Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Braz

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Braz (Pagina: 10 van 20)

Topic: Vergelijk topmodellen cd-spelers Denon-Pioneer-Technics (7-5-2004 12:28:00)
vooral die laatste opmerking is tricky Reind, want je doet volgens de wet dus wel wat illegaals. Neemt niet weg dat het een behoorlijk kromme wet is.......... angry
Topic: Vergelijk topmodellen cd-spelers Denon-Pioneer-Technics (7-5-2004 10:48:00)

Frisbee schreef:

sylvia schreef:

Je kunt vinyl ook digitaliseren.
ok, daar had ik ff niet aan gedacht, dat is idd een optie. Ik doe het zelf ook wel eens met platen waar ik heel zuinig op ben. Maarja hoeveel procent van de mensen met een CDJ zullen dat doen... Volgens mij zijn dat alleen de profi dj's die geen zin hebben om ieder weekend die bak met platen mee te slepen.

Iemand die thuis een paar CDJ's heeft staan gaat echt niet ieder weekend naar de platenzaak om platen te kopen. En ik denk toch dan 90% van de CDJ's in Nederland op de slaapkamer staan.

Met 1 plaat/4 nummers opnemen ben je al een half uur bezig. Dan nog branden... Als ik nu al mn platen op cd zou moeten zetten ben ik 5 weken 40 uur per dag bezig laugh :D En dan heb ik nog maar een paar honderd platen. Mensen die dat serieus doen, Michel de Hey en Laidback Luke bijvoorbeeld hebben daar waarschijnlijk wel personeel voor. Anders ben je daar maanden/jaren mee bezig.
digitaliseren is zeker een optie, maar lees dan dit verhaal maar eens goed door.....laidback luke is er al door in de problemen gekomen:

www.extrema.nl/2003/news_body.rxml?id=305
Topic: CD-R's, Buma, Muziekrechten etc. (7-5-2004 09:49:00)

Victor schreef:

Daar zijn geen vaste bedragen voor. De officier van justitie kan een schikkingsvoorstel doen of jou dagvaarden (en dan voor de rechter een boete eisen).

Bij de hoogte van het schikkingsvoorstel of de boete kan van alles een rol spelen: ben je op grote schaal aan het kopiëren geslagen, verkoop je illegale muziek/software of gebruik je het alleen zelf, ben je lid van een criminele organisatie, is er recidive etc.
Maar die bedragen kunnen flink oplopen. lees dit verhaal maar eens:

www.extrema.nl/2003/news_body.rxml?id=305

Interesant verhaal over het draaien met CD R's. Die mag je zelfs niet gebruiken als je het origineel thuis op vinyl hebt liggen! het moet niet gekker worden hoor! En ook draaien met final schratch is verboden volgens dit verhaal. angry
Topic: minimale techno (7-5-2004 09:30:00)
krijgen we die discussie weer........kijk eens naar het onderwerp jongens...'Minimale techno' staat er. razz :p Iemand nog lekkere minimal of wat tech-house gekocht? Mijn laatste aankopen: Kenny Hawkes en Louise Carver - Play that game (Berlin and Paris remixes; MFF)
Dj Pierre - I'm a freak (Ovum)
Little Beasties - the beast ep (MFF)
Alledrie lekkere tech-house
Topic: Beste Platen zaak (6-5-2004 11:16:00)
en vergeet clone niet in Rotterdam! echt goed, voorla voor electro en aanverwanten
Topic: Reloop 4000 M3D Draaitafel uitverkocht ?! (4-5-2004 15:52:00)
maar die heb ik niet.....deze dus maar niet meenemen naar een feestje? sad :(
Topic: Reloop 4000 M3D Draaitafel uitverkocht ?! (4-5-2004 10:08:00)

Dré schreef:

Zulke dingen heb je natuurlijk altijd. Zo heb ik hier een DVD speler staan van 500 euro die nu nog geen 30 euro meer waard is (net 2 jaar oud nota bene)...

Maar... Eerst maar eens zien of de praktijk net zo mooi is als de specs.
klopt helemaal dre. moet nog zien of die specs kloppen. De reloop heeft zich al bewezen voor mij! Prima tafeltje voor thuis. Maar stel dat ik deze toch wil gebruiken (sporadisch) om op locatie te draaien, waar moet ik dan op letten, qua vervoer...? is ie een beetje hufter-proof?
Topic: minimale techno (3-5-2004 15:31:00)
op de zeedijk. beneden hebben ze een techno-basement. Zaak is volgens mij van dj bart Skills
Topic: BUMA (3-5-2004 15:16:00)
--------------------------------------------------------------------------------
Ik post dit artikel maar hier aangezien Victor zo vriendelijk was om het af te sluiten aangezien er al topics lopen over dit onderwerp (oa dit topic) sad :(

www.extrema.nl/2003/news_body.rxml?id=305

Interesant verhaal over het draaien met CD R's. Die mag je zelfs niet gebruiken als je het origineel thuis op vinyl hebt liggen! het moet niet gekker worden hoor! En ook draaien met final schratch is verboden. Gelukkig heb ik nog ff gewacht met de aanschaf daarvan.........
Topic: minimale techno (3-5-2004 13:11:00)
waar zit die zaak dan? ken in a'dam eigenlijk alleen outland records