Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Ozzy
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 93 bijdrage(n) van Ozzy (Pagina: 10 van 10)
Topic: feedback destroyer (16-5-2003 08:49:00)
thnx,
OzzyTopic: feedback destroyer (15-5-2003 11:56:00)
en in de regel stop je zo'n ding allen tussen je mic als een insert.
---> kan je dat ff nader uitleggen..Hoe dan precies...Want ik snap et nie egtthnx,
Ozzy
ha thnx,
dara heb ik nou wat aan, maar geeft hij ook aan op welke frequentie de rondzinger zit? zodat je die op je losse eq kan aanpassen?
Ozzy
Topic: feedback destroyer (15-5-2003 11:30:00)dara heb ik nou wat aan, maar geeft hij ook aan op welke frequentie de rondzinger zit? zodat je die op je losse eq kan aanpassen?
Ozzy
hallo,
ik heb ff een vraagje: ik kwam net een feedback destroyer tegen van Behringer (www.behringer.com/02_products/prodindex.cfm?id=DSP1124P&lang=eng) volgens mij is dit dus een apparaat waarmee je 'rondzingers'kan laten verdwijnen,
A- is dit waar
B- wat kan ie nog meer
c- hoe sluit je hem aan? heb je per microfoonkanaal een destroyer nodig of sluit je hem gewoon tussen je mengpaneel en je versterker?
alvast bedankt!
Ozzy
STATIC DRIVE-IN!!!
ik heb ff een vraagje: ik kwam net een feedback destroyer tegen van Behringer (www.behringer.com/02_products/prodindex.cfm?id=DSP1124P&lang=eng) volgens mij is dit dus een apparaat waarmee je 'rondzingers'kan laten verdwijnen,
A- is dit waar
B- wat kan ie nog meer
c- hoe sluit je hem aan? heb je per microfoonkanaal een destroyer nodig of sluit je hem gewoon tussen je mengpaneel en je versterker?
alvast bedankt!
Ozzy
STATIC DRIVE-IN!!!