Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Chuckie
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Chuckie (Pagina: 10 van 20)
Topic: html-tips voor het maken van je site (18-9-2004 10:29:00)
Hij vraagt waarom deze tafel WEL een dre's choice heeft omdat hij duurder en minder garantie heeft.Topic: mixer aansluiten op pc (15-9-2004 21:07:00)
Er zitten female jackplugjes in je pc hoor...
Daar moet een male in.
Vandaar een tulp (male) naar jack (male) kabeltje.boxen aan mixer , mixer aan pc
niet mixer aan pc en boxen aan pc ^^
alleen heb ik het juiste kabeltje nodig die mijn boxen aan mijn mixer kan hangenDus gewoon je signaal vanuit je pc naar je mengpaneel. en dan vanuit je mengpaneel naar de speakers toch?
Of wil je vannaf je speakers naar de ingang van je mixer gaan?
Het eerste lijkt mij wel het handigste om te doen.
Dan heb je dus een kabeltje van male tulpjes naar jack 6,3 male nodig. (dat is vannaf je pc naar mixer)Topic: mixer aansluiten op pc (15-9-2004 20:48:00)bestaat dit wel ? Ja.
volgens mij staat ie ook wel in de websjop!
en ik denk trouwens dat het een manntjes jack moet zijn?Topic: mixer aansluiten op pc (12-9-2004 03:36:00)Klopt...
Als je het wilt gaan opnemen dan moet je in het menutje "opnemen" je geluids ingang (blauw) selecteren.
en dan uitteraard van je mixer out naar je speakers gaan...
Wat ik nu vertel over het terug naar je pc gaan heeft alleen nut als je je set wilt gaan opnemen. anders heeft het GEEN nut. en kun je net zo goed de line out van je mixer op je speakers aansluiten!!Topic: Nieuwe meubels van Fossalta (11-9-2004 15:17:00)
..Linkje? wil ze dan ook wel eens zien.
Asjeblieft niet met dreamweaver maken.
Ik heb daar slechte ervaringen mee.
Gebruik dan een editor zoals crimson editor. (ff zoeken in google.
)
Als beginner lijkt dreamweaver heel wat. alleen als je er te lang mee doorgaat snap je uiteindelijk niks van al die tags e.d.
Gewoon notepad blijven gebruiken of crimson editor downloaden.
Te weinig info? Kan goed. Dan laat ik het zo, komt-ie binnenkort online en kunnen jullie de broncode eventueel checken, voor wie er zin in heeft.
[/EDIT]Hmm zet het eens online. dan kan ik er ff naar kijken, want ik snap je verhaal niet echt waarom het niet werkt/wil...
Topic: Hulp nodig met opnemen (16-9-2004 22:29:00)Ik heb daar slechte ervaringen mee.
Gebruik dan een editor zoals crimson editor. (ff zoeken in google.
)Als beginner lijkt dreamweaver heel wat. alleen als je er te lang mee doorgaat snap je uiteindelijk niks van al die tags e.d.
Gewoon notepad blijven gebruiken of crimson editor downloaden.
sylvia schreef:
[EDIT schreef:Nou zit ik er alleen nog mee dat die scrollbar niet uiterst rechts in de cel verschijnt, maar een marge neemt. Padding-right op 0 gezet, hielp niet. Al googelend wel gevonden hoe ik de kleuren van die bar kan aanpassen, ook leuk, maar als iemand weet hoe ik dat ding rechts kan krijgen...Te weinig info? Kan goed. Dan laat ik het zo, komt-ie binnenkort online en kunnen jullie de broncode eventueel checken, voor wie er zin in heeft.
[/EDIT]
Kan gebeuren maar volgende keer graag eerst ff rondkijken voordat je gaat posten e.d.
Topic: Hulp nodig met opnemen (16-9-2004 22:19:00)
Die vraag heb je ook al ergens anders gesteld...
Hierdoor krijg je echt niet meer reacties ofzo hoor.
Topic: waarom geen Dre's choice voor? (16-9-2004 18:41:00)Hierdoor krijg je echt niet meer reacties ofzo hoor.
dj fleur schreef:
je geeft zelf het antwoord toch al?
Brianz schreef:
Chuckie schreef:
Euhm.Er zitten female jackplugjes in je pc hoor...
Daar moet een male in.
Vandaar een tulp (male) naar jack (male) kabeltje.
niet mixer aan pc en boxen aan pc ^^
alleen heb ik het juiste kabeltje nodig die mijn boxen aan mijn mixer kan hangen
Of wil je vannaf je speakers naar de ingang van je mixer gaan?
Het eerste lijkt mij wel het handigste om te doen.
Dan heb je dus een kabeltje van male tulpjes naar jack 6,3 male nodig. (dat is vannaf je pc naar mixer)
Euhm.
Er zitten female jackplugjes in je pc hoor...
Daar moet een male in.
Vandaar een tulp (male) naar jack (male) kabeltje.
Topic: html-tips voor het maken van je site (15-9-2004 14:38:00)Er zitten female jackplugjes in je pc hoor...
Daar moet een male in.
Vandaar een tulp (male) naar jack (male) kabeltje.
ja. zal het ff opzoeken.
.scrol {height: 300; width: 750; overflow: auto;
dan een div tagje maken waar die tekst staat dat moet scrollen en dan class=scrol erin zetten.
of is dit geen css?
Edit.
voorbeeldje:
<style type="tekst/css">
.scrol {height: 300; width:750; overflow: auto;
</style>
dan dit in je tabel:
<td>
<div class=scrol>
Hier dan de inhoud.
</div
</td>
duidelijk kan ik het niet maken denk ik.
Topic: mixer aansluiten op pc (14-9-2004 21:00:00).scrol {height: 300; width: 750; overflow: auto;
dan een div tagje maken waar die tekst staat dat moet scrollen en dan class=scrol erin zetten.
of is dit geen css?
Edit.
voorbeeldje:
<style type="tekst/css">
.scrol {height: 300; width:750; overflow: auto;
</style>
dan dit in je tabel:
<td>
<div class=scrol>
Hier dan de inhoud.
</div
</td>
duidelijk kan ik het niet maken denk ik.
Brianz schreef:
Toon schreef:
moet je verloopstukje kopen van mannetjes 2x tulp naar vrouwtje 3,5 mm jackplugvolgens mij staat ie ook wel in de websjop!
en ik denk trouwens dat het een manntjes jack moet zijn?
RonnieB schreef:
de blauwe is volgens mij line-in, en groen line-out...je kun niet je signaal vanaf een lineout naar je mixer sturen, en vanaf je mixer weer terug naar je pc, dan gaat het geheel fluiten...
Jawel. alleen moet je dan wel je geluids ingang dempen in het (in windows dat speakertje rechts onderin.) submenutje "afspelen"... Dan hoor je namelijk niet wat er IN je pc gaat...Als je het wilt gaan opnemen dan moet je in het menutje "opnemen" je geluids ingang (blauw) selecteren.
wat je het beste kan doen, is de line-outs van je geluidskaarten naar je mixer gooien, dan NIET meer terug naar je pc, maar direct naar je pc speakers...
terug naar de pc kan wel (zoals ik net uitlegde).en dan uitteraard van je mixer out naar je speakers gaan...
Wat ik nu vertel over het terug naar je pc gaan heeft alleen nut als je je set wilt gaan opnemen. anders heeft het GEEN nut. en kun je net zo goed de line out van je mixer op je speakers aansluiten!!
Reemski schreef:
Heb je duidelijk nog nooit mijn meubel gezien
..