Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dutchspiders
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 147 bijdrage(n) van Dutchspiders (Pagina: 10 van 15)
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (2-4-2005 11:59:00)
foto's van de tone-arm:
Zwart glans
klikHaha zou het wel ff doorgeven aan motip dat zit hier in hetdorp.
Ik moest daar voor school heen man man dat is echt apnormaal groot.
Ook nog zelf glazenspuitbus gemaakt van echt roze.
Was wel leuk werkje.
Dublica is trouwens een 2de verkoop naam van motip
Topic: JB-Systems SM-1612 (27-2-2005 11:43:00)
Ik vond um ook niet geweldig vooral niet met die vent op dat "Viool ding"
Dat was echt ongelijk met het duintje van de muziek.
Topic: Gewoon uit nieuwsgierigheid ,wie heeft er een Mac2000 ? (27-3-2005 00:05:00)Topic: SL800CDJ en herken de homo (9-3-2005 18:27:00)Dat was echt ongelijk met het duintje van de muziek.
nijhuisr schreef:
De nieuwe roze verf zit erop, met dank aan motip dupli voor het opsturen van de spuitbussen. Ogen dicht!
foto's van de tone-arm:
Zwart glans
klik
Ik moest daar voor school heen man man dat is echt apnormaal groot.
Ook nog zelf glazenspuitbus gemaakt van echt roze.
Was wel leuk werkje.
Dublica is trouwens een 2de verkoop naam van motip
Ik heb het zo geprobeerd maar dan heb je de bank met scenes gekopiert van bank 2 naar bank 1 heb de gekopieerde bank ook een chase toegewijst maar dan speelt hij weer heel wat anders af dan in chase 1 en chase 2 staat.
IK snap het niet meer
Topic: JB-Systems SM-1612 (25-2-2005 17:51:00)IK snap het niet meer
voor je eenchase ingevoerd kan hebben moet je je scenes instellen.(secnes positsie uitkiezen kleur gobo etc.)
Die moet je dus een scene toe wijzen.
Dus dan heb ik dit intotaal 8 keer moeten doen.
Omdat opteslaan moet je een bank uitkiezen.
Dus doe ik bank 1 en heb de chase al op chase 1 ingesteld.
Nu wil ik dus een 2de chase maken in de zelfde bank.
Dus ik wel de scenes een andere positsie geven kleur etc.
Maar zodraa ik de mid/Rec knop en de desbetrefende scene gaat hij de eerst geprogemeerde scene toepassen dus ben je je positsie kwijt kleur enz.
Hoe kan ik dit oplossen?
Topic: JB-Systems SM-1612 (25-2-2005 14:17:00)Die moet je dus een scene toe wijzen.
Dus dan heb ik dit intotaal 8 keer moeten doen.
Omdat opteslaan moet je een bank uitkiezen.
Dus doe ik bank 1 en heb de chase al op chase 1 ingesteld.
Nu wil ik dus een 2de chase maken in de zelfde bank.
Dus ik wel de scenes een andere positsie geven kleur etc.
Maar zodraa ik de mid/Rec knop en de desbetrefende scene gaat hij de eerst geprogemeerde scene toepassen dus ben je je positsie kwijt kleur enz.
Hoe kan ik dit oplossen?
OKe maar dan zit ik nog met een probleem.
Ik wil in de zelfde bank die scenes een andere positsie geven.
Maar zodraa ik de mid/rec butten indruk en de scene 1 bv sprint hij terug op de eerst die ik heb geprogameerd of kan ik maar op ik bank 1 soort sences zetten?
(sorry voor de misschien wat noobie vragen maar ik ben net nieuw in de dmx wereld)
Topic: JB-Systems SM-1612 (25-2-2005 14:01:00)Ik wil in de zelfde bank die scenes een andere positsie geven.
Maar zodraa ik de mid/rec butten indruk en de scene 1 bv sprint hij terug op de eerst die ik heb geprogameerd of kan ik maar op ik bank 1 soort sences zetten?
(sorry voor de misschien wat noobie vragen maar ik ben net nieuw in de dmx wereld)
oke
Topic: JB-Systems SM-1612 (24-2-2005 18:54:00)Ik weet niet als het hier in mag maar ik heb de scanmaster 3.
Ik heb een probleem.
Ik heb de sences in gesteld dus de positsie waar die moet staan dat 8keer gedaan.
(mid/rec butten wel ingehoud steeds).
Ik heb ook de senes een chase toegewijst.
MAAR:Als ik hem nu af wil spelen in de manual mode maar dan speelt hij niet af.
Als ik het in de auto mode doet speelt hij dingen af die niet eens in die chase horen.(fade time en zo ook gewoon op 0gehad)
Iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn?
(Off topic toen ik het paketje kreeg gekocht bij new line paar weken gelden rammelde wat in de scanmaster 3 geen idee wat het is maar daar zal het denk ik niet mee te maken hebben)
Topic: Record boete voor DJ met illegale muziek (17-2-2005 14:06:00)Ik heb een probleem.
Ik heb de sences in gesteld dus de positsie waar die moet staan dat 8keer gedaan.
(mid/rec butten wel ingehoud steeds).
Ik heb ook de senes een chase toegewijst.
MAAR:Als ik hem nu af wil spelen in de manual mode maar dan speelt hij niet af.
Als ik het in de auto mode doet speelt hij dingen af die niet eens in die chase horen.(fade time en zo ook gewoon op 0gehad)
Iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn?
(Off topic toen ik het paketje kreeg gekocht bij new line paar weken gelden rammelde wat in de scanmaster 3 geen idee wat het is maar daar zal het denk ik niet mee te maken hebben)
Pas maar op voor peter r de vries, met zijn irie spotjes.
Topic: noob (18-1-2005 20:38:00)
Ga gewoon naar een dj scool daar moet je de basis kneepjes in 5 jaar toch wel leren?