Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Djdimi

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Djdimi (Pagina: 10 van 20)

Topic: Drive-in show starten (7-7-2006 21:33:00)
Nuttige tips dus!!
Topic: 19" oren (3-7-2006 19:03:00)
Oke succes ermee dan, was het proberen waard wink ;).
Topic: Centraal Examens 2006 (22-6-2006 22:44:00)
Gefeliciteerd iedereen wink ;).
Topic: Welke flightcase? (5-6-2006 14:12:00)
Wel leuk die dingen waar je je wieltjes kan in droppen laugh :D.
Topic: Je favo Hardstyle/Jumpstyle plaat (3-6-2006 20:27:00)
Een beetje mede dankzij mijn collega dat ik jump begin te luisterenlaugh :D.

Mijn lijstje:
Dj Mystery - Punani
Dj Coone - The Return
DJ Furax - Big Orgus
Jack & The Ripper - Cantina Beats
Da Bootleggers - Bitches & Ho's
DJ Noizer & Dr. Paddo - Keep On Jumping

En zo kan ik blijven doorgaan razz :p.
Topic: Meatracks (3-6-2006 11:38:00)
Zoals Harting kabels en dergelijke misschien? Of als je T-4tjes gebruikt dmx kabels razz :p..
Topic: 19" oren (3-6-2006 10:20:00)
Dit geen optie?
Topic: de bouw van een paar MT-2L's (2-6-2006 22:27:00)
...Maar stevigheid gegarandeerd dan razz :p.
Topic: Het bouwen van een case (31-5-2006 19:17:00)
Ziet er leuk uit!

Word het alleen gebruikt voor verhuur of ook voor eigen gebruik (drive-in bv.)?
Topic: Hoe zijn jullie gestart? (24-4-2006 18:35:00)

tinuhz schreef:

ik ben nu zo'n half jaar bezig met draaien. Heb staan een top sub combinatie mengpaneel, cd speler oja versterker is ook wel handig, PC ashamed :$ ja srry heb nog niet zo'n volle CD koffer maar die wordt wel steeds voller wink ;) . En ja lampen ga ik van de zomer waarschijnlijk halen 8x par 56 met alle benodigdheden happy :)
Dmx of analoog?