Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Davasch
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 101 bijdrage(n) van Davasch (Pagina: 10 van 11)
Topic: Video beeld (14-6-2005 08:36:00)Voor zover ik weet kan dat niet met audacity, maar is het een bewerkingsprogamma.
Niet wat de TS bedoelde denk ik dus.Topic: Bpm studio controller zelfbouw (24-5-2005 09:29:00)
8 outs? Waar tover jij die andere 4 vandaan?
Voor de duidelijkheid er wordt gesproken over dit product.
Maya 44 MKII heeft 4 outs en 4 inputs.
Martin.Sorry, nu ik het nakijk zie ik dat ik een andere kaart van Audiotrak heb, namelijk de Ex7.
Deze werkt perfect onder PCDJ, minimaal 2 stereo uit, meer heb ik nog niet geprobeerd en heb ik eigenlijk ook niet nodig.
Om misverstanden te voorkomen, ik praat dus over deze kaart.Topic: PC-controller (14-5-2005 22:11:00)
Als dat zo is zal het eerder aan je windows configuratie liggen dan aan de geluidskaart. Overigens heb je niets aan de MAYA 44 USB voor PCDJ en zeker niet de oudere pcdj versies. PCDJ werkt namelijk met WDM en niet met ASIO. De MAYA 44 USB heeft maar op één kanaal de beschikking over WDM drivers.Volgens mij klopt dit niet hoor, ik heb hier zelf PCDJ Red draaien op een computer met een Maya 44 USB (8 outs) draaien. Ik kan er volgens mij echter maar 4 channels van gebruiken (2x stereo dus.) Dit heb ik op Windows XP SP2 draaien.Topic: Ervaringen en vergelijk Traktor en BPM Studio (19-2-2005 13:06:00)Ik heb ook een tijdje met Traktor (thuis) gewerkt, vond het een erg fijn programma door z'n waveform en de mogelijkheid zo makkelijk loops te maken.
Ik ben toen op zoek gegaan naar een controller, en wat ik gevonden heb is dat je de numark controller via een speciale driver MIDI signalen kan laten uitsturen. Die kan je dan weer in Traktor toewijzen aan bepaalde functies. Het is een stuk omslachtiger, maar het zou moeten werken. Zelf heb ik overigens voor PCDJ met controller gekozen, omdat het gewoon niet zo'n gedoe is en als er iets niet werkt je bij PCDJ kan aankloppen wat natuurlijk niet kan als je een min of meer gehackte driver gebruikt.
De url van dat stukje software die je controller midi-compatible maakt is https://www.gizmolabs.net/Topic: Carnavalsklappertjes 2005 (15-1-2005 20:32:00)
Daar zal het idd. wel aan liggen ja. Hier in Hulst (zeeland, bijna belgië) is dít toch voornamelijk carnaval, en op de wagens wordt er al helemaal van alles wat gedraaid (lees: bijna geen carnavals muziek).Topic: Carnavalsklappertjes 2005 (14-1-2005 20:08:00)
Als je er een beamer aan wilt hangen gewoon op je vga aansluiting aansluiten lijkt me. En anders kan je in windows toch gewoon je video-out activeren. Waar dit precies zit bij jou staat vrijwel zeker in de handleiding van je videokaart.
-edit-
Met deze oplossing heb je dus gewoon een fullscreen beeld idd, echte controle over het beeld zit er dan niet meer in. Een andere oplossing zou ik zou snel niet weten eigenlijk.
Topic: Video beeld (13-6-2005 15:05:00)-edit-
Met deze oplossing heb je dus gewoon een fullscreen beeld idd, echte controle over het beeld zit er dan niet meer in. Een andere oplossing zou ik zou snel niet weten eigenlijk.
winamp met een line-in plugin.
Topic: Gratis programma om muziek mee af te spelen (29-5-2005 21:14:00)Evander schreef:
...Maar wat ik dus eigenlijk nodig heb is een programma met het liefste dus 2 "cd"spelers zodat de muziek in elkaar over kan lopen. <knip>Niet wat de TS bedoelde denk ik dus.
Als het echt om maar een paar functies gaat die ook via sneltoetsen bediend kunnen worden zou je een toetsenbord kunnen slopen, en drukknopjes op die print kunnen solderen. Dat is maar een heel klein printje uit een toestenbord, dus het zou op zich mooi kunnen en niet duur zijn.
Maar dit kan alleen als bpm studio sneltoesten ondersteunt voor de functies die je wilt bedienen.
Topic: Gratis programma om muziek mee af te spelen (22-5-2005 21:54:00)Maar dit kan alleen als bpm studio sneltoesten ondersteunt voor de functies die je wilt bedienen.
Als je geen gratis software kan vinden is DJdecks misschien wel het overwegen waard voor jou.
Die 25 euro die het kost zal het probleem niet zijn neem ik aan
https://www.djdecks.be
Topic: PC-controller (15-5-2005 10:26:00)Die 25 euro die het kost zal het probleem niet zijn neem ik aan

https://www.djdecks.be
kvm schreef:
Volgens mij? Dus zeker weten doe je dit niet?8 outs? Waar tover jij die andere 4 vandaan?
Voor de duidelijkheid er wordt gesproken over dit product.
Maya 44 MKII heeft 4 outs en 4 inputs.
Martin.
Deze werkt perfect onder PCDJ, minimaal 2 stereo uit, meer heb ik nog niet geprobeerd en heb ik eigenlijk ook niet nodig.
Om misverstanden te voorkomen, ik praat dus over deze kaart.
fracktone schreef:
@DJtim, Als ik het goed begrijp is het probleem met PCDJ minder dan met Windows Media speler?Als dat zo is zal het eerder aan je windows configuratie liggen dan aan de geluidskaart. Overigens heb je niets aan de MAYA 44 USB voor PCDJ en zeker niet de oudere pcdj versies. PCDJ werkt namelijk met WDM en niet met ASIO. De MAYA 44 USB heeft maar op één kanaal de beschikking over WDM drivers.
DJ Tim schreef:
Je kan in dit geval dan beter niet voor Traktor gaan omdat er op dit moment nog niet echt dedicated dj controllers voor uit zijn waar niet een mixer op ingebakken zit. Er komen later dit jaar overigens wel wat leuke controllers voor uit. Wat overigens wel kan in Traktor is zo'n beetje iedere functie in het programma een keyboard toets meegeven. Je kan dus met externe mixer puur je cue opties key shortcuts meegeven zodat je (bijna) niets meer met de muis hoeft te doen.Ik ben toen op zoek gegaan naar een controller, en wat ik gevonden heb is dat je de numark controller via een speciale driver MIDI signalen kan laten uitsturen. Die kan je dan weer in Traktor toewijzen aan bepaalde functies. Het is een stuk omslachtiger, maar het zou moeten werken. Zelf heb ik overigens voor PCDJ met controller gekozen, omdat het gewoon niet zo'n gedoe is en als er iets niet werkt je bij PCDJ kan aankloppen wat natuurlijk niet kan als je een min of meer gehackte driver gebruikt.
De url van dat stukje software die je controller midi-compatible maakt is https://www.gizmolabs.net/
Imcowelter schreef:
Zeker weten! Hier in Limburg weten we pas echt wat Carnaval is!
Nummers die je zou kunnen draaien:
Zware Jongens Stil aan de overkant
Van Bill Non, non, rien 'n a changé
Van Alles We En nou die handjes de lucht in
The Shorts Comment Ca Va
Piet Engelen Zoenen is gaaf
Peter Koelewijn Kom van dat dak af
Partysyndicate Pippi's Dance
Parla & Pardoux Liberté
Parla & Pardoux Jump and let's party
One Two Trio Juffrouw Toos
One Two Trio Maneschijn
Ome Henk Opblaaskrokodil
Nienke Annie hou jij m'n tassie ff vast
Move it Shout
Melrose O
Leo Nardell Laat de boel maar lekker waaien
Jurgen ft. TMS Ik zou je willen kussen
Jurgen ft. TMS Vogeltjesdans 2004 (mag ik jouw vogelje eens zien?)
Jop Jij bent de zon
John & Ron Het kontje
Jammer Kiele Kiele Kiele
Jack Gooi die remmen los
Huub Hangop Www.Anita.Nl
Hermes Houseband Country Roads
Gebroeders Ko
Gebroeders Grimm Ritje in de arreslee
Flair Con Los Manos
Feest DJ Maarten
Eric Dikeb Pizzahaha
En Gij Dan Is er hier een party ?
Eddy wally Vliegmachien
Earforce Zoene!
DJ Sam & Moos 7 dagen lang (wat zullen we drinken)
DJ Maurice Hands up
DJ Galaga The Game
Def P + Beatbusters Chillen in een bubbelbad
De Sjonnies Zwemmen zonder slip
De Sjonnies Dans je de hele nacht met mij
De Sjonnies Opa koos
De Hooglanders Ik dacht dat je een vrouw was
De havenzangers s nachts na tweeen
De Deurzakkers Zak es lekker door
Dario G Carnval de Paris
Cooldown Cafe Met z'n allen
Cooldown Cafe Hey Baby
Boswachters Bananenlied
Bombi Rio
Bloem Even aan mijn moeder vrage
André van Duin Ayohee!
Altijd Lazerus
Alex Een bossie rooie rozen
AA Project Une fille de tous les pays
t Dak eraf De Slurvendans
DJ Goldfinger Welcome to the costa brava
Etiene Bang Bang
Feestpolitie Smeer me in, maak me gek!
Partymasterz Jumpy
Walter Vermeer Swing Low
Rob Ronalds Breek de tent maar af
Marco Kanters De nacht is lang niet lang genoeg
Fred en Aad We maken het laat
Funjocks Ft. De Deurzakkers Doe een stapje naar voren
Village People Macho man
Starkoo
En natuurlijk ook de Party party cd's.
Zware Jongens Stil aan de overkant
Van Bill Non, non, rien 'n a changé
Van Alles We En nou die handjes de lucht in
The Shorts Comment Ca Va
Piet Engelen Zoenen is gaaf
Peter Koelewijn Kom van dat dak af
Partysyndicate Pippi's Dance
Parla & Pardoux Liberté
Parla & Pardoux Jump and let's party
One Two Trio Juffrouw Toos
One Two Trio Maneschijn
Ome Henk Opblaaskrokodil
Nienke Annie hou jij m'n tassie ff vast
Move it Shout
Melrose O
Leo Nardell Laat de boel maar lekker waaien
Jurgen ft. TMS Ik zou je willen kussen
Jurgen ft. TMS Vogeltjesdans 2004 (mag ik jouw vogelje eens zien?)
Jop Jij bent de zon
John & Ron Het kontje
Jammer Kiele Kiele Kiele
Jack Gooi die remmen los
Huub Hangop Www.Anita.Nl
Hermes Houseband Country Roads
Gebroeders Ko
Gebroeders Grimm Ritje in de arreslee
Flair Con Los Manos
Feest DJ Maarten
Eric Dikeb Pizzahaha
En Gij Dan Is er hier een party ?
Eddy wally Vliegmachien
Earforce Zoene!
DJ Sam & Moos 7 dagen lang (wat zullen we drinken)
DJ Maurice Hands up
DJ Galaga The Game
Def P + Beatbusters Chillen in een bubbelbad
De Sjonnies Zwemmen zonder slip
De Sjonnies Dans je de hele nacht met mij
De Sjonnies Opa koos
De Hooglanders Ik dacht dat je een vrouw was
De havenzangers s nachts na tweeen
De Deurzakkers Zak es lekker door
Dario G Carnval de Paris
Cooldown Cafe Met z'n allen
Cooldown Cafe Hey Baby
Boswachters Bananenlied
Bombi Rio
Bloem Even aan mijn moeder vrage
André van Duin Ayohee!
Altijd Lazerus
Alex Een bossie rooie rozen
AA Project Une fille de tous les pays
t Dak eraf De Slurvendans
DJ Goldfinger Welcome to the costa brava
Etiene Bang Bang
Feestpolitie Smeer me in, maak me gek!
Partymasterz Jumpy
Walter Vermeer Swing Low
Rob Ronalds Breek de tent maar af
Marco Kanters De nacht is lang niet lang genoeg
Fred en Aad We maken het laat
Funjocks Ft. De Deurzakkers Doe een stapje naar voren
Village People Macho man
Starkoo
En natuurlijk ook de Party party cd's.