Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj Jasper

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Dj Jasper (Pagina: 10 van 20)

Topic: Sony MDR-V700 (4-12-2004 09:32:00)
Bij die beyer dynamic, was er gebruikt gemaakt van een kogel-mechanisme. Dit lijkt mij sterker dan een sony-mechanisme. Weten jullie er misschien meer over?
Topic: Sony MDR-V700 (3-12-2004 16:40:00)

Dré schreef:

Ik zag trouwens dat Beyer Dynamic tegenwoordig ook een DJ koptelefoon maakt. Binnenkort toch maar eens onderzoeken.
Ik heb hem vandaag geluisterd, en ik vind het geluid erg lekker. Ik heb hem niet zo lang opgehad, ongeveer 5 minuten.

Enige nadeel is dat ik een klein hoofd heb, en daardoor zit ie niet erg lekker, want de hoofdbeugel is nogal groot uitgevallen. Er zit niet zoals bij de sennheiser een kussentje onder.

Die heb ik trouwens ook geluisterd: de sennheiser HD-25. Dat is een lekkere koptelefoon, alleen ik schrok wel toen ik de grootte zag, of eerder gezegd, de kleinte!
Topic: Volledig vernieuwde drive-in show (1-12-2004 21:00:00)
www.sdi.nl is in ieder geval makkelijker te onthouden.
Topic: Flightcases (23-11-2004 16:40:00)
Je kan het beste meranti multiplex gebruiken, dat kan je goed bewerken en het is bestand tegen vocht. Dit kan je verfen, maar er zijn ook speciale platen waar een laagje hpl opgeplakt is. Dit is een harde (meestal) zwarte laag.
Topic: vestax of denon cd speler? (17-11-2004 22:17:00)

djberjo schreef:

dat weet ik niet zeker maar
ik denk omdat denon een goed merk is vaak ook een goeie kwaliteit heeft
en ik heb er veel over gelezen

gr Bjorn
Ik koop spullen nooit op de verhalen, tenzij ze van personen komen die je kan vertrouwen. Ik test ze altijd, zou ik ook doen als ik jou was. sneaky :V
Topic: Het bouwen van een case (17-11-2004 22:16:00)
Al wat opgeschoten martijn? Ben zeer benieuwd.
Topic: Tweede Hands profiel en geen [TK] oplossing? (8-11-2004 13:03:00)

dutchspiders schreef:

Is het niet handiger als je bv ook ziet als je je ergens aan meld dat je een vinkje moet zetten bij de voorwaarden dus dat je die gelezen hebt?
In dit geval dus de regels.
Mvg Mark
Bijna iedereen vinkt het gewoon aan, en dan doen ze het nog fout!
Topic: Volledig vernieuwde drive-in show (7-11-2004 15:55:00)
Ik heb hem even gehost voor Dj Large:

home.wanadoo.nl/kids.hofman/compleet%20vel%20visitekaartjes.doc
Topic: Volledig vernieuwde drive-in show (6-11-2004 21:37:00)

dj large schreef:

over het logo: ik wil het jullie graag laten zien maar ik heb nog geen server ruimte
Je mag hem wel even mailen, ik heb ruimte zat.
Topic: DJ Expo 2004 (3-11-2004 21:09:00)
Ik kreeg ze eerst wel, maar toen heb ik een superboos mailtje gestuurd, en niks meer gekregen!