Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Klaaske
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 173 bijdrage(n) van Klaaske (Pagina: 10 van 18)
Topic: Haalbaarheid nieuwe tops (16-12-2004 15:09:00)
Het interieur is vrijwel identiek kan ik je melden, ook met een flinke Elco-sectie.
De eindtorren in de proDJusers zijn de standaard Toshiba's.
Weet iemand wat voor torren er in de HCA-amps zitten?
grtz, MichelHet zijn geen OEM amps, maar wel Toshiba's torren, travo's van Audiophile en condensatoren van Cornell Dubilier Topic: T.amp Proline (8-12-2004 12:11:00)Laten we dat een persoonlijke voorkeur houden, Crown hoort iig niet bij dé top in mijn opinieTopic: T.amp Proline (7-12-2004 15:34:00)Topic: SUB-meeting (26-11-2004 17:50:00)
Ligt het aan mij, of zit die hoek er nogal scheef op ?? En heb je dat handvat ook geschildert ? :|
Topic: Het Punisher baskast topic (16-12-2004 12:11:00)En ik blijf lekker tegen ingefreesde handvatten in zo'n kastje, een keer ermee ergens tegen aan botsen, en dan gebeurt nogal op een klus/inladen/uitladen/stacken e.d en het breekt af kun je je punisher weggooien en een nieuwe timmeren.
Ik gebruik gewoon penn vatten, qua akoestiek en stevigheid doet dat echt NIET onder voor een ingefreest vat, waarom zou dan niet ieder professioneel merk het gebruiken ??? Over zo-een design word ook wel nagedacht en waarom gebruiken die dat dan niet ?
Topic: sbx 220 (9-12-2004 19:00:00)Ik gebruik gewoon penn vatten, qua akoestiek en stevigheid doet dat echt NIET onder voor een ingefreest vat, waarom zou dan niet ieder professioneel merk het gebruiken ??? Over zo-een design word ook wel nagedacht en waarom gebruiken die dat dan niet ?
Serienummer e.d vermelden is al genoeg
Topic: T.amp Proline (8-12-2004 13:17:00)Purplehaze schreef:
Die HCA-amps lijken ook wel verdacht veel op de ProDJuser-amps (M-720 enzo).Het interieur is vrijwel identiek kan ik je melden, ook met een flinke Elco-sectie.
De eindtorren in de proDJusers zijn de standaard Toshiba's.
Weet iemand wat voor torren er in de HCA-amps zitten?
grtz, Michel
Victor schreef:
Excuses als ik een beetje sceptisch ben dat een onbekend ampje van 1.600 euro beter "door zou drukken" dan een 5002VZ, onbetwist een van de grootste en degelijkste beulen die er te koop zijn.Zijn in ieder geval GEEN OEM amps. Arthur van AG Audio heeft een HCA 6.0 naast een PL6.0 gehad. Wellicht kan Nicolas hier veel meer over vertellen
Topic: Carnavalsklappertjes 2005 (5-12-2004 13:33:00)Nog 2 maanden, welke gaan het worden ???
Jan Smit - Als de nacht verdwijnt doet het errug goed hier
Vorig jaar hier in ieder geval
1. Het Feestteam - 50cc
2. DJ Maarten - Wat een lekkere kont
3. DJ Maurice - Heb je even voor mij
Topic: sbx 220 (1-12-2004 10:42:00)Jan Smit - Als de nacht verdwijnt doet het errug goed hier
Vorig jaar hier in ieder geval
1. Het Feestteam - 50cc
2. DJ Maarten - Wat een lekkere kont
3. DJ Maurice - Heb je even voor mij
EAW waar ik volledig achtersta
We lezen niet anders...Calculated SPL Limit (referenced to 1 m)
Subbass Peak 135.0
Subbass Long Term 129.0
Ook niet zo geweldig voor de 1400 wrms die je er in moet stoken...Subbass Peak 135.0
Subbass Long Term 129.0
Zelfde natuurlijk, anders gaat dat niet werken op 1 hoorn.
Topic: SUB-meeting (25-11-2004 16:57:00)Geloof me, je zult er ook geen gratis ontwerpen van vinden. Ik ben momenteel bezig met 2 type topkasten, 1 voor de labs (2*12" 1*8" 1*1") volledig hoorngeladen, een voor de punishers (1*15" 1*10" en 1*1") de 2e kan misschien openbaar worden, maar eerst degene die het proto bouwt.