Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Hurricane

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Hurricane (Pagina: 10 van 20)

Topic: TMF Awards 2003 (10-4-2004 19:10:00)

DJ Bastisito schreef:

Ik vind alleen de lichtshow wat chaotisch... shocked 8O
inderdaad. er wordt dit jaar veel gelaserd zo te zien.

Het eerste optreden van 3 doors down vondt ik zeer chaotisch wat het licht betreft. erg veel kleuren en flitsen. heb gewoon op een gegeven moment moeten wegkijken vanwege het vele flitsen van het licht, het supersnel overschakelen van camera's en natuurlijk de herrie zelf.

Vond het intro wel geniaal met fransje bauwer met Wilhelmus.
Topic: nieuwe merken op new line (10-4-2004 17:26:00)

Showrental schreef:

In Frankfurt heb ik de vervanger van de PFM-serie van LEM mogen bewonderen en ik kan je vertellen dat dat echt een hit gaat worden. ten eerste wordt deze serie zwart met rood logo (dus een beetje als de JBL Soundfactor die binnenkort wordt vervangen door de JRX-serie). ziet er heel strak uit.
ten tweede zijn alle componenten vervangen voor betere en in de demo ruimte was het echt kippevel. ongeloofelijke kwaliteit voor echt maar dan ook ECHT de bodemprijs.
Ik denk dat LEM hiermee eindelijk de marktpositie gaat innemen in nederland die het verdient en dat JBL(JRX), DAP(iets betere series) en de andere low-budget/high performance merken/series het ERG moeilijk gaan krijgen.

Maarrrr... dat duurt allemaal nog even. De boel wordt pas na de zomervakantie leverbaar

de naam van de serie?

HURRICANE
HUH? wat? wie riep mij? wink ;)
Topic: New-Line chatbox [test] (9-4-2004 17:42:00)

dj Jasper schreef:

Hij gooide me er zo maar uit! sad :(
mij ook. zal wel aan de server liggen
Topic: TMF Awards 2003 (9-4-2004 16:34:00)

DJJD schreef:

Ik had vorig jaar een musical op mijn school en toen hoorde ik dat die persoon ook t licht van de TMF awards had gedaan... Hij heette Gijs, had een Noords accent en een vaag ringbaardje, wie kent hem?!
Lijkt me een beetje overdreven namelijk, jongens die producties als TMF Awards doen, doen geen musicaltjes op middelbare scholen
Topic: Truss & Moving Head (8-4-2004 19:48:00)

dj fleur schreef:

macs 250+ wegen per stuk: 22 kg (rond de 380 watt)
macs 500 wegen per stuk 33 kg (rond de 780 watt)
roboscans 14 kg (rond de 340 watt)

dus als je 250+ neemt kom je op totaal van (22*4+14*4)=144
neem je de 500 dan kom je op (144+4*11)188
de watts die ik er bij heb gezet is voor de mogelijke krachtstroom, die wegen namelijk ook altijd aardig wat
Hoe kom jij aan die watts als ik vragen mag??
Topic: Truss & Moving Head (8-4-2004 18:11:00)
liever een geni, maar alla, steiger moet ook lukken, een trap met een mac in je handen gaat toch wel wat lastiger
Topic: TMF Awards 2003 (7-4-2004 22:46:00)

Martin rs schreef:

maar eh flashlight doet toch niet zo veel met varilite????
ik dacht dat eml veel daarmee deed......
vandaar de vraag wie doet het nu want kan op de site van tmf niks vinden.
Mamma Mia heeft vari*lites van Flashlight hangen

Maar vooral EML doet met vari*lites
Topic: TMF Awards 2003 (7-4-2004 22:24:00)
licht is volgens mij flitslicht, zag vorig jaar namelijk Vari*lites hangen.
Topic: New-Line chatbox [test] (7-4-2004 19:52:00)
Als je de chat opstart en je ziet niemand reageren of iets dergelijks. dan moet je dit even downloaden

www.xchat.org/files/binary/win32/xchat-2.0.7.exe

als het goed is moet ie het dan doen
Topic: New-Line chatbox [test] (7-4-2004 19:42:00)
waar blijft iedereen?

Het is zo dood op de chat, kom gezellig babbelen over hoe Cyber z'n kantoortje vlot wink ;)