Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van H.

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van H. (Pagina: 10 van 20)

Topic: Driverack PA / Driverack 260 / ??? (23-5-2005 13:37:00)

Poelmans schreef:

og ja nog een voordeeltje van driverack tov BSS: de driveracks hebben idd een feedback destroyer aan boord.
dat vind ik dus een erg groot voordeel happy :)
Topic: Driverack PA / Driverack 260 / ??? (23-5-2005 13:36:00)

Poelmans schreef:

Maar toch heeft die enkele beperkingen tov de 260. Minder lange delay mogelijkheden (alleen bedoeld voor driver alignement, niet voor cluster alignement), geen onderste kantelfrequentie voor het laag te kiezen, ook kan je met een 2x2weg Xover de andere 2 uitgangen niet meer configureren. En zo zijn er een hele rits beperkingen. Lees de handleiding eens om te weten te komen of de driverack PA voldoende voor jou zou zijn.
de handleiding heb ik uiteraard al geprint en doorgelezen happy :)

de functies van de driverack pa zijn nu goed genoeg voor mij, ik kan er alles mee wat ik wil, dat is niet zo zeer het probleem, ik twijfel alleen een beetje over de kwaliteit en of ik er niet verstandiger aan doe om een driverack 260 te kopen, want daar heb ik op de lange termijn meer aan.
Topic: Driverack PA / Driverack 260 / ??? (23-5-2005 13:34:00)

timmel schreef:

In dit topic is de driverack PA al besproken met zijn voor en nadelen. Als je de zoekfunctie gebruikt kun je nog meer vinden.
dit topic had ik nog niet gevonden, ik heb diverse topics hier al gevonden en doorgelezen, vandaar ook mijn twijfels over de driverack pa, toch nog bedankt voor dit topic happy :)
Topic: Driverack PA / Driverack 260 / ??? (23-5-2005 11:59:00)
Ik zit op het moment te twijfelen tussen de Driverack PA en de Driverack 260, is de Driverack 260 zijn prijsverschil wel waard en is de Driverack PA een budgetoplossing, maar kan ik eigenlijk beter doorsparen voor de Driverack 260?

En zijn er alternatieven, ik kom meestal de Driveracks van DBX als processing tegen dus ik ga ervan uit dat ze goed zijn. BSS heeft in ongeveer dezelfde prijsklasse als de Driverack 260 de FDS-336T, wat zijn de voordelen/nadelen van deze ten opzichte van de driveracks? De Klark DN9848 zal wel ontzettend goed zijn, maar die valt buiten mijn budget, maar toch wil ik dan even weten wat die meer kan dan de DBX-en en de BSS, of zit het verschil gewoon in geluidskwaliteit? TC electronics heeft de XO24, deze zit met de prijs ietsjes boxen de Driverack PA, ik ben zelf wel onder de indruk van de studio-effecten van TC, maar hoe zit het met de PA apparatuur van ze? Je komt namelijk niet snel een TC apparaat tegen in een PA setup. Dit apparaat is wel vrij nieuw en volgens mij ook vrij onbekend, dus ik verwacht niet dat hier veel mensen wat over kunnen zeggen.

Dat was een heel verhaal, wie helpt me verder happy :)
Topic: Speakers genoeg voor feest? (16-5-2005 19:54:00)
de k115 komt te kort bij de hoge tonen, en de hoge tonen die je hoort doen ontzettend pijn aan je oren happy :)
Topic: Speakers genoeg voor feest? (16-5-2005 19:12:00)

john_voof schreef:

H. schreef:

nee, dat is niet echt iets...(K-115)
Nou, bij de gebruikers ervaringen staan er niet zoveel negatieve reacties hoor. En volgens mij was TCMC er ook aardig over te spreken?
ik heb persoonlijke ervaringen met deze speaker waarvan ik echt moet huilen... maar de discussie over deze speaker hoeft niet hier verder te gaan happy :)
Topic: Speakers genoeg voor feest? (16-5-2005 18:46:00)

etienne schreef:

yoghurt schreef:

Dap zal je niet snel in de verhuur vinden, dus denk dan aan een simpel sub/top setje van andere merken als : LEM / JBL / EV etc.
Ik zei Ik KAN twee dap K-115 plus 2 subjes huren. Is dit iets???
nee, dat is niet echt iets... wat betaal je ervoor om dat te huren? ik zou ietsjes meer uitgeven voor een beter set, ik weet dat het niet het beste van het beste hoeft te zijn, maar k115 is 3x niks.
Topic: De beste lichtsturing voor ongeveer 2000-3000 euro (8-5-2005 22:02:00)
heeft iemand eens gehoord van de cameleon lichtsturing? het gaat zich om een pc gebaseerde lichtsturing (het is geen software). Ik vind er niks over...
Topic: Glp sd2 (4-5-2005 18:48:00)
heb je van de SD-2 een nieuwe en een oude versie? ik kom namelijk versies met een groen en met een oranje display tegen en bij die met dat oranje display is de trackball ook een beetje geel.
Topic: Vervelende harde piep uit Xone:62 (4-5-2005 16:16:00)
Ondertussen is het probleem (zo goed als opgelost).

Ik heb na 9 !!! maanden geen mixer te hebben gehad eindelijk een gloednieuwe xone:62 ontvangen. Volgens de winkel is het nou opgelost maar ik vind dat ze nog wat goed te maken hebben en ik onderhandel er ook nog over. Het is niet dat ik er zoveel mogelijk uit probeer te halen, maar ze hebben echt een grote fout gemaakt.

Wat blijkt nu het probleem te zijn: Er was 1 medewerker die hierover ging die probeerde dit probleem via de garantie te regelen, zodat de winkel geen schade zou hebben. En opeens komt er een andere medewerkster die het probleem binnen een week oplost. Ik heb nu dus eindelijk mijn mixer weer.