Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van MC Party

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 102 bijdrage(n) van MC Party (Pagina: 10 van 11)

Topic: Bedrijf Beginnen (7-8-2004 00:29:00)

DJJD schreef:

Hallo, misschien ga ik met een vriend een drive-in bedrijf opzetten,
we hebben dan een budget van tot nu toe 15.000 euro. Mijn vraag was dus hoeveel ik moet rekenen voor vergunningen, patent op naam, bedrukte aanhangwagen, promotie, geluid+licht en of ik misschien nog dingen vergeet. Dan kan ik kijken of het goed is te realiseren.

Mvg Menno
Misschien wel handig om eerst een beetje markt-/economische kennis te hebben?? Vind dit meer een jongensdroom laugh :D
Topic: Bedrijf Beginnen (7-8-2004 00:24:00)
Of dat zo is betwijfel ik, wanneer je alles verkoopt heb je alsnog je poen dus ... Een bedrijf betaald niets over zijn investeringen maar wanneer de bende verkocht wordt kijkt de belastingdienst wel ff voor je mee en vult zijn zakken.
Topic: Zomerhit 2004, Wat gaat het worden? (2-8-2004 19:51:00)
En de zomerhit van 2004 is natuulijk JANNES met "Met jou kan ik de wereld ( in dit geval de zomer razz :p ) aan" laugh :Dwink ;)laugh :D
Topic: Zomerhit 2004, Wat gaat het worden? (2-8-2004 19:45:00)

DJ.T schreef:

Een zomerhit kan je niet zo maar kiezen, iets is gewoon een zomerhit of het is het niet.
Dat we een groot aantal jaren op rij echte zomerhits hebben gehad betekend nog niet dat dat per se elk jaar weer moet.
Ik dacht dat ze op het jeugdjournaal vertelden dat het een zomerhit was wanneer ze hem op radio in de zomer helemaal plat draaiden en dat het na de zomer meteen gedaan was met de hit. shut up :X
Topic: Groot Feest, adviezen (1-8-2004 13:21:00)
Staan de foto's al online ?
Topic: Bouw Nexo Alpha E (28-6-2004 22:20:00)
laugh :D
Topic: Bouw Nexo Alpha E (28-6-2004 14:31:00)
Poging en voorbereiding.

Poging:

Art. 45 StrafRecht stelt de poging tot een misdrijf strafbaar. De maximale strafmaat voor een poging is ingevolge het tweede lid van art. 45 SR een derde lager dan die voor het voltooide delict. Zo is de maximumstraf voor doodslag(art. 287 SR) vijftien jaar gevangenisstraf.
Een poging doodslag kan dus met max. tien jaar gevangenisstraf worden gestraft.
Een poging is alleen strafbaar als aan een aantal voorwaarden is voldaan. De eerste voorwaarde die art. 45 SR stelt aan een strafbare poging, is dat het voornemen van de dader tot het begaan van het delict zich door een begin van uitvoering van het misdrijf heeft geopenbaard. Art. 46b SR stelt als tweede voorwaarde dat de reden van het niet voltooien van het delict moet zijn gelegen in omstandigheden buiten de wil van de dader. De dader moet dus door van buiten komende oorzaken gehinderd zijn in het volrooien van het misdrijf.
Te denken valt aan de inbreker die door de politie op heterdaad wordt betrapt. Als de dader echter uit eigen wil zijn handelingen staakt, is hij niet strafbaar wegens poging. We spreken dan van vrijwillige terugtreding.

* Verheugt J.W.P. ,Inleiding in het nederlandse recht. (11e druk).

Lees dan ook even art.70, rijksoctrooiwet.

Denk dat je toch ff op moet passen met dit soort dingen. Ik weet niet of er een octrooi op zit, maar dan KAN het zijn dat je dus al strafbaar bezig bent.
Topic: X Series (7-5-2004 11:13:00)
Weet je nog waarom de serie X als naam heeft. wink ;)
Ik denk dus niet dat cyberdance de tekeningen/ontwerpen zomaar vrij geeft.

Groeten MC
Topic: sgm studio 24 scancontrol manual (7-5-2004 11:08:00)
Klopt, de NL handleiding is een vertaling van de Amerikaanse(Correct me if i am wrong wink ;) ) en hier zitten wat foutjes in m.b.t de registers.

Had op m'n eerste klus met de sgm 24 ook de NL handleiding bij me voor het geval dat, maar deze heeft later dienst gedaan als bestellijst voor de patatboer laugh :D Nog bedankt he SpacyDeej razz :p

Tot slot;
Je kan het beste even naar www.showtechniek.nl surfen en dan keuze menu; downloads, daar staan alle handleidingen van sgm.
(P.s wanneer jullie vinden dat ik reclame maak moet de link maar ff aangepast worden o.i.d)

Groeten,
MC
Topic: X Series (1-4-2004 23:15:00)
Mwa denk dat een beetje mid- hoog ook wel handig is wink ;)