Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Rutger
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 196 bijdrage(n) van Rutger (Pagina: 10 van 20)
Topic: Aanschaf Dynacord set (16-3-2006 12:04:00)
Bedankt voor de moeite allemaal! Ik heb toch nog wel even de tijd voordat ik de set ga kopen:(zie mijn quote), maar dan heb ik een goed plan om naar toe te werken.He, van deze set ga je zeker geen spijt krijgen. Echter vind ik wel dat de LX serie van dynacord minder preseteerd dan de l serie... echter de l serie gaat er binnekort een keer uit dus al met al een goede keuze!
waarom niet de lx 2200 deze lijken mij ok wel sterk genoeg voor jou set!?
gr,
RutgerTopic: dynacord sub 800A (14-3-2006 10:32:00)
Zoek liever een amp met zo'n 1000 watt voor de subjes en zo'n 600/700 voor de toppen. Misschien 2x S900 in brug op de sub ofzo? Of die nieuwe Xa4000 amps?het klopt dat de pm 2600 niet heel veel vermogen heeft, maar het is wel een degelijke verstreker. De xa4000 is natuurlijk beter maar kost ook net ff wat meer.Topic: Aanschaf Dynacord set (12-3-2006 18:44:00)
overkill schreef:
Ik ga nu dus zeer waarschijnlijk voor twee LX3000 versterkers. Lichtgewicht is altijd goed en ze zijn niet al te groot, dus moet ik de komende jaren wel weer vooruit mee kunnen
Bedankt voor de moeite allemaal! Ik heb toch nog wel even de tijd voordat ik de set ga kopen:(zie mijn quote), maar dan heb ik een goed plan om naar toe te werken.
waarom niet de lx 2200 deze lijken mij ok wel sterk genoeg voor jou set!?
gr,
Rutger
haha he prosoundandlight jij bent wel echt duidelijk dynacord fan he!!
Wij gebruikten de 800 A als drumfill en dat werkte perfect! Ook heb ik hem een keer mee gehad als sub onder m12 mon\topjes. Dit ging ook perfect!
Kijk ook een naar een d-lite setje.
succes,
Rutger
Topic: Aanschaf Dynacord set (12-3-2006 21:17:00)Wij gebruikten de 800 A als drumfill en dat werkte perfect! Ook heb ik hem een keer mee gehad als sub onder m12 mon\topjes. Dit ging ook perfect!
Kijk ook een naar een d-lite setje.
succes,
Rutger
partyfish schreef:
Nou die PM 2600 is nou niet een amp met overdreven veel vermogen voor dit setje, dus perfect... mwa
Zoek liever een amp met zo'n 1000 watt voor de subjes en zo'n 600/700 voor de toppen. Misschien 2x S900 in brug op de sub ofzo? Of die nieuwe Xa4000 amps?
waarom niet gewoon de pm 2600, die is perfect ervoor..
Topic: Pioneer DJM 400 en DJM 800 (4-3-2006 10:30:00)Goedemorgen iedereen!
@ Andre Huisman: heb jij al de nieuwe djm-800 in je handen gehad???
Gr,
Rutger
Topic: Pioneer DJM 400 en DJM 800 (27-2-2006 12:43:00)@ Andre Huisman: heb jij al de nieuwe djm-800 in je handen gehad???
Gr,
Rutger
he,
heeft iemand al reeks ervaring met de djm-800???
ben ook erg benieuwd naar wat hij moet gaan kosten!
gr,
Rutger
Topic: Overstappen naar LED Parren (1-2-2006 11:45:00)heeft iemand al reeks ervaring met de djm-800???
ben ook erg benieuwd naar wat hij moet gaan kosten!
gr,
Rutger
volgende week gaan we met led mov. heads werken.. zal een paar fotos nemen!
Gr,
Rutger
Topic: dynacord cl-1600 (23-1-2006 16:01:00)Gr,
Rutger
Bedankt voor de info!
Ga dit weekend met de cl-1600 op stap, zal er 2 f8 sub en 2 sx300 top op zetten..
kijken wat ie doet!
Gr,
Rutger
Topic: dynacord cl-1600 (22-1-2006 15:57:00)Ga dit weekend met de cl-1600 op stap, zal er 2 f8 sub en 2 sx300 top op zetten..
kijken wat ie doet!
Gr,
Rutger
Rare busines... maar zijn er mensen met ervaring? Of alternatieven ? Zat zelf te denken aan een s-1200 maar deze geeft naar mijn mening net wat te weinig vermogen voor sub top....
Topic: dynacord cl-1600 (22-1-2006 13:46:00)zal ik in de buurt gaan zoeken naar iemand die deze verstekers heeft staan.
toch raar met die europese keuringen wat je zou toch zeggen dat ze in Duitsland ( mischien vs ) gemaakt( ontworpen) worden.
toch raar met die europese keuringen wat je zou toch zeggen dat ze in Duitsland ( mischien vs ) gemaakt( ontworpen) worden.