Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Stieno

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Stieno (Pagina: 10 van 20)

Topic: Achter dieven van je spullen aan? (3-9-2012 09:47:00)
Hmm lader en telefoon passen in elk geval mooi achter de cdj of mengpaneel in de cdj15 mk2 case van prodjuser. Vals bodempje en wat vilt en geen haan....

tof. voel me toch wel 007 - achtig.
Topic: Achter dieven van je spullen aan? (2-9-2012 22:35:00)
eeh en de standby tijd van zo'n telefoon? Goede tip verder , ik zoek naar een dergelijke oplossing.
Topic: b1800d-pro (29-8-2012 23:00:00)
Ik heb voor eens school 4x b1800 x pro met 2 x 1220 pro aangeschaft en daar geregeld mee gedraaid.

In de ruimte (flinke aula) schoten de subs te kort bij flinke drukte (300 man) Dan heb ik het over kids van 11 tot 16...

Je toppen hebben hier geen invloed op. De toppen konden dit redelijk bijbenen en de b1220 zijn echt geen toppers.

De subs lusten aardig wat vermogen maar hebben geen goed rendement. Ze kosten ook bijna niets, dus wat wil je. Heus waar voor je geld al kun je dat geld beter uitgeven.

Vergeleken met 4x x18b en 2x x12 delft deze behringerset echt het onderspit. 2 subjes met een 18sound lw1400 geladen waren heer en meester over 4 b1800x pro's

Voor hardcore .. 300 man? ik denk dat je gasten dan meer verwachten. Maar zo te lezen zoek je naar de bevestiging wat je hoopt en wil horen. Dus bij deze.

Kopen man, er zijn geen betere, ze draaien masters of hardcore er ook mee maar die verhuurbedrijven plakken er andere merkjes op dat weet iedereen laugh :D
Topic: Pioneer XDJ-AERO (29-8-2012 22:49:00)
Dat lijkt me niet te verklaren? Als fysiek verschuiven van het jog de oorzaak is zou je waveform moeten verschuiven alsof je een nieuw cue punt opzoekt, en zou dit geen verschil moeten maken tussen cd en midi.
Topic: Pioneer XDJ-AERO (18-8-2012 01:06:00)
je krijgt dan wel visueel de waarschuwing.dat je waveform verschoven is. Moet het wel flink voor trillen lijkt me?
Topic: Pioneer XDJ-AERO (16-8-2012 16:05:00)
Cue point verschoof? Ook als je die had "" bevestigd?" Wordt toch digitaal opgeslagen? Dwz Tacktor geeft dan een marker die niet kan verschuiven ook niet bij een aardbeving toch?
Topic: Pioneer XDJ-AERO (15-8-2012 22:41:00)
Met cdj 400's heb ik hier nooit problemen mee gehad. Switch tussen cd usb en pc ging vlekkeloos.
Topic: plakspiegel (15-8-2012 22:36:00)
Dit "dubbele"effect is alleen bij een dikke spiegel zichtbaar. Front surface mirrors zitten niet op de meest gebruikte scans. (niet op mijn clay paky's niet op mijn futurelights niet op the winners enz enz) waarom zouden ze ook? De dubbele weerkaatsing geeft hoogstens een nauwelijks zichtbare rand van enkele mm om een geprojecteerde gobo, veroorzaakt door een te verwaarlozen hoeveelheid licht dat al door het glas weerkaatst wordt voor het de spiegellaag raakt. (2 mm dieper)
Topic: plakspiegel (14-8-2012 09:24:00)
En op alle scanners die ik gehad heb zit gewoon standaard dunne spiegel . De glashandel kan een exacte kopie voor je op maat maken met de zelfde dikte. Als je vervolgens goede (3m of bison) dubbelzijdig tape (waarop staat aangegeven "geschikt voor buiten" of "car tape" - embleem tape) plakt komt het helemaal goed.

spiegel kostte mij bij keizer in hoogland 5 euro. Niet van het origineel te onderscheiden.
Topic: Pioneer XDJ-AERO (13-8-2012 23:16:00)
Lijkt me een vooruitgang t.o.v. de ddt-t1 die ik weg heb gedaan om de volgende redenen:

- geen analoog mengpaneel (dus laptop crash - ook geen mengpaneel functionaliteit) (je kunt zelfs niet meer door de mic zelf een liedje zingen!)
- geen vu meters per kanaal (heel irritant, altijd voorluisteren of checken of je echt wel input hebt op een schuif en als je een keer een wat zachter mp3tje hebt merk je dat pas bij en na het inmixen (i know dit is te voorkomen door je collectie te "normalizen" maar dat doe ik in elk geval niet dagelijks ) Bovendien.. een mengpaneel zonder vu meters ziet er toch niet uit. shut up :X
- Maar 1 line in.
- te plastic feeling! (heb nu cdj 2000's.. vallen me wat dat betreft ook verschrikkelijk tegen, een beetje metaal kan er toch wel van af!) Bij de decks vind ik dat nog tot daar aan toe, maar een mengpaneel met plastic deckplate.... shocked 8O De xdj lijkt een metalen deckplate te hebben

Al deze dingen heeft deze xdj wel. De Wifi.. sja.. Een ketting is zo sterk als de zwakste schakel. Lijkt me toch niet wenselijk dat het stil wordt op de dansvloer omdat je telefoon leeg raakt..(of wat dan ook) Er zijn stabielere handigere manieren om je muziek op te slaan. Als ik echt een nr van een "rare"bron af moet hebben heb ik daarvoor momenteel een laptop bij . Wel leuk dat die hele laptop niet meer nodig is met deze speler. Ik ben benieuwd.