Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van DJ Jus

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van DJ Jus (Pagina: 10 van 20)

Topic: Welke microfoon? (12-12-2004 20:49:00)

Tom schreef:

En toen pakte kleine jante de mic op,
en deed het schakelaartje om, en liet een grote BOER.......

En toen pakte tante Lies de mic op,
klikte toevallig op de schakelaar, zag je ff niet, en liep er mee voor je boxen langs.

En toen vergat iemand de schakelaar uit te zetten,
en begon de buurvrouw te versieren.......

En toen vergat je de schalkelaar uit te zetten,
en viel de mic op de grond.......

Ja, heel verstandig zo'n mic met een schakelaar,
En dan ook nog de mixer open laten staan sneaky :V
Je mixer heb je dan altijd nog als opper beveiliging. Jantje en Lies zullen altijd zowiezo eerst de schakelaar nog om moeten zetten, kans is kleiner als dat ze niks hoeven te doen. Het is alleen maar extra beveiliging in mijn ogen. En zelf heb ik me al aangeleert dat ik de mic zo veel mogelijk uit heb, dus ook als je even iets roept, waar na een paar seconde een vervolg op komt. In die paar seconde is ie al dicht bij mij. Terwijl dat eigenlijk misschien zelfs overdreven is.

Het kan natuurlijk ook zijn dat iedereen iets anders gewent is he wink ;) Jij doet het waarschijnlijk al 25 jaar zonder knopje, ik een paar jaar met. Sommige mensen rijden al 25 jaar zonder stuurbekrachtiging, en sommigen beginnen gelijk met. Ik denk dat je het zo het beste kan vergelijke.
Topic: Welke microfoon? (12-12-2004 17:19:00)
Ik heb persoonlijk het liefst een mic met schakelaar. Je stelt de mic op je mixer af zoals je het wil, laat dat lekker de hele avond staan, en als je wilt praten of er moet gepraat worden alleen maar schakelaar omzetten. En als er iemand anders mee moet praten (die niet doorheeft hoe die aanmoet (hooguit 1x meegemaakt...)) zeg je van te voren even (doe ik trouwens standaard) hoe de mic aangaat.
Topic: Volledig vernieuwde drive-in show (12-12-2004 13:54:00)
bij apparatuur staat behringen ipv behringer. Verder erg netjes happy :)
Topic: Kerst Party Knallers (10-12-2004 21:37:00)
En dan het werd zomer van rob de nijs? wink ;)
Topic: Oud & Nieuw 2005! (8-12-2004 21:02:00)

MC Party schreef:

Betalen voor je drinken terwijl je aan ut werk bent op oud&nieuw, jij bende gek
laugh :D Wij hadden laatst een feestje waar we de hele avond met 4 consumptie bonnen zouden moeten doen. Gelukkig kwam er om de 5 minuten ongeveer (ongevraagd) een mannetje aan met 2 flesjes bier (terwijl we eigenlijk vrijwel niet drinken tijdens het draaien (ik zowiezo trouwens heel weinig)). Aan het eind van het feest stonden er zo'n 10 flesjes bier (vrijwel allemaal vol) achter ons wink ;) Dus aan het eind van het feest maar even via de nooduitgang leeg gegooit, anders staat het ook zo lullig wink ;)

Voor het hongerloon wat we kregen hoefden we het niet te weigeren, schijnt trouwens ook onbeleefd te zijn in die cultuur om te weigeren wink ;)
Topic: Carnavalsklappertjes 2005 (8-12-2004 18:22:00)
Waarschijnlijk zal het Pizza lied van Andre van Duin ook wel weer extra veel gedraait worden door die reclames. Zal me ook niks vebazen als die nog voor die tijd in een nieuw jasje word gestoken.
Topic: Carnavalsklappertjes 2005 (7-12-2004 08:26:00)

Eric schreef:

dj hekkert - delilah(apres ski uitvoering van tom jones)
Deze is al heel wat ouder dan een paar maandjes, maar zit wel wat potentie in (=standaard après ski deuntje eronder) wink ;)
Was hier niet zoveel gezeur omheen van de originele artiest (tis vroeg, kan even niet op zijn naam komen, ligt op het puntje van me tong) die eerst wel toestemming had gegeven, en nadat het plaatje een succes werd in de ski gebieden wel ging lopen zeiken? Toen is het plaatje geloof ik alsnog uit de handel gekomen. Als ik het goed heb begrepen is hij ook degene die een remix heeft gemaakt van Bloed, Zweet en Tranen van André Hazes.
Topic: Behringer DX-1000 probleem (3-12-2004 07:38:00)

Tom schreef:

Toch aardig dat ze je er al twee keer over gemailt hebben.
Dat is puur omdat het bedrijf waar ik em vandaan heb ze steeds loopt te pushen. Bij new-line krijg je goeie service, maar hier ook zeker niet minder happy :)
Topic: Slechtste ervaring (2-12-2004 18:18:00)
sad :( frontpage.fok.nl/nieuws/48892?highlight=drinkwedstrijd
Laat mooi even zien wat drank kapot kan maken...
Topic: Slechtste ervaring (2-12-2004 16:30:00)

Victor schreef:

Is het heel erg dat ik daar totaal geen zin in heb?
Nee, ergens geen zin in hebben kan altijd, maar als dat komt doordat er veel allochtonen zitten is het wel erg. Niet zozeer dat Jij daar niet wil draaien, maar dat er uberhaupt na gedacht word over het wel of niet draaien voor allochtonen...

Er worden nog altijd mensen in een hoekje geschoven... sad :(
ps. Ik ben half belg, dus ook allochtoon. Toch zul je daar nooit iemand over horen... niet op die manier in ieder geval