00)
ik zal even zeggen wat mijn evaring was op zich knipperde het ledlicht je nooit omdat ik de mixer zo af had geseld dat ie niet clipt dus heel afen toe knipperde hij een keer bij een zware bass maja wat wil je met een avond hardcore