Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Ozzy

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 93 bijdrage(n) van Ozzy (Pagina: 10 van 10)

Topic: feedback destroyer (16-5-2003 08:49:00)
en in de regel stop je zo'n ding allen tussen je mic als een insert.
---> kan je dat ff nader uitleggen..Hoe dan precies...Want ik snap et nie egt

thnx,

Ozzy
Topic: feedback destroyer (15-5-2003 11:56:00)
ha thnx,
dara heb ik nou wat aan, maar geeft hij ook aan op welke frequentie de rondzinger zit? zodat je die op je losse eq kan aanpassen?

Ozzy
Topic: feedback destroyer (15-5-2003 11:30:00)
hallo,

ik heb ff een vraagje: ik kwam net een feedback destroyer tegen van Behringer (www.behringer.com/02_products/prodindex.cfm?id=DSP1124P&lang=eng) volgens mij is dit dus een apparaat waarmee je 'rondzingers'kan laten verdwijnen,
A- is dit waar
B- wat kan ie nog meer
c- hoe sluit je hem aan? heb je per microfoonkanaal een destroyer nodig of sluit je hem gewoon tussen je mengpaneel en je versterker?

alvast bedankt!

Ozzy

STATIC DRIVE-IN!!!