Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van DJJD

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van DJJD (Pagina: 10 van 20)

Topic: Productie : DJ Jows - Overload [First Try] (10-2-2005 12:24:00)
Trouwens de link werkt niet meer.
Topic: Het bouwen van een case (10-2-2005 12:02:00)

Dré schreef:

DJJD schreef:

blablabla
Mogelijke oplossing is al gegeven (niet meer kruisen) maar mocht je het een probleem blijven vinden: Er zijn (ca. 3mm dikke) vulplaatjes verkrijgbaar waarmee je dit verschil kunt opvangen.
ahh bedankt, is misschien wel handig voor zgm. kabelcases. Maar new-line verkoopt ze zeker niet (en ik denk dat een search met google weinig resultaten zal opgeven met "vulplaatje")?
Topic: Het bouwen van een case (8-2-2005 16:31:00)
Even nog een algemene tip,

Het is heel handig om voor de onderkant van je kist 15MM multiplex te gebruiken.
Dit is ten eerste natuurlijk erg stevig maar ten tweede heeft het het voordeel dat als je er wielen onder wilt zetten, dan kan je die er heel makkelijk met slotbouten op zetten. Dus als je slotbouten gebruikt past het echt precies en kan je er heel mooi en makkelijk wielen onder zetten.
Topic: Het bouwen van een case (8-2-2005 16:20:00)
Foto's van lichtcase > https://groups.msn.com/DJMeubels/lichtcase.msnw

P.S.
*de rare dingen op deksel in het ontwerp zijn uiteindelijk vervangen door schuingezaagde sluitprofielen.
*doordat deze zo raar moesten worden gezaagd is er een kleine ruimte tussen de hoeken van de sluitprofielen, dit word later opgevuld door een soort staalkleurige plamuur.
*de bovenkant van de deksel word waarschijnlijk nog opnieuw geverfd omdat ik niet helemaal content ben met het resultaat.
*als de bolhoeken er op zitten zie je nog net geen "lege plekken" tussen hoekprofiel en bolhoek
Topic: Het bouwen van een case (8-2-2005 09:38:00)

Tom schreef:

De remmen zet ja als je verstandig bent altijd naar je toe.
Als je ze naar de zaal zet, gaan kindertjes er met hun vingertjes tussenkomen.
En gaan plaaggeesten ze van de rem zetten, waardoor je van je podium af donderd.
ach meestal laat ik de kinders niet zo dichtbij komen hoor. en ik draai nooit echt op podia wink ;).
Nee maar hij doet het in ieder geval nu.

Het is wel een verbetering met mn vorige case qwa afwerking. Alleen de sluitprofielen zijn een beetje raar geworden maar dat komt omdat ik alles in een schuine hoek van 32 graden omhoog had gezet.
Topic: Het bouwen van een case (7-2-2005 21:36:00)
Zo heb het net even gedaan, en hij doet het nu gewoon normaal.
Het enige is dat hij nu wel makkelijk weg te schuiven is als ze op de rem staan.
Topic: Het bouwen van een case (7-2-2005 19:42:00)

sandervandermaat schreef:

weet hier een oplossing voor?
stukje triplex ertussen doen, waarom niet je geremde wielen aan 1 kant, maar gekruist?
daar zeg je wat shocked 8O
haha misschien is dat de beste oplossing..
want een plaatje triplex(/alu/staal) van 2mm is wel moeilijk te vinden. maarja het beste is misschien gewoon de geremde wielen aan de voorkant zetten!

Ik had trouwens de geremde wielen gekruist omdat het zo een betere grip had, maar nu ik erover nadenk is dat natuurlijk een beetje onzin eigenlijk.
Topic: Het bouwen van een case (7-2-2005 19:22:00)
Ik weet niet of ik er een apart topic voor moet openen maargoed, hier mijn vraag:

ik heb 4 guitel wielen onder mijn case gestopt (2 met en 2 zonder rem)
Alleen nu is het zo dat de -met- rem 2 mm hoger zijn dan de zonder.
Hierdoor is het een soort wip geworden, wie kent dit probleem of weet hier een oplossing voor?

De wielen staan in volgende opstelling dus (onderaanzicht):

X---Y
------
Y---X

(hierbij is X natuurlijk met en Y zonder rem)
Topic: krachtstroom aanleggen (6-2-2005 12:29:00)
hmm nou meer dan 500 euro heb ik er eigenlijk niet voor over...
Maar ik ken wel een bevriend electro bedrijfje gelukkig happy :)
Topic: krachtstroom aanleggen (6-2-2005 12:01:00)
Ja zoiets dacht ik al, aangezien je dan je meterkast moet "ontzegelen".
Maar ik kan nergens een richtprijs vinden helaas...