Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Stinos

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Stinos (Pagina: 10 van 20)

Topic: Beeld - live beelden, vj (12-11-2010 14:40:00)
en om de paar minuten komt er Resolume in beeld te staan sad :(
Topic: Beeld - live beelden, vj (11-11-2010 20:55:00)
Vriend van mij heeft afgelopen vrijdag voor VJ gespeeld toen ik aan het draaien was. dit had hij ook met resolume gedaan en zag er erg netjes en mooi uit!
Heb er zelf ook een beetje na gekeken en is volgens mij best simpel te bedienen!
Ik kan wel vragen of hij je kan helpen via mail contact o.i.d?
je kan er ook veel kattenkwaad mee uithalen, Stond op een gegeven moment boven mijn hoofd: ''Wie wil onze dj een kusje geven'' laugh :D terwijl ik het geen eens doorhad omdat het scherm boven mij hing! haha
Topic: Externe geluidskaart (USB of firewire) (11-11-2010 18:59:00)
Beste mensen happy :)
Voor mijn laptop waar ik vaker muziek mee wil gaan draaien ben ik opzoek naar een externe usb geluids kaart. wie kan mij hier aan helpen en wie heeft nog tips. mijn budget is z'n 35 euro.
Alvast bedankt.
Gr Stijn
Topic: Mijn eerste spulletjes (6-11-2010 20:56:00)
Mijn eerste setje was een skytec homemix dj set die ik voor weinig had gekocht ashamed :$ lichtorgel erbij en dat soort dingen. Toen eenmaal in contact gekomen met iemand die verstand had van echte pro-audio apparatuur.
Van hem kon ik een leuk deel overkopen. dat begon toen met een stel HK Audio powerworks kasten, een denon-2000f en een oude img stage line amp
Toen die hk kasten helemaal opgeknapt waren echt slecht, (tweeters en crossje ontbraken)
toen begaf de img het en heb ik een palladium gekocht, die hielt er het 1e feestje al mee op dus toen dacht ik, Ik ben het zat.
Vanaf nu een Dynacord amp rack met behringer crossover. nog steeds m'n hk audio speakers maar nu wel met 2 subs eronder!
Verder is de 2000f weg en zijn die vervangen voor 2 table top cd spelers (jb mcd 200) happy :)
Alles wat ik in het begin gekocht had voor weinig heb ik voor veel kunnen verkopen en heb daaruit mijn nieuwe spullen gekocht en dat duurt nog steeds voort! laugh :D
Topic: post hier: een foto van jouw opslag ruimte (3-11-2010 17:49:00)
Voor de mensen die ooit gedacht hebben om een (zee) container als opslag te nemen, hier het volgende filmpje waar het gewoon weggetakeld wordt! www.rtvutrecht.nl/nieuws/282792
Gr Stijn
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (2-11-2010 19:19:00)
Wat ik hier wel eens tegen kom en afvraag is het volgende.
waarom maakt de ene wel zijn achterkant dicht met ventilatie platen en de andere niet?
wat is jullie advies hierover.
Hoe ik er zelf over denk:

Geeft een soort beveiliging, kinderen of mensen kunnen er niet mee prutsen , kunnen er geen dingen in gooien op vloeistoffen na, het is netter/afgewerkter. nadelen: het is onhandig. mocht er een storing zijn moet je alles eraf schroeven

Graag jullie mening :)
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (2-11-2010 18:28:00)
Bij mij is het zo dat als de wielen naar elkaar toe draaien de kist dan snel kan kantelen als je er bv op leunt ik dacht dit dus te voorkomen door 2 bokwielen met 2 remmende zwenkwielen.
ik zou natuurlijk ook 4 wielen met rem kunnen doen..
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (1-11-2010 21:15:00)
In de zomer werkte ik bij een groot fruittelers bedrijf,
Kreeg ik op een gegeven moment de opmerking, Stijn kan je me even het draadloze verlengsnoer aangeven,
Ik even denken.... Hmmm Juistem razz :p
Topic: pomp rookmachine stuk (1-11-2010 20:33:00)

Waarschijnlijk zijn de originele EX7 pompjes goed te verkrijgen hoor..

Edit; Dré, is het niet wat voor jou om gewoon een paar van die pompjes op voorraad te nemen? Ze komen toch regelmatig voor..?
Of is dat erg veel moeite voor weinig?
Lijkt mij ook een strak plan! Zijn vrijwel nergens of moeilijk in Nederland verkrijgbaar, denk dat je er een hoop mensen een plezier mee zult doen!
Hier nog even wat fototjes van mijn nieuwe rookdoos, waar het pompje een fontein functie van heeft gekregen happy :) razz :p www.mijnalbum.nl/Album=IKXC8KGF
staan achteraan, zijn helaas vrij onscherp maar het is voor het idee zullen we maar zeggen wink ;)
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (1-11-2010 20:15:00)
Jep zitten inderdaad 2 plaatjes onder met wielen. dat is inderdaad een goede tip! nu zit er 4x zwenk onder zoek nog 2 bok wielen dan maak ik er namelijk 2zwenk/2bok van laugh :D