Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Rdreiers
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Rdreiers (Pagina: 10 van 20)
Topic: Eigen stroomkast ontwerpen (27-9-2016 11:27:00)
Zelf ook denkende aan zo'n project.
Ik ben gekomen tot 9 alamat's .
Negen wcd's met ieder een eigen alamat en de eerste zes komen teven op een soca 419.
Voordeel is dat als ergens iets met een aarde mis gaat dat niet alles eruit ligt.
De planning is om er meteen een spannings beveiliging in te bouwen dat als de nul er spontaan niet meer is dat alles uit gaat ipv in rook op.
Voordeel met soca 419 is dat het goed bij te huren.
Topic: Hallo ik heb een mengpaneel van skytec (22-8-2016 14:01:00)Ik ben gekomen tot 9 alamat's .
Negen wcd's met ieder een eigen alamat en de eerste zes komen teven op een soca 419.
Voordeel is dat als ergens iets met een aarde mis gaat dat niet alles eruit ligt.
De planning is om er meteen een spannings beveiliging in te bouwen dat als de nul er spontaan niet meer is dat alles uit gaat ipv in rook op.
Voordeel met soca 419 is dat het goed bij te huren.
Ik zal vanavond even thuis in de glazen bol kijken wat er stuk is.
Als het on lampje brand dan zegt dat niet meer dat de voeding er is en de aan uit schakelaar werkt.
Alles wat erna komt is koffie dik kijken. Voor technische diagnose zal er toch iemand met kennis naar moeten kijken.
Ben alleen bang dat reparatie heel snel duurder wordt als wat het nieuw kost.
Richard
Topic: AD systems AD-3 (14-8-2016 23:05:00)Als het on lampje brand dan zegt dat niet meer dat de voeding er is en de aan uit schakelaar werkt.
Alles wat erna komt is koffie dik kijken. Voor technische diagnose zal er toch iemand met kennis naar moeten kijken.
Ben alleen bang dat reparatie heel snel duurder wordt als wat het nieuw kost.
Richard
Het blauwe logo is het oude logo. De naam is gewijzigd op een moment in ad systems. De audience delight site, enig onderzoek geeft geen helderheid wie daarachter zit. American dj is gestopt met ad, dit wordt voor nederland nu rechtstreeks gedaan door sven. In het verleden deed bert dit voor adj kerkrade. Ervaring leert wel dat er van oude documentatie nog weinig over is.
Een goede oplossing is idd inladen en bij sven op de koffie gaan.
Topic: AD systems AD-3 (11-8-2016 10:39:00)Een goede oplossing is idd inladen en bij sven op de koffie gaan.
Je zou Bert van ADJ in Kerkrade kunnen vragen of hij nog iets in zijn lade heeft liggen.
Is nog uit de tijd dat ze dit actief verkochten.
Richard
Topic: Klein membraan condensators voor live toepassingen (5-8-2016 08:43:00)Is nog uit de tijd dat ze dit actief verkochten.
Richard
Setje k6 met me64 heb ik ook nog liggen. Redelijk snel is dit vervangen voor de akg c300 met ck91 kapsel.
Met name het output nivo kon ik relatief weinig mee.
Voor koren heb ik redelijk wat condensators geprobeerd en beluisterd.
Live ben ik op de c300/ck91 uitgekomen wat voor mij de ondergrens is.
Snaarinstumenten doe ik liefst met een close mike systeem.
Richard
Topic: Klein membraan condensators voor live toepassingen (4-8-2016 14:28:00)Met name het output nivo kon ik relatief weinig mee.
Voor koren heb ik redelijk wat condensators geprobeerd en beluisterd.
Live ben ik op de c300/ck91 uitgekomen wat voor mij de ondergrens is.
Snaarinstumenten doe ik liefst met een close mike systeem.
Richard
Ik hoor van collega's goede geluiden van de rode nt5.
Zelf helaas geen ervaring mee.
Ben ooit begonnen met een setje c391 van akg, daarna ging het steeds meer naar een hoger segment.
Richard
Topic: Tascam SS-R1 vs SS-R100 (18-7-2016 13:09:00)Zelf helaas geen ervaring mee.
Ben ooit begonnen met een setje c391 van akg, daarna ging het steeds meer naar een hoger segment.
Richard
De ss-r1 is opgevolgd door de ss-r200.
De ss-r100 is een light versie, tulp in uit, digitaal in/uit en klaar.
De ss-r200 heeft balanced in/uit en remote via parallel en rs232
De ss-r1 heeft alleen cf de opvolgers cf en sd.
Voor de rest heeft het niet de indruk dat er spectaculair veel nieuw aan is.
Prijs zal wel bijgesteld zijn naar boven toe.
Richard
Topic: Zangmonitor (aktief) gezocht binnen strak budget (6-7-2016 08:48:00)De ss-r100 is een light versie, tulp in uit, digitaal in/uit en klaar.
De ss-r200 heeft balanced in/uit en remote via parallel en rs232
De ss-r1 heeft alleen cf de opvolgers cf en sd.
Voor de rest heeft het niet de indruk dat er spectaculair veel nieuw aan is.
Prijs zal wel bijgesteld zijn naar boven toe.
Richard
Probleem lijkt me dat dan alleen de voorste rij iets hoort,
Topic: Zangmonitor (aktief) gezocht binnen strak budget (5-7-2016 12:22:00)Daar die op statief waarschijnlijk moet lijkt me de proel nog de beste optie.
Topic: Draadloze microfoon, meerdere antenne's hoe plaatsen. (31-5-2016 09:39:00)Niets meer als een passieve splitter met bias voeding voor aktieve antennes.
Ik houd het dan toch bij mijn asp 212 en asp 114 splitters.
Ik houd het dan toch bij mijn asp 212 en asp 114 splitters.