Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Djdimi
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Djdimi (Pagina: 10 van 20)
Topic: Drive-in show starten (7-7-2006 21:33:00)
ja srry heb nog niet zo'n volle CD koffer maar die wordt wel steeds voller
. En ja lampen ga ik van de zomer waarschijnlijk halen 8x par 56 met alle benodigdheden
Dmx of analoog?
Nuttige tips dus!!
Topic: 19" oren (3-7-2006 19:03:00)Oke succes ermee dan, was het proberen waard
.
Topic: Centraal Examens 2006 (22-6-2006 22:44:00)
.Gefeliciteerd iedereen
.
Topic: Welke flightcase? (5-6-2006 14:12:00)
.Wel leuk die dingen waar je je wieltjes kan in droppen
.
Topic: Je favo Hardstyle/Jumpstyle plaat (3-6-2006 20:27:00)
.Een beetje mede dankzij mijn collega dat ik jump begin te luisteren
.
Mijn lijstje:
Dj Mystery - Punani
Dj Coone - The Return
DJ Furax - Big Orgus
Jack & The Ripper - Cantina Beats
Da Bootleggers - Bitches & Ho's
DJ Noizer & Dr. Paddo - Keep On Jumping
En zo kan ik blijven doorgaan
.
Topic: Meatracks (3-6-2006 11:38:00)
.Mijn lijstje:
Dj Mystery - Punani
Dj Coone - The Return
DJ Furax - Big Orgus
Jack & The Ripper - Cantina Beats
Da Bootleggers - Bitches & Ho's
DJ Noizer & Dr. Paddo - Keep On Jumping
En zo kan ik blijven doorgaan
.Zoals Harting kabels en dergelijke misschien? Of als je T-4tjes gebruikt dmx kabels
..
Topic: 19" oren (3-6-2006 10:20:00)
..Dit geen optie?
Topic: de bouw van een paar MT-2L's (2-6-2006 22:27:00)...Maar stevigheid gegarandeerd dan
.
Topic: Het bouwen van een case (31-5-2006 19:17:00)
.Ziet er leuk uit!
Word het alleen gebruikt voor verhuur of ook voor eigen gebruik (drive-in bv.)?
Topic: Hoe zijn jullie gestart? (24-4-2006 18:35:00)Word het alleen gebruikt voor verhuur of ook voor eigen gebruik (drive-in bv.)?
tinuhz schreef:
ik ben nu zo'n half jaar bezig met draaien. Heb staan een top sub combinatie mengpaneel, cd speler oja versterker is ook wel handig, PC
ja srry heb nog niet zo'n volle CD koffer maar die wordt wel steeds voller
. En ja lampen ga ik van de zomer waarschijnlijk halen 8x par 56 met alle benodigdheden