Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Brokencore
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 165 bijdrage(n) van Brokencore (Pagina: 10 van 17)
Topic: Mackie cfx 12 projectje/schema (17-1-2011 21:51:00)
Ik zat even te kijken. bij newline kost een jackchassis deel 40 cent. ik heb er z'n 15 nodig. das dus goedkoper als een busje kontakt spray :D alleen heel veel werk..Lees het Schoonmaaktopic indien je de faders wilt schoonmaken. Zomaar met een busje kontaktspray (dus geen kontaktreiniger!) te werk gaan is meestal dodelijk voor de faders.
Kraken de line chassis delen of de inserts? Even testen met een microfoon; nog steeds kraak? Waarschijnlijk inserts schoonmaken / vervangen.Topic: Mackie cfx 12 projectje/schema (16-1-2011 15:48:00)
DJ-Stijn schreef:
Is kontaktspray serieus dodelijk?Ik zat even te kijken. bij newline kost een jackchassis deel 40 cent. ik heb er z'n 15 nodig. das dus goedkoper als een busje kontakt spray :D alleen heel veel werk..
Kraken de line chassis delen of de inserts? Even testen met een microfoon; nog steeds kraak? Waarschijnlijk inserts schoonmaken / vervangen.
Inserts? En daarnaast, contactspray is dodelijk...
Topic: Schema American Audio v3000plus (12-1-2011 19:20:00)Ik was voornamelijk benieuwd waar de twee trimpots op het Power PCB voor dienen. En of door de brugschakelaar een audiosignaal loopt.
De versterker is afkomstig uit een café en heeft de nodige nicotine tot zich genomen
. Alles wat dus kan draaien of schuiven is zo'n beetje aan vervanging toe. De schakelaars zijn waarschijnlijk nog wel schoon te krijgen, maar voor de potmeters heb ik weinig hoop.
Topic: Schema American Audio v3000plus (12-1-2011 17:52:00)De versterker is afkomstig uit een café en heeft de nodige nicotine tot zich genomen
. Alles wat dus kan draaien of schuiven is zo'n beetje aan vervanging toe. De schakelaars zijn waarschijnlijk nog wel schoon te krijgen, maar voor de potmeters heb ik weinig hoop. Voor onderhoud aan de genoemde versterker ben ik opzoek naar het schema. Heeft één van jullie deze ook beschikbaar?
Verder kom ik in audio apparatuur regelmatig potmeters en schakelaars van het merk Alpha (www.alphapotentiometers.net) tegen. In de v3000plus versterker wordt bijvoorbeeld de "3RP/1610N-XC3" gebruikt als volume pot.
Enkel lijkt het assortiment van Alpha nergens voor (particulieren) verkrijgbaar? Omdat hier mensen zitten welke regelmatig reparaties uitvoeren; iemand een idee waar het spul verkrijgbaar is?
Alvast bedankt!
Topic: Website (10-12-2010 12:22:00)Verder kom ik in audio apparatuur regelmatig potmeters en schakelaars van het merk Alpha (www.alphapotentiometers.net) tegen. In de v3000plus versterker wordt bijvoorbeeld de "3RP/1610N-XC3" gebruikt als volume pot.
Enkel lijkt het assortiment van Alpha nergens voor (particulieren) verkrijgbaar? Omdat hier mensen zitten welke regelmatig reparaties uitvoeren; iemand een idee waar het spul verkrijgbaar is?
Alvast bedankt!
Ik gebruik voor mijn site's CMS Made Simple. Ook een CMS pakket, maar dan redelijk basic en geen overkill aan mogelijkheden.
Topic: 2 vragen over dap kb-18a (22-11-2010 17:43:00)Anders dit geweldige kastje er tussen stoppen, zijn je verbindingen naar de subs gelijk gebalanceerd!
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (2-11-2010 12:04:00)Tenzij je de kisten gaat tippen, dan maken die wielen (en je apparatuur) altijd zo'n smak
Topic: Studiereis over het Internet: Meten met Sia SmaartLive 5. (25-8-2010 11:31:00)Is de Behringer UCA-202 ook bruikbaar als geluidskaart?
Edit: Ik twijfel over de in- en uitgang ref niveaus, en lichte overspraak tussen in- en uitgang.
Topic: Licht aan op de slag van een trommel (13-8-2010 14:47:00)Edit: Ik twijfel over de in- en uitgang ref niveaus, en lichte overspraak tussen in- en uitgang.
Ik zou eerder voor een LED oplossing gaan, gloeilampen zijn vrij traag. Misschien is er te doen met een trigger van een drumcomputer?
Topic: Nieuwe Layout (16-6-2010 14:46:00)Is het ook mogelijk om in de webshop meer dan 12 producten per pagina te zien?
De nieuwe shop werkt erg lekker! Het forum is even wennen, valt ook op dat het forum minder breed is (meer marge aan de zijkanten).
Edit: Wat betekend "Uit:" onder je naam bij het forum? De datum / tijd dat je uitgelogd bent?
De nieuwe shop werkt erg lekker! Het forum is even wennen, valt ook op dat het forum minder breed is (meer marge aan de zijkanten).
Edit: Wat betekend "Uit:" onder je naam bij het forum? De datum / tijd dat je uitgelogd bent?