Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Paulus0013

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 111 bijdrage(n) van Paulus0013 (Pagina: 10 van 12)

Topic: scans aan truss op kamer (21-12-2004 23:47:00)

maurice schreef:

hopelijk ga je niet al die vrije truss ruimte ook nog ff belasten..
voorlopig niet, maar was voor de toekomst wel de bedoeling...
voor de toekomst lijkt me ook de bedoeling dat ik de boel beter vast ga maken
Topic: scans aan truss op kamer (20-12-2004 01:42:00)
zo te lezen geen goed id dus
iemand gaf me volledig overtuigd deze boutjes/oogjes met als opmerking, ik kan er zelfs aan hangen en das meer als wat jij eraan gaat hangen.
Topic: scans aan truss op kamer (19-12-2004 21:48:00)
uhm ten eerste zitten de haken niet in alleen in de platen, maar ook in balken die erachter zitten.

ik kon aan het spul hangen en het was nog steeds stabiel...

iig ik zal de komende dagen eens iedere dag inspecteren.
Topic: scans aan truss op kamer (18-12-2004 22:22:00)
zo het spul hangt inmiddels

https://www.paulus0013.sohosted.com/LJ/IMG_0509_2.JPG"
Topic: scans aan truss op kamer (11-11-2004 01:44:00)

maurice schreef:

sorry helemaal vergeten ashamed :$ www.new-line.nl/v/4246
uhm ??
(ik had trouwens ook een topic geopend over een truss ophangen in een zaal aan balken misschien is daar kijken een idee! zal zo ff link posten)
Topic: scans aan truss op kamer (26-10-2004 16:36:00)
*wacht nog op link...
Topic: scans aan truss op kamer (23-10-2004 15:30:00)
uhm nog een laatste vraagje...

wat heb ik verder nog nodig voor de bevstiging ?
want ik neem aan dat niet alle bevestigins spullen erbij zitten.
Topic: scans aan truss op kamer (1-10-2004 15:58:00)
ik hang ze allebei apart aan het plafond, dan neem ik aan dat ik de I moet hebben.. of..
Topic: scans aan truss op kamer (29-9-2004 01:00:00)
mja het ziet er naar uit dat het toch aan het dak mag komen, aangezien mijn ouwelui helaas geen luchtklemmen konden vinden.
word dan dus 2 stukkies van 3 meter truss op me kamer denk ik.
die kunnen dan op 4 plaatsen in het dak komen, dat moet wel houden hoop ik, voorlopig komt er toch niet zoveel aan te hangen.

nu zit ik dus te kijken voor een truss, maar er zit nog wat verschil in de benamingen:
FS30
IT30
PT30
PS30

waar zit het verschil dan precies in ?
Topic: scans aan truss op kamer (25-7-2004 18:24:00)
wat je moeilijk doen noemt
als het een niet kan, kijk je naar wat er verder mogelijk is he

mij leek het in 1e instantie niet zo lastig om 2 stukken truss tussen 2 muren te hangen

en vooral omdat ik niets op de grond wil hebben...