Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Tha joshh
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 101 bijdrage(n) van Tha joshh (Pagina: 10 van 11)
Topic: Ontmoeting tijdens PA-beurs? (5-2-2003 16:02:00)GRAPJAS
Topic: scans (7-1-2003 16:53:00)
ja, dat wil ik ook wel es weten... of dat daar nou zoveel goedkoper is.
Topic: Ontmoeting tijdens PA-beurs? (3-2-2003 21:34:00)ben ook wel van plan te komen. Psyco, jij ging toch ook?
Topic: HEELLLUUUPPP!!! (28-1-2003 19:02:00)DJ-Psycho schreef:
Practisch gezien is het niet zo'n hele verbouwing (alleen het meubel en de site),
Hallo mensen,
Ik wil binnenkort een stel scans aanschaffen. Maar ik heb vrij weinig verstand van scans, DMX ed. Kan iemand mij het een en ander verhelderen??
alvast bedankt, Jos
Topic: Zelfbouw lichten (30-11-2002 12:10:00)Ik wil binnenkort een stel scans aanschaffen. Maar ik heb vrij weinig verstand van scans, DMX ed. Kan iemand mij het een en ander verhelderen??
alvast bedankt, Jos
Koop een chasertje en hang er wa lampjes aan.
zie webshop. ( Dat ding op de foto werkt met een lichtsturingsmodule van een orgel.
)
Topic: Rookmachine (antari f80z) (16-11-2002 22:20:00)
zie webshop. ( Dat ding op de foto werkt met een lichtsturingsmodule van een orgel.
)Ik heb vandaag mijn rookmachine schoongemaakt, door er even een halve fles azijn doorheen te jagen, wel even 'nagespoeld' met gedestileerd water. Dat werk PERFECT. tnx voor de tip
Topic: belasting (28-10-2002 21:30:00)ja victor, bedankt ( anderen ook bedankt voor de moeite even het een en het ander uit te leggen)
groeten van Jos
Topic: belasting (22-10-2002 19:39:00)groeten van Jos
Ik wilde wel eens weten hoe het zat met belasting en zo als je een kleine drive-in hebt
met de groeten van Jos
Topic: Wat vind jij de beste rookvloeistof? (28-9-2002 21:06:00)met de groeten van Jos
M'n vader werkt op een lab dus die heo er wel wa verstand van, en da glycerine een grondstof is van TriNiTrolueen is wisk wel maar kdenk dak toch maar gewoon die veel te dure troep uit de winkel koop
gr JoS
Topic: Wat vind jij de beste rookvloeistof? (27-9-2002 17:42:00)
gr JoS
Om aan die stoffen te komen is niet zo een probleem........... kep zo mn mensen
kzit er meer mee of mn rookmachine nie naar de hel ga.
Iedergeval tnx
Gr Jos
kzit er meer mee of mn rookmachine nie naar de hel ga.Iedergeval tnx
Gr Jos